Discussietopic Mahatma Gandhi missiereeks

DeletedUser

Guest
Ik blijf het zonde vinden dat ik dit soort verhaallijnen alleen maar doe om mijn inventaris te vullen. Ik betwijfel of er überhaupt spelers in de latere tijdperken zitten die nog gebouwen nodig hebben om hun tevredenheid op peil te houden. Al helemaal niet meer na de kersentuin en paleissets. Die hebben je tevredenheid al een geweldige boost gegeven. Ook voorraden zullen ze niet meer om zitten te springen, dus wat moet je dan nog? Jammer dat hier niet een beetje over nagedacht wordt, voordat het volgende nutteloze gebouw wordt geïntroduceerd.
 

DeletedUser7402

Guest
Brief aan de directie van FOE.

Formidabel dat jullie een reeks invoeren over Gandhi Echter staat er een fout in jullie voorwoord. Gandhi zette zijn volk niet aan tot vechten, wel tot lijdzaam verzet.
Dit spel wordt gepromoot als oorlogs- en vechtspel. (Vraag het maar aan onze slachter hierboven) Het kan echter ook gespeeld worden volgens een ander patroon. Handel, bouwen, GG en GE kunnen een basis zijn. Het heeft zoveel innnnnvalspunten
Zelf weiger ik te vechten en te plunderen, ook bouw ik geen militaire gebouwen. De soldaten die automatisch gegenereerd worden gebruik ik niet. Verhaal en missies zijn zeer interessant doch lopen vast op het vechtensyndroom. WAAROM GEEN ALTERNATIEF INWERKEN?
Het recente Herfstspel heb ik heel graag gespeeld, echter maar tot in de derde spelbeurt 3/20, dan was het gedaan. GEEN ALTERNATIEF AANWEZIG! Ik ben niet tot het einde geraakt in de A, B, C, en D.
Volgens mijn eenvoudige berekening en statistiek kom ik tot het resultaat dat slecht 1 op 240 spelers plunderen. REAGEREN TEGEN PLUNDERAARS KAN NIET! In mijn vroegere reacties heb ik hiervoor een alternatief voorgesteld, zonder reactie van uwentwege, dat had ik ook niet verwacht.
Vele spelers haken af omdat zij niet houden van vechten, plunderen en strijden. Spijtig eigenlijk voor uw inkomsten en positieve reclame. En vooral voor de spelers die dit spel leuk en boeiend vinden maar dan zonder strijden. Ik ken hier zelfs iemand die uitsluitend groen heeft ingevoerd in zijn werelden, prachtig overigens.
Ik herhaal mijn voorstel: Zet alternatieven tegenover oorlog voeren en plunderen, laat de speler kiezen
Ik hoop dat ik deze maal niet vastloop bij de opponenten van Gandhi.
Groet, Opa Marc ofte OpiM
 

DeletedUser

Guest
Brief aan de directie van FOE.

Formidabel dat jullie een reeks invoeren over Gandhi Echter staat er een fout in jullie voorwoord. Gandhi zette zijn volk niet aan tot vechten, wel tot lijdzaam verzet.
Dit spel wordt gepromoot als oorlogs- en vechtspel. (Vraag het maar aan onze slachter hierboven) Het kan echter ook gespeeld worden volgens een ander patroon. Handel, bouwen, GG en GE kunnen een basis zijn. Het heeft zoveel innnnnvalspunten
Zelf weiger ik te vechten en te plunderen, ook bouw ik geen militaire gebouwen. De soldaten die automatisch gegenereerd worden gebruik ik niet. Verhaal en missies zijn zeer interessant doch lopen vast op het vechtensyndroom. WAAROM GEEN ALTERNATIEF INWERKEN?
Het recente Herfstspel heb ik heel graag gespeeld, echter maar tot in de derde spelbeurt 3/20, dan was het gedaan. GEEN ALTERNATIEF AANWEZIG! Ik ben niet tot het einde geraakt in de A, B, C, en D.
Volgens mijn eenvoudige berekening en statistiek kom ik tot het resultaat dat slecht 1 op 240 spelers plunderen. REAGEREN TEGEN PLUNDERAARS KAN NIET! In mijn vroegere reacties heb ik hiervoor een alternatief voorgesteld, zonder reactie van uwentwege, dat had ik ook niet verwacht.
Vele spelers haken af omdat zij niet houden van vechten, plunderen en strijden. Spijtig eigenlijk voor uw inkomsten en positieve reclame. En vooral voor de spelers die dit spel leuk en boeiend vinden maar dan zonder strijden. Ik ken hier zelfs iemand die uitsluitend groen heeft ingevoerd in zijn werelden, prachtig overigens.
Ik herhaal mijn voorstel: Zet alternatieven tegenover oorlog voeren en plunderen, laat de speler kiezen
Ik hoop dat ik deze maal niet vastloop bij de opponenten van Gandhi.
Groet, Opa Marc ofte OpiM


Mooi verhaal. Lees even het verhaal over de Quit India campagne van Ghandi waarin Ghandi accoord ging met individuele gevallen van geweld door Indiërs. Ook had hij er uiteindelijk geen moeite mee dat het land verdeeld werd.

