Discussietopic progressief tijdperk en spelversie 1.06

DeletedUser4229

Guest
ik vind dat er te weinig uitbreidingen zitten in de techtree. alle gebouwen worden steeds groter zelfs de wegen.
en dan maar 2 uitbreidingen in je techtree.

ik had iets meer verwacht toch.
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat er te weinig uitbreidingen zitten in de techtree. alle gebouwen worden steeds groter zelfs de wegen.
en dan maar 2 uitbreidingen in je techtree.

ik had iets meer verwacht toch.

Hoeveel landuitbreiding kan je halen in progressieve tijdperk?
6 ?
 

DeletedUser

Guest
Het nieuwe vechtsysteem is compleet ruk.

Zelf mijn ruiters moeten nu 3x lopen om erbij te kunnen die loopgraven prikkeldraad,alles staat in de weg.
Het slagveld is groter en het berijk van de kolo en industrie eenheden zijn kleiner geworden,de progesiefe eenheden staan ze gewoon op te wachten om ze vervolgens af te knallen,ook al heb je 220% extra verdediging of 105 %extra aanval,het maakt niet uit,alles word op afstand kapot geschoten,ze blijven zelfs ver uit je berijk,wat een laffe manier en zeer irritante manier van vechten is dit.

Degenen die dit heeft bedacht mogen ze van mij op ........ in de hoogste boom, forge of empires ,ontdek de oudheid,onderzoek en vecht,my ass.
Het spel hebben ze compleet verkloot,en ze doen er straks nog een schepje boven op,ik set me xbox en ps3 maar weer eens aan denk ik.

Inno games mag hun tv reclame wel eens aan passen,die loopt inmiddels 3 tijdperken achter al je de beelden zo bekijkt.

Mensen veel succes.
Ik heb betere dingen te doen.

gr marcus
 
Bovenaan