Discussietopic lente evenement

Joey-the-king

Actief lid
Opdracht van vandaag stort 600 goederen uit je huidige tijdperk ( OT ) in de gilde kas . De kas puilt al uit dus stop ik met het evenement gebruik de goederen liever voor de leden van mijn gilde .
Ja dat vind ik inddd ook echt een belachelijke missie elke keer. 600 goederen uit toekomst weggooien is dat bij mij. We doen al nauwelijks gvg, arc is voldoende om dat te doen. En dam willen ze dat we 600 goederen doneren sjeeessz gekkigheid ik geef ze liever weg aan mn leden dan. Gelukkig had je nog wel een alternatieve opdracht anders was t ook klaar voor mij.
 

DeletedUser10016

Guest
Ik ben blij dat ipv volledig nieuwe gebouwen, je de vorige kunt upgraden naar uw huidig tijdperk.

zijvraagje: hoeveel keer kan je die nu upgraden?
Bij mij blijkbaar maar 1 keer, ik heb de gong upgrade vandaag 2 x gewonnen maar de 2e upgrade kan ik niet inzetten omdat deze upgrade alleen van level 1 naar level 2 gaat hoewel dit niet wordt aangegeven in het prijzenvenster.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik heb vandaag alles uitgegeven aan de kist met de hoogste winkans. In de dagen hiervoor niets en ik moet wachten op de volgende missie (na 0:00 dus) om aan te geven hoeveel ik zou kunnen spenderen.

En dan gewoon 0x gong.... ergens rond de 15 kistjes denk ik met een kans van 15 tot 20 procent maar helaas. Zonder geluk kun je inderdaad op 0 eindigen behalve de gong op het einde (niet eens een keuze voor de level 1 of upgrade) en whatever je krijgt bij zoveel geopende kistjes.
 
Sorry, maar dit event is gewoonweg WAARDELOOS! Alle gebouwen kunnen alleen gewonnen worden met geluk. Ik heb nu een stuk of 5 keer een kist ge-opend (en steeds waar het percentage van de upgrade het grootst is) en niets gewonnen.
Het is gewoon technisch mogelijk dat je geen enkele lente upgrade (of gebouw) krijgt in het hele event! Behalve dan die gong helemaal op het eind maar zonder de rest van de set heb je daar niks aan. Met vorige events had je een heel grote kans of garanties om alles te krijgen. Zo kon je bijvoorbeeld set gebouwen van de vorige dag aanschaffen.
Dit voelt aan als de zoveelste Innogames zakkenvullerij om zoveel mogelijk mensen extra bloemetjes (of wat het ook is) te laten kopen.

Oei, oei, niet zo klagen. Het event levert altijd wel iets op. Waardeloos kan het zeker niet zijn. Als je zonder grote inspanningen speelt zal je zelfs een kennisaltaar winnen.
Dat je niet altijd kan krijgen wat je wil is een beetje eigen aan het spel. Je hoeft niet altijd de jackpot te winnen. Als het zo gemakkelijk zou zijn, dan zou het spel ook niet meer zo leuk zijn om te spelen. Het event duurt nog wel even, dus als je een gebouw tekort hebt, zal die wel nog eens terug komen lijkt me. En als je aan de dagelijkse opdrachten mee doet, zal je ook af en toe gebouwen kunnen vinden van de kersentuin.
 
Grootste deel van wat ik kan winnen, is wel degelijk waardeloos. Prijzen als wachtvuurtjes, overwinningstorens, voltooi voorradenproducties, zinloos. En het zal je verbazen maar er komt een punt dat kennisaltaartjes ook weinig toegevoegde waarde meer hebben. En misschien speel je nog niet zo lang maar er was een tijd dat je met dit soort evenementen echt een veel betere kans had op een volledige eindprijs maar tegenwoordig is het echt een puur gok maar raak gebeuren geworden. Wat mij betreft was het een stuk beter toen we minder evenementen hadden maar met betere winkansen. Dus ja, als je iets dat best aardig werkte, aanmerkelijk slechter maakt, kan je klachten verwachten.
 
Laatst bewerkt:

Wildstorter

Actief lid
Je bent nu inderdaad overgeleverd aan RNGesus... zelfs het opsparen van je pogingen om zo voor die ene prijs te gaan is nog steeds geen garantie. Het is dus die missie doen en dom op een knopje rammen. Ik ga vanaf nu niet eens meer kijken wat de winstkans is van een kistje voor de hoofdprijs, 15x tegen 20% gaf niks, misschien is de volgende met 1 kistje tegen 5% wel trefzeker.

We hoeven gelukkig geen strategie uit te denken om een hele set compleet te krijgen want het is gewoon een sport roulette, je moet inzetten en geluk hebben.
 

DeletedUser11106

Guest
FoE is geen strategie spel meer maar een gok spel je kunt niets meer zelf beïnvloeden .
Met heel veel diamanten uit geven heb je er nog wel invloed op je spel .
 

