Discussietopic lente evenement

DeletedUser9020

Guest
Het evenement loopt nu bijna op zijn einde en als ik er op terug kijk ben ik nogal teleurgesteld. Natuurlijk is het een gratis evenement en krijgen we de beloningen voor niets (als je er geen diamanten aan uitgeeft), maar ik heb al mijn lantaarns uitgegeven aan de kisten met de meeste % kans op de dagprijs (18% / 20%) en slechts 1 keer de dagprijs gewonnen. Ik had achteraf gezien even bij moeten houden hoeveel keer ik een kist heb geopend, ik ben in ieder geval door alle 59 missies heen en heb nu nog 30 lantaarns over. Ik ben nogal teleurgesteld in dat resultaat, toen het evenement werd aangekondigd leek het me erg leuk en ik wou de prijzen graag hebben. Maar uit alle kisten die ik heb gewonnen slechts 1 upgrade kunnen winnen.
 

Wildstorter

Actief lid
Ja het blijft altijd kansberekening uiteraard en 30 kisten tegen 20% kans zou betekenen dat je gemiddeld genomen 6x die hoofdprijs zou moeten krijgen. Nu ga ik morgen mijn resterende lantaarns opmaken om te kijken of ik iig 1x die hoofdprijs kan krijgen, heb ook iedere keer voor de hoogste winkans gekozen en 0 resultaat.

Gezien de feedback hier houden de ‘winnaars’ zich vooral stil of die 20% is toch een foutje met een komma dag het in werkelijkheid 2,0% zou zijn ;-)
 

Tigertjheu

Actief lid
Volgens mij is het op de ene wereld 80% kans en op de andere 2%.
Wou op c geen enkele hebben en heb mn inventaris vol :| daar had ik liever alle troep die ik op e heb gehad :p
 
Zucht. Weer een event. Te veel is dodelijk. Ik ben er mee gestopt.
Helaas is het Nederlands paasevent doodgemaakt voor het allegeloofsomvattend lente event. Net zoals het Kerstevent dat is vermoord voor.... Nou ja laat maar.

Dit... idd. Zo jammer.
Nog los van dat het véél te lang duurt. Zó lang dat er gewoon te veel soortgelijke opdrachten in zitten. Stomvervelend. En de winkansen deugen idd ook voor geen meter. Tig keren gemikt op de vijverupgrade en gewoon alleen maar bagger krijgen

En kunnen die stompzinnige motivatiekits misschien gewoon het spel uit? Evenals idiote bonussen als 5 minuten snellere voorradenverzameling en zo? Danku.
 

Joey-the-king

Actief lid
Heb mn setje iig compleet op nivo twee ("joehoee").
Maar indd dit event duurde zo verschrikkelijk lang pff.
Zou me niks verbazen als we deze week een aankondiging krijgen van t volgende event dat komt..
 

Kekkeltje91

Actief lid
Ik ben zeer tevrede met de uitkomst van het event. De 2 sets die ik al had geupdate naar level 2 (muv de vijver want die heb ik niet persé nodig) En een complete nieuwe set op level 1.
Al met al toch weer een goede boost voor mijn stad.
 

DeletedUser11742

Guest
Ik vond het een leuk evenement, alle gebouwen gespaard en ook verder gekomen in mijn tijdperk!

Ik ben geen "goede" speler. Dus fijn dat het vrij makkelijk te behalen was.
 

DeletedUser6877

Guest
Waardeloos event zo. Dus ofwel verbeteren of afschaffen!
 
Bovenaan