Discussietopic mini uitdagingen

PartyPoison

Actief lid
Niet voor iedereen neem ik aan. zeker weer zo'n A B test... ik heb hem niet en schijnt begonnen te zijn om 10:30 bij een aantal spelers. en idd nu ook alweer weg. echt geweldig ook. aankondiging krijgen in het spel en niet kunnen deelnemen als het er zou moeten zijn echt top weer.
als t goei is was t geen A/B test, er ging gewoon vanalles mis heb ik t gevoel hahah
 

kaluha

Lid
Ik vind het ook een leuk initiatief.
Spannend......

Aankondiging is nu : begin :
28 november 2023 om 8:30 uur en zal lopen tot 30 november 2023 om 8:30 uur
 
Maar de vraag is dan weer, waarom om 8:30 als de GE zelf om 8:00 begint. Moeten we weer half uur gaan zitten niksen om die missies te weten. Timer op 8:00 zetten tegelijk met openen van GE is beter.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Maar de vraag is dan weer, waarom om 8:30 als de GE zelf om 8:00 begint. Moeten we weer half uur gaan zitten niksen om die missies te weten. Timer op 8:00 zetten tegelijk met openen van GE is beter.
Om de serverdruk te verdelen is er besloten om de starttijd van 8:30 te hanteren. De kampioenschappen van de GE starten ook iets later dan de GE zelf.
 
Het zou fijn zijn als het groene voltooid vinkje weggaat bij de uitdaging. Die blijft bij mobiele spelers nu altijd staan. Ook als je nog aan een opdracht moet beginnen of de reeks al klaar hebt
 

SonnyWeg

Actief lid
@Leones @Arsenal Klopt het dat na het voltooien van GE4 alle missies omtrent vechten en onderhandelen in GE automatisch meteen afgerond zijn? Ik las dat namelijk zojuist op het BETA forum.
 

Annabelle

Nieuw lid
Ik vind een extra uitdaging tussen 2 evenementen in wel leuk, maar bij de rivaal zijn veel teveel opdrachten, onmogelijk om die in 2 dagen af te krijgen, of je moet niks anders te doen hebben dan alleen FoE.
 
ik ben anders bij opdracht 30 met een uurtje besteed en dat doe ik normaal ook. dus je hoeft niet veel meer tijd te besteden
 

kaluha

Lid
Pffff, nou ik vind het een zware uitdaging.
Het lukt mij niet om dit af te krijgen. Level 5 kost ontzettend veel goedjes, maar erger is dat mijn leger niet sterk genoeg is. Ik ben dus bij 100 fragmenten gestrand. Ik hoop dat het snel nog een keer gehouden wordt, dan kan ik het gebouw afkrijgen, want ik wil hem heel graag hebben.
Dit is meer een mini-game voor de grotere, sterkere spelers.
Jammer.
Daarnaast zou iets meer afwisseling in de opdrachten ook wat leuker zijn, vind ik.
Nou ja, volgende keer verder.
 

kaluha

Lid
Geweldig, dank voor de tip. Ik hoefde inderdaad niet meer in de GE te spelen en kon in de GBG mijn vechtopdrachten voltooien. Ik heb hem binnen ;-))).
 
Sorry hoor, maar wat een aanfluiting dit. Je moet veel meer investeren (aan medailles, etc. om het binnen de tijd af te krijgen) dan dat het aan prijzen oplevert. Dit was 1 keer spelen maar niet weer. Wat mij betreft hoeft dit niet weer terug te komen.
 

Woozy

Lid
Als dat in 2 dagen moet specifiek binnen GE dan gooi maar overboord , ik zal het niet meer spelen als je de opdrachtenreeks binnen 2 dagen af moet hebben
 
Bovenaan