Discussietopic: Halloween 2023

Ik vind het een leuke mini game. Je moet het even door hebben.

Het event had wel een weekje later mogen beginnen. Ik was nog aan het bijkomen van de vorige :)
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik vond de "candycrush" minigame al niet echt leuk, maar die was tenminste nog speelbaar. De minigame van dit event is echt te ingewikkeld en te tijdrovend. Zelfs Mooingcat heeft een video van een half uur nodig om het spel uit te leggen. M.a.w.: de minigame is gewoon TE groot.

Ik heb op het moment van schrijven (dag 2 van het event) al 3 guildies die hebben aangegeven niet meer verder te gaan met het event terwijl zij normaal gesproken zonder te klagen elk event zeer actief meedoen. Ik moet mij helaas bij mijn guildies aansluiten. M.u.v. het allereerste event dat ik speelde (kerst/winter 2017) heb ik altijd elk event meegedaan, maar dit event laat ik aan mij voorbij gaan. Jammer van de prijzen, maar het is niet anders. Inno heeft nu echt de plank compleet misgeslagen.

Fijne Halloween allemaal
 
Ik heb het netjes volgens de guide geprobeerd, en je bent gewoon te lang bezig. Mensen hebben ook nog iets anders te doen. En om eerlijk te zijn mijn inventaris zit vol met eventgebouwen die ik gewoon nooit neerzet. Dus laat maar. Geeft natuurlijk nu ook het voordeel dat ik me kan focussen op het spel zelf, ipv constant bezig te zijn met dit debiele event. Ik hoop echt niet dat Innogames besluit om ALLE event zo te maken, want dan log ik gewoon uit om niet meer in te loggen.
 
Geen idee of ik de tanden er te snel doorheen jaag..maar heb nu in 2 dagen 6x de eindbaas verslagen. idd...je moet je er even in verdiepen..dan is het goed te doen.
 

dhaes

Lid
Ik heb nog niemand horen zeggen; 'Goh,. wat een leuk evenement is dit!'
Ik ben eigenlijk wel aan 't genieten. Had tijdens de 2de dungeon door hoe het werkt en ben eigenlijk best wel blij dat ze met iets anders komen dan een copy paste. Geef het een paar dagen om t te laten inzinken, en misschien is het dan iets minder dan afval... troep misschien?

Alhoewel.. dit net zo goed de forgecup in een iets andere vorm had kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:

kaluha

Lid
Ik vind dit event ook leuk om te spelen, maar ben het eens met de kritiek dat het teveel tijd kost, vrij duur is en de prijzen niet zo goed zijn (behalve het hoofdgebouw).
 

daan1

Lid
Dit gaat het echt niet worden hoor.
Als je de eerste ronde niet tot het einde komt ben je al gezien in de 2 volgende rondes.
Afvoeren die handel.
 
Ik heb op het moment van schrijven (dag 2 van het event) al 3 guildies die hebben aangegeven niet meer verder te gaan met het event terwijl zij normaal gesproken zonder te klagen elk event zeer actief meedoen. Ik moet mij helaas bij mijn guildies aansluiten. M.u.v. het allereerste event dat ik speelde (kerst/winter 2017) heb ik altijd elk event meegedaan, maar dit event laat ik aan mij voorbij gaan. Jammer van de prijzen, maar het is niet anders. Inno heeft nu echt de plank compleet misgeslagen.

Ik ken er ook al een paar, maar helaas ik ben bang dat degene die bij innogames werkt en thuis een spel kaart van magic the gathering helemaal gelukkig is. Lit de betaforum heb ik begrepen dat ze niets aan het kerst event hebben veranderd. Ik hoop echt dat ze niet op stomme ideen zijn gekomen anders zou het wel eens over&uit zijn voor mij. Er zijn al meer dan genoeg dingen die ze kunnen verbeteren, en wat doen ze?? Ze spenderen hun devs voor iets tijdelijks?

Ik begin me om eerlijk te zijn rot te ergeren aan die stroom van events die eigenlijk niets toevoegen. Ik wil dat ze het spel zelf verbeteren en bugvrij maken. Zo heb ik de browser al een poosje te maken met side quests die ik ineens niet af kan breken.
 

Woozy

Lid
Ik vind het een leuke mini game. Je moet het even door hebben.

Het event had wel een weekje later mogen beginnen. Ik was nog aan het bijkomen van de vorige :)
Ja een periode om tijd te hebben om je hele stad eens een keer opnieuw in te richten zit er niet in want dan heb je de volgende event alweer
van mij mag de interval best een stuk langer zijn , dan heb tenminste tijd om ook het vechtgedeelte te spelen
 

Seconddream

Actief lid
kutding.PNG


Dit is bloed irritant, kan daar wat aan gedaan worden? Gaat niet zomaar weg.
 

Felair

Actief lid
Dat komt van FoE helper af, als je te weinig leven hebt om een gevecht te winnen dan komt dat icoon in beeld zodat je niet niet per ongeluk gaat vechten.
Zie
 

kaluha

Lid
Ik denk dat ipv 3 spellen per dag, het er 1 of 2 zouden moeten zijn. Dan kost het minder tijd om dit event te spelen. Nu kost het zooooooveel tijd.
 

dhaes

Lid
Ik denk dat ipv 3 spellen per dag, het er 1 of 2 zouden moeten zijn. Dan kost het minder tijd om dit event te spelen. Nu kost het zooooooveel tijd.

Je kunt er ook 1 of 2 spelen en de 3de daar laten? Je komt waarschijnlijk niet waar je wilt, maar je kunt de spel dan op momenten spelen die je dan uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
Zeer irritant is dat het spel zegt welk deck handig is voor het volgende spel, en dat je dan bijvoorbeeld weerwolven moet kiezen en je vervolgens alleen maar zombies tegen krijgt. Zware misleiding heet dat.
Dit weekend had ik dat al zeker 6x.
 
Bovenaan