Guillome

Actief lid
Leuk event en de upgrades zijn waardevol voor grote spelers.

Maar helaas voor mij, mijn 13e missie is: "verwerf 3 sectoren zonder te vechten".
En tot mijn schrik is dit niet (meer) mogelijk voor mij. Ik zit in toekomst en ben op de map tot ver in oceanic gekomen.
De sectoren vragen nu goederen die ik niet heb en ook niet te verhandelen zijn, althans, ik zie ze niet in de markt bij de goederen keuze. Gaat bijvoorbeeld om Orichalcum.

Dit houdt nu in dat de missies voor het event voor mij hier op houdt.. En ik dus heel veel eieren en prijzen mis. Zo jammer, inno wil niet helpen hieraan.
 

Mr.Quib

Actief lid
Evenementmissie van maandag 9 april:
Quest 53 (Mon): (9 April 2018)

  • Hanako: "Spend some Forge Points" and "Solve 4 encounters in the Guild Expeditions OR Win 7 battles"
GE op maandag? Ok, er is een alternatief, maar hier is niet echt over nagedacht.
 
Zucht. Weer een event. Te veel is dodelijk. Ik ben er mee gestopt.
Helaas is het Nederlands paasevent doodgemaakt voor het allegeloofsomvattend lente event. Net zoals het Kerstevent dat is vermoord voor.... Nou ja laat maar.
 

Achnaton

Actief lid
Waar is de goede oude tijd gebleven dat een evenement iets bijzonders was. De paaseitjes vond ik altijd leuk.
De cadeaus geven ze deze keer niet weg. Veel kleine prijzen met een hoog win percentage. De mooie prijzen zijn amper te winnen.

En er zijn inderdaad mega goederen stortingen in de gildekas nodig om de quest ze af te kopen. Belachelijk. Gaat dan ook om goederen van de laatste 2 TP. Als je snel door de TP bent heen geschoven dan loop je daar op vast.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik ben het helemaal eens met Achnaton. Teveel is teveel. Er gaat bijna geen week voorbij zonder event.

Bovendien zijn de winkansen in dit event ook nog eens rampzalig, 65 lantaarns voor een schurk etc. De kans is dus zeer mager zeg maar neigend naar 0% om alle verbeterkits te winnen.

Waardeloos event!
 

Kekkeltje91

Actief lid
Leuk event en de upgrades zijn waardevol voor grote spelers.

Maar helaas voor mij, mijn 13e missie is: "verwerf 3 sectoren zonder te vechten".
En tot mijn schrik is dit niet (meer) mogelijk voor mij. Ik zit in toekomst en ben op de map tot ver in oceanic gekomen.
De sectoren vragen nu goederen die ik niet heb en ook niet te verhandelen zijn, althans, ik zie ze niet in de markt bij de goederen keuze. Gaat bijvoorbeeld om Orichalcum.

Dit houdt nu in dat de missies voor het event voor mij hier op houdt.. En ik dus heel veel eieren en prijzen mis. Zo jammer, inno wil niet helpen hieraan.
Ik vraag mij vooral af waarom je al zo ver op de kaart bent...? Als je dit redelijk gelijk houdt met het TP waar je in zit loop je niet tegen zulke problemen aan.
 
Sorry, maar dit event is gewoonweg WAARDELOOS! Alle gebouwen kunnen alleen gewonnen worden met geluk. Ik heb nu een stuk of 5 keer een kist ge-opend (en steeds waar het percentage van de upgrade het grootst is) en niets gewonnen.
Het is gewoon technisch mogelijk dat je geen enkele lente upgrade (of gebouw) krijgt in het hele event! Behalve dan die gong helemaal op het eind maar zonder de rest van de set heb je daar niks aan. Met vorige events had je een heel grote kans of garanties om alles te krijgen. Zo kon je bijvoorbeeld set gebouwen van de vorige dag aanschaffen.
Dit voelt aan als de zoveelste Innogames zakkenvullerij om zoveel mogelijk mensen extra bloemetjes (of wat het ook is) te laten kopen.

Het zelfde probleem en dan heb je ook maar een beperkt aantal dagen om alle opdrachten te vervullen, dus dan moet je meerdere opdrachten per dag kunnen doen, en dan krijg je opdrachten waar je zonder iets te kopen al meer dan een dag mee zoet bent. iets klopt er niet aan deze event
 

Joey-the-king

Actief lid
Indd echt onzinnige gebeuren, heb gisteren verdomme al mn latarens aan die entree upgrade besteed maar niks gekregen slaat toch nergens op.. zou gewoon eentje tussen moeten zitten. niet dat t een heel belangrijk iets is, maar t idee dat t niet lukt. pff
But ok its just a game.
 

DeletedUser12130

Guest
Leuk event weer. Ik heb wel een vraag: geeft level 62 van het event een update van de gng (lvl 2) of een lvl-1 (dus geen mogelijke update)?
 
Bovenaan