Verder was meneertje Ghandi een beetje een racist

http://www.sikhtimes.com/bios_090102a.html

en deed hij heel graag rare dingen met minderjarige meisjes

https://www.vice.com/nl/article/5g7...meisjes-dwong-om-met-hem-in-bed-te-liggen-681



Waar het de opdrachten aangaat zal je niet verder komen dan missie 9.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe ironisch is het dat FoE een event houdt over een onafhankelijkheids "strijder" in de week van Catalonië... Ik vraag me af hoe de Spaanse FoE spelers dit event ontvangen... Innogames heeft blijkbaar de politieke sensitiviteit van een baksteen. :oops:

Dat innogames heeft gekozen voor een controversieel persoon als Ghandi is op zichzelf al bedenkelijk zoals Sl8yer hierboven al benoemde... Ik snap dan ook niet dat Innogames zich op zulk glad ijs begeeft met dit event. Niet verstandig.
 
Laatst bewerkt:
OMG!!! Ik doe niet mee aan dit evenement gadverdamme!!!

Oehh, wist je dat nog niet? Als je een sterke maag hebt moet je maar eens opzoeken wat de scheiding tussen Pakistan en India heeft opgeleverd, het is niet helemaal voor niets dat die 2 nog altijd d'r kernkoppen op elkaar gericht hebben staan. Maar verder een hele fijne vent hoor, Ghandi
 

DeletedUser

Guest
Dat innogames heeft gekozen voor een controversieel persoon als Ghandi is op zichzelf al bedenkelijk zoals Sl8yer hierboven al benoemde... Ik snap dan ook niet dat Innogames zich op zulk glad ijs begeeft met dit event. Niet verstandig.

Ach, ze zetten in ieder geval de lijn door. Einstein trouwde met zijn nicht. Marilyn Monroe was verslaafd aan drugs. Maurice-François Garin werd in zijn tweede jaar uit de touruitslag geschrapt omdat hij delen van het parcours met de trein had afgelegd. Sir Arthur Conan Doyle verdedigde de in het buitenland gekritiseerde Britse praktijken in Zuid-Afrika, zoals de ontwikkeling van concentratiekampen en geloofde in het bestaan van elfen. Shah Jahan kwam aan de macht door zijn rivalen voor de troon te doden.

Allemaal feitjes die gemakshalve even uit de verhaallijnen gelaten zijn. Het is in ieder geval een lekker fris stelletje :D
 
Ach, ze zetten in ieder geval de lijn door. Einstein trouwde met zijn nicht. Marilyn Monroe was verslaafd aan drugs. Maurice-François Garin werd in zijn tweede jaar uit de touruitslag geschrapt omdat hij delen van het parcours met de trein had afgelegd. Sir Arthur Conan Doyle verdedigde de in het buitenland gekritiseerde Britse praktijken in Zuid-Afrika, zoals de ontwikkeling van concentratiekampen en geloofde in het bestaan van elfen. Shah Jahan kwam aan de macht door zijn rivalen voor de troon te doden.

Allemaal feitjes die gemakshalve even uit de verhaallijnen gelaten zijn. Het is in ieder geval een lekker fris stelletje :D
Om van die vreemde King nog maar te spreken met zijn "I have a dream". Had zijn halve leven aan elkaar geplagieerd, dus misschien had ie zelfs díe quote nog ergens gejat.
http://martinlutherking.org/thebeast.html
 

DeletedUser10486

Guest
Dat paviljoen is toch aan de magere kant vind ik. De tevredenheid heb ik niet nodig, en als ik gewoon een leveltje bij doe in mijn Pharos, dan heb ik een gelijkaardige voorradenboost. Ik ga geen 4x4 daaraan verspillen.
 

DeletedUser

Guest
Dat paviljoen is toch aan de magere kant vind ik. De tevredenheid heb ik niet nodig, en als ik gewoon een leveltje bij doe in mijn Pharos, dan heb ik een gelijkaardige voorradenboost. Ik ga geen 4x4 daaraan verspillen.

Mee eens.
Ik heb het idee dat dit soort evenementen vooral de nieuwe speler zouden moeten dienen.
De speler die vers uit de zomervakantie hier aan de slag is gegaan.
Er worden zo vaak tevredenheidsgebouwen uitgedeeld tijdens evenementen.
 

DeletedUser1932

Guest
Nu!

En wat een walgelijk feedback topic...waar er zelfs spelers belachelijk gemaakt mogen worden. Innogames mods houden hier maar slecht toezicht.
Gelukkig komt men hier onderaan weer terug on-topic, waardoor er nog iets van zinnigs te lezen valt.

Inderdaad, wederom een leuk gebouw voor in je inventaris.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10878

Guest
Nu!

En wat een walgelijk feedback topic...waar er zelfs spelers belachelijk gemaakt mogen worden. Innogames mods houden hier maar slecht toezicht.
Gelukkig komt men hier onderaan weer terug on-topic, waardoor er nog iets van zinnigs te lezen valt.

Inderdaad, wederom een leuk gebouw voor in je inventaris.
Dank!
 

DeletedUser

Guest
Nu!

En wat een walgelijk feedback topic...waar er zelfs spelers belachelijk gemaakt mogen worden. Innogames mods houden hier maar slecht toezicht.
Gelukkig komt men hier onderaan weer terug on-topic, waardoor er nog iets van zinnigs te lezen valt.

Inderdaad, wederom een leuk gebouw voor in je inventaris.

Wordt de speler belachelijk gemaakt of zijn er feiten over Gandhi tersprake gekomen die verwerpelijk en belachelijk zijn?

Edit Gelukkig doet FoE NL op de forums niet aan censuur en staat het toe dat er geen eenzijdige belichting is als er ook andere invalshoeken over dit heerschap zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10878

Guest
Ik heb bij opdracht 12 van het Gandhi evenement 300 goederen gedoneerd in de Gildekas. Helaas zie ik dit niet terug op de 'meter' van de opdracht.
wat kan ik nu doen?
 
Bovenaan