Discussietopic Mahatma Gandhi missiereeks

DeletedUser

Guest
Ik heb bij opdracht 12 van het Gandhi evenement 300 goederen gedoneerd in de Gildekas. Helaas zie ik dit niet terug op de 'meter' van de opdracht.
wat kan ik nu doen?

Het zijn goederen uit jouw tijdperk of het vorige. Heb je dat wel gedaan?
 

DeletedUser10486

Guest
Wordt de speler belachelijk gemaakt of zijn er feiten over Gandhi tersprake gekomen die verwerpelijk en belachelijk zijn?

Edit Gelukkig doet FoE NL op de forums niet aan censuur en staat het toe dat er geen eenzijdige belichting is als er ook andere invalshoeken over dit heerschap zijn.

Je moet historische figuren niet beoordelen op hedendaagse normen. Gandhi heeft met zijn gedrag geen wetten geschonden die op dat moment van toepassing waren. Mannen hadden in die tijd zekere privileges, en konden ongestraft dingen doen waar je nu voor in de bak gaat.
 

DeletedUser

Guest
Je moet historische figuren niet beoordelen op hedendaagse normen. Gandhi heeft met zijn gedrag geen wetten geschonden die op dat moment van toepassing waren. Mannen hadden in die tijd zekere privileges, en konden ongestraft dingen doen waar je nu voor in de bak gaat.

Leg dat even uit aan die leipen die NU vinden dat Zwarte Piet gelinkt is aan het slavernijverleden en daarom maar even een kinderfeest om zeep willen helpen.

Feit is dat Ghandi een racist en pedofiel was en nog wel meer op zijn geweten had. Hij was zeker niet de heilige die we nu wordt geportraiteerd.
 

DeletedUser10111

Guest
EDIT: Sla bericht maar over, was al beantwoord!


goederen uit het goede tijdperk? dat was de vorige keer tricky in ieder geval

Edit: ik ben nog maar bij opdracht 3 of zo, en waarschijnlijk haal ik nummer 12 niet eens, dus ik heb de opdracht niet gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Je moet historische figuren niet beoordelen op hedendaagse normen. Gandhi heeft met zijn gedrag geen wetten geschonden die op dat moment van toepassing waren. Mannen hadden in die tijd zekere privileges, en konden ongestraft dingen doen waar je nu voor in de bak gaat.

Ik wil heel veel in allerlei tijdsgeesten plaatsen maar bij pedofielen houdt dat bij mij op.
En ik moet al helemaal niets!
 

DeletedUser7402

Guest
Och arme

Wat een triestige mentaliteit hier.

Noemen jullie dit een positieve inbreng?

Afbreken en bekladden is alles wat ik hier merk.

Ik wil het wel geloven dat de meeste spelers hier niet komen.

Waar is er stijl en waar is jullie respect?

OpiM
 

DeletedUser

Guest
Welk respect verwacht je dan precies voor iemand die Ghandi FORMIDABEL vindt?

Dit is een spel met een bepaalde insteek. Natuurlijk kan je bij ieder spel je eigen draai er aan geven en je eigen spelregels verzinnen. Niks mis mee, maar als jij bij Mens-erger-je niet het niet leuk vindt om het poppetje van de ander van het bord te slaan en liever het vakje deelt, ga je dan ook de ontwerpers benaderen? :rolleyes:

Verder moet je al helemaal niet beginnen over respect als je zelf al komt met "onze slachter hierboven". Is dat respect tonen opa?
 
Bovenaan