Discussietopic: Halloween 2023

De namen van de nieuwe gebouwen zijn alvast weer pareltjes. Weet nu in elk geval met het googelen naar de betekenis van een vonkgeborene, dat Freek Vonk 40 jaar oud is.

fragment van gouden upgradekit Donderend Laboratorium der Monsterlijkheden, zal dit het nieuwe record worden qua lengte, of zit dat slangending van ge5 er nog boven? :p
 
Laatst bewerkt:
Hey Inno, als ik wat koop wil ik wel waar voor mijn geld en niet de rommel die jullie aanbieden in de betaalde "prijzen"
Even wat geweldige prijzen uit het betaalde deel:
Speciale eenheden (zelfs de antiekboer wil die rommel niet) voltooi goederen (heb je ook niets aan), portretten (wat moet je daar toch mee) en die speciale eenhedentroep komt best vaak voor
Verder weer een evenement wat beter nu afgelopen kan zijn dan morgen.
 
Laatst bewerkt:
Je zou toch denken dat op de beta ook mensen geklaagd hebben over dit event? Hebben ze weer alle commentaar van tafel geveegd en gewoon doorgezet? Dag 1 van het event en bijna iedereen klaagt erover, dus moet er in beta ook geklaagd zijn. Onbegrijpelijk hoe Inno te werk gaat momenteel. Je ontwikkeld toch ene spel voor de spelers en niet voor jezelf? Zonder spelers verdien je er niks aan
 
Een beetje uitdaging is leuk, maar dit voelt een beetje overdesigned, met al die verschillende regels.

Wel leuk dat het iets heel nieuws is. En dat we ons niet lam moeten zoeken naar een dagelijkse sleutel.
 

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Een event dat 21 dagen duurt, moet ook wel een beetje diepgang hebben. Als je op dag 1 na het uitspelen van 3 kelders al een perfecte strategie kan vinden, krijg je misschien wat meer prijzen, maar schiet naar mijn mening het spelelement wel tekort. Geef het eens een kans en speel wat rondjes; het valt echt wel mee.
 

Pater Luuk

Halloween 2023
Halloween Mystery 2023
Ik heb het event niet gemaakt en ik verdien er niets aan, maar ik snap wel dat dat je eerste gedachte is wanneer je een teamlid met een positieve mening over een nieuwe event hoort. Hoe dan ook, veel plezier met het event en succes met het verzamelen van de prijzen! Pater out.
 
Het gaat mij niet erom of het te moeilijk is of te makkelijk, maar deze schermen zijn mij gewoon veel te druk. Er zitten wel iets van 10 knopjes en zo in dat kleine scherm en dan slaan mijn hersenen op hol. Dus ik open dat event scherm niet eens meer. Vanmiddag had ik er echt hoofdpijn van gekregen en dat wil ik niet weer.
 
Bovenaan