Discussietopic lente evenement

DeletedUser11411

Guest
Heel blij met dit evenement aangezien ik van deze set het middelste gebouw nog mis. Vind het alleen wel jammer dat deze missies weer geen rekening houden met spelers die wat langer in een tijdperk blijven om hun GGs te lvlen.

Ik weet dat FOE hier geen rekening mee houd omdat dit niet de bedoeling is maar al die ontdek opdrachten op de kaart en onderzoek technologie opdrachten zijn gewoon echt vervelend. Doneer ik liever 200 goederen aan gilde kas als alternatief...
 

DeletedUser4512

Guest
"We hebben deze mogelijkheid ook aangegrepen om het upgradeproces wat makkelijker te maken. Wanneer je een lentegebouw verbetert zal deze niet naar jouw inventaris gaan maar zal deze direct in jouw stad worden verbeterd. Je hoeft je ook geen zorgen te maken over lopende producties, die blijven doorgaan na de upgrade (dat geldt ook voor de aanliggende gebouwen). Dit zal vanaf nu gelden voor alle gebouwen die geüpgrade kunnen worden zolang ze dezelfde grootte blijven."


Dit vind ik persoonlijk niet een verbetering. Wat ik deed was een evenements gebouw plaatsen om het te upgraden en dan staat het daarna lekker in mijn inventaris te wachten totdat ik het ooit eens nodig heb.

Ik snap dat er ook een opslagkit is, maar die had je niet nodig voor deze situatie. Nu wel, dus geen verbetering ... vind ik.
 

DeletedUser11411

Guest
Dit vind ik persoonlijk niet een verbetering. Wat ik deed was een evenements gebouw plaatsen om het te upgraden en dan staat het daarna lekker in mijn inventaris te wachten totdat ik het ooit eens nodig heb.

Ik snap dat er ook een opslagkit is, maar die had je niet nodig voor deze situatie. Nu wel, dus geen verbetering ... vind ik.

Persoonlijk heb ik dit inderdaad ook vaak gedaan, een upgrade bewaren zodat ik geen opslagkit nodig had om een event gebouw op te bergen. Heb het altijd vreemd gevonden dat we op deze manier gebouwen op konden slaan maar het kwam inderdaad goed uit.

Ik snap je punt dat je dit een achteruitgang vind, hoewel het eigenlijk een fix is op iets wat broken was in game. De opslagkits hebben eindelijk weer nut haha.
 

DeletedUser11413

Guest
Kan iemand mij ook vertellen, waar ik kan vinden welke missies er in dit event zitten?
 

Joey-the-king

Actief lid
Mn foe draaide net door, lol. Alle minuten duurde oppeens seconden.. De fp teller ging zoooo ontiegelijk snel wist ff niet wat er gebeurde :D:rolleyes:.. meer mensen gehad?
 

DeletedUser6134

Guest
Als ik via het event-venster de setgebouwen bekijk, -die ik volgens het bijschrift die ik mijn inventaris heb-, staat daar Arctisch bij (mijn huidige tijdperk). In mijn reguliere inventaris staat er Hedendaags bij als tijdperk. Als ik ze nu plaats, zijn ze inderdaad Hedendaags. Maar de gong die ik eerder plaatste al eens plaatste voor de meds, is weer wél Arctisch.
Snap ik niet.
 

Kekkeltje91

Actief lid
De gong gaat automatich mee level up, net als de wensput. De gebouwen in je inventaris behouden na het plaatsen het tijdperk dat ze hebben, in dit geval dus hedendaags.
 

DeletedUser6134

Guest
Hmmmm, blijf er wel bij dat er dan niet 'Arctisch' bij zou moeten staan in het event-venster, maar Hedendaags. Dat is immers wat ik in mijn inventaris heb staan. Dat werkt verwarrend.
 

Avalee

Lid
Sorry, maar dit event is gewoonweg WAARDELOOS! Alle gebouwen kunnen alleen gewonnen worden met geluk. Ik heb nu een stuk of 5 keer een kist ge-opend (en steeds waar het percentage van de upgrade het grootst is) en niets gewonnen.
Het is gewoon technisch mogelijk dat je geen enkele lente upgrade (of gebouw) krijgt in het hele event! Behalve dan die gong helemaal op het eind maar zonder de rest van de set heb je daar niks aan. Met vorige events had je een heel grote kans of garanties om alles te krijgen. Zo kon je bijvoorbeeld set gebouwen van de vorige dag aanschaffen.
Dit voelt aan als de zoveelste Innogames zakkenvullerij om zoveel mogelijk mensen extra bloemetjes (of wat het ook is) te laten kopen.
 

DeletedUser10619

Guest
Ik ben blij dat ipv volledig nieuwe gebouwen, je de vorige kunt upgraden naar uw huidig tijdperk.

zijvraagje: hoeveel keer kan je die nu upgraden?
 

Willem the killer

Actief lid
Opdracht van vandaag stort 600 goederen uit je huidige tijdperk ( OT ) in de gilde kas . De kas puilt al uit dus stop ik met het evenement gebruik de goederen liever voor de leden van mijn gilde .
 
Bovenaan