Discussietopic Halloween 2017

DeletedUser10486

Guest
Evenement zonder problemen uitgespeeld, alhoewel ik ook gerekend had op alternatieve missies. Waarom stapt men daar nu opeens weer van af zonder voorafgaande verwittiging? Nu goed, de eerste provincies van Arctisch zijn blijkbaar heel gemakkelijk te veroveren.

By the way, die zwarte toren krijgt toch voorrang bij het motiveren? Of moet die ook wachten tot wanneer alle kennisaltaartjes gedaan zijn?
 

DeletedUser10486

Guest
Maar goed dat we tegenwoordig dagelijks wel een motivatiekit vinden bij de incidenten. Kan ik dus gebruiken op die zwarte toren.
 

DeletedUser8605

Guest
Ik moet in het laaste deel in de derde oplossing een provincie verkennen en geen alternatief wat ik zeer betreur want hier door is mij al meerdere keren gebeurt in voorgaaande evenementen dat ik een evenement niet kon afmaken en dat is niet leuk. Ik zal nu eerst drie provincies moeten veroveren om weer een provincie te verkennen en daar heb ik de strijdkrachten niet voor om het met vechten te moeten doen.En de andere optie om het met goederen te doen is me nog al een dure aangelegenheid omdat het goederen uit het Arctisch tijdperk zijn die zo bij zo al weinig of niet worden aangeboden op de markt en ik die goederen niet zelf kan produceren omdat ik nog in de Toekomst zit. Dus conclusie missie is bijna onmogelijk nog te halen voor mijn persoontje wat me nu niet bepaald stimuleerd in het spelen van het spel. Waarom geen alternatief voor een opdracht die voor velen een probleem wordt..?? Hierdoor zijn mij meerdere evenmenten mislukt en geeft geen stimulans om het spel nog verder te spelen maar is voor de zoveelste keer een grote afknapper..!!
 

DeletedUser1655

Guest
Het wordt wel weer heel makkelijk gemaakt. Vroeger mocht je zelf nog enigszins nadenken bij de raadseltjes, dat maakte het leuk. Het is weer een klik en vink event geworden. Gemiste kans.
Spel gaat al lang niet meer over leuk zijn.... maar cashen! Spel loopt al op zijn eind, ze knippen en plakken allerei nieuwe fiktieve "Toekomsten" erin om die hem uitgespeeld heb niet te verliezen....
 

DeletedUser1655

Guest
Ik moet in het laaste deel in de derde oplossing een provincie verkennen en geen alternatief wat ik zeer betreur want hier door is mij al meerdere keren gebeurt in voorgaaande evenementen dat ik een evenement niet kon afmaken en dat is niet leuk. Ik zal nu eerst drie provincies moeten veroveren om weer een provincie te verkennen en daar heb ik de strijdkrachten niet voor om het met vechten te moeten doen.En de andere optie om het met goederen te doen is me nog al een dure aangelegenheid omdat het goederen uit het Arctisch tijdperk zijn die zo bij zo al weinig of niet worden aangeboden op de markt en ik die goederen niet zelf kan produceren omdat ik nog in de Toekomst zit. Dus conclusie missie is bijna onmogelijk nog te halen voor mijn persoontje wat me nu niet bepaald stimuleerd in het spelen van het spel. Waarom geen alternatief voor een opdracht die voor velen een probleem wordt..?? Hierdoor zijn mij meerdere evenmenten mislukt en geeft geen stimulans om het spel nog verder te spelen maar is voor de zoveelste keer een grote afknapper..!!
Wacht maar tot Rosa Park... volgende event, die is nog duurder op je resource voor een waardeloos tuintje. Je heb sowieso 100% gelijk, de events verneuken gewoon het hele spel en in combinatie met ongelooflijke domme acties zoals PvP onmogelijk maken voor nieuwe spelers is het al helemaal een lachertje geworden...

Laat Inno nou eens echt aandacht geven aan hoofdpijn dossiers, zoals slecht werkende GvG en botjes in plaats van geschiedenis les te geven en spelwijze van spelers te willen veranderen voor de kassa la...
 

DeletedUser8605

Guest
Wacht maar tot Rosa Park... volgende event, die is nog duurder op je resource voor een waardeloos tuintje. Je heb sowieso 100% gelijk, de events verneuken gewoon het hele spel en in combinatie met ongelooflijke domme acties zoals PvP onmogelijk maken voor nieuwe spelers is het al helemaal een lachertje geworden...

Laat Inno nou eens echt aandacht geven aan hoofdpijn dossiers, zoals slecht werkende GvG en botjes in plaats van geschiedenis les te geven en spelwijze van spelers te willen veranderen voor de kassa la...


Dat is ook de reden waarom dat ik geen enkele van mijn vrienden zo gek kan krijgen om aan dit spel deel te nemen zodat ik wat diamanten kan verdienen hahaha maar die verklaren mij voor gek dat ik hier geld aan uitgeef of beter gezegd gaf..!! Want ik koop geen dure diamanten meer voor bijna onmogelijk te behalen missies tenzij je bereid bent om je halve maandsalaris te spenderen en zo van een miljonair een miljadair te maken..!! Ik wil zelf op vakantie hahaha. ben er hard aan toe na al die frustraties van dit klote spel.
 

DeletedUser10486

Guest
Je hebt er ook die duizenden euro's uitgeven voor hobby's als parachutespringen of zweefvliegen. Met FoE kan je tenminste je nek niet breken.
 

DeletedUser8605

Guest
Je hebt er ook die duizenden euro's uitgeven voor hobby's als parachutespringen of zweefvliegen. Met FoE kan je tenminste je nek niet breken.

waar slaat dit op..? wat een niets zeggend antwoord want jij hebt geen weet waar ik mijn geld aan uitgeef en trouwens dat gaat je niks aan ook laat je dat gezegd zijn.! mooie reclame maak je hiermee voor het spel..!! goede reden om te stoppen en om het af te raden aan vrienden en kennissen sukkel..!
 

DeletedUser

Guest
waar slaat dit op..? wat een niets zeggend antwoord want jij hebt geen weet waar ik mijn geld aan uitgeef en trouwens dat gaat je niks aan ook laat je dat gezegd zijn.! mooie reclame maak je hiermee voor het spel..!! goede reden om te stoppen en om het af te raden aan vrienden en kennissen sukkel..!

Jouw reactie slaat wel ergens op? Is reageren zonder te schelden te hoog gegrepen voor je? :rolleyes:
 

DeletedUser8605

Guest
er is geen woord gescholden bij! er is enkel iets geconstateerd..!!
 

DeletedUser11122

Guest
ik heb de missie volledig uitgespeeld, maar hoe kan je extra blauwdrukken krijgen voor het kerkhof te upgrade?
 

Didi 666

Actief lid
Dat kan alleen als je al een kerkhof van vorig jaar had, volgend jaar kun je dus weer verder met je kerkhof uit te breiden, voor dit jaar ben je klaar.
 

DeletedUser10111

Guest
Euhm, ik had een kerkhof van vorig jaar, dus ik heb nu 2 kerkhofen 1x ge-upgrade :)

Ik verwacht dat we binnenkort een diamant-aanbieding gaan krijgen voor meer upgrades, en anders wellicht volgend jaar inderdaad,
 

DeletedUser6877

Guest
Het probleem van onderzoek een technologie moet inderdaad een tweede optie hebben. Dan is er een keus, nu niet.
 
Bovenaan