Discussietopic Halloween 2017

DeletedUser10111

Guest
Zou het ook mogelijk zijn om deze announcements te doen voor het begin van de GE van de week?

Vroeger zaten GE en missies niet aan elkaar vast, maar sinds we opdrachten in de GE kunnen doen voor het vervullen van missies zou het handig zijn om van te voren te weten dat er een set missies aan komt, zodat je als speler kunt afwegen wanneer je met de GE moet beginnen.
 
Dit event duurt 2 weken dus je hebt sowieso tijd zat. Wat niet wegneemt dat de aankondigingen de laatste maanden sowieso altijd erg laat zijn (meestal minder dan 24u van tevoren).
 

DeletedUser11060

Guest
op de engelstalige wiki staat al een tijdje de begin datum van het event..., maar dat moet je maar net weten :)
 

DeletedUser5986

Guest
de rondvliegende kraaien zijn leuk:D;)... maar maybe zou innogames (net als in Elvenar) de achtergrond wat meer seizoens afhankelijk kunnen maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
de rondvliegende kraaien zijn leuk:D;)... maar maybe zou innogames (net als in Elvenar) de achtergrond wat meer seizoens afhankelijk kunnen maken

Mee eens :)
Al spelen we geen “pretty city” het zou zeker wat toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar weer even vermelden dat de alternatieven in de missies nog steeds niet kloppen. 'Verover een provincie, of win 12 ontmoetingen in GE". Ik heb geen 12 ontmoetingen in GE meer. Moet daar dus tot volgende week dinsdag op wachten. Blijft dus alleen nog verover een provincie over. Het is geen alternatief zo.
 

DeletedUser

Guest
De alternatieven vervagen langzaam aan het einde als mensen bijna de hoofdprijs hebben.
 

DeletedUser11110

Guest
Je moet gewoon een alternatief hebben voor een technologie onderzoeken. Ik ben niet van plan om naar het volgende tijdperk te gaan omdat we nu nog volop bezig zijn met GvG
 

DeletedUser10486

Guest
Wat een moeilijk evenement. Het is al 2 dagen bezig, en ik zit nog maar in de helft.
 

bonke35

Actief lid
Je moet gewoon een alternatief hebben voor een technologie onderzoeken. Ik ben niet van plan om naar het volgende tijdperk te gaan omdat we nu nog volop bezig zijn met GvG
heb je niet nog in je vroegere tijdperken een tech overgeslagen?
die kun je ook nog volstoppen dan :)
 

bonke35

Actief lid
het enige waar ik mee zit is dat ik nu 17de en 18de volle arctische provincies moet vrijspelen om een provincie te kunnen verkennen
en ik zit nog in toekomst :)
ook vind ik het gebruik van de productiegebouwen een beetje over de top :)
 

DeletedUser

Guest
Nope, missie voltooid automatisch als je al klaar bent met GE.

Goed om te weten. Had er nog 2 te gaan. Toch moet er eens naar die missies gekeken worden. Twee later krijg je alweer verken een provincie of doneer 700 goederen uit jouw tijdperk of een tijdperk lager aan de gildekas. Die goederen heb ik wel, maar het is toch bezopen dat je je gildekas aan het vullen bent met goederen die het gilde helemaal niet uit kan geven :rolleyes:Krijg je later weer de missies onderzoek een technologie (geen alternatief), verken een provincie (geen alternatief) en verover een provincie (geen alternatief).

Hun idee dat ze spelers niet willen beperken in hun manier van spelen en dat de missies voor alle spelers haalbaar moeten zijn, zijn ze blijkbaar al weer van afgestapt.
 

DeletedUser10111

Guest
"verover X sectoren" is ook een aardige, als je daarvoor de optie geeft om 700 goederen te doneren als alternatief voor verkennen.

Blijkbaar willen ze alle speelstijlen aanmoedigen, zolang het maar provincies veroveren bevat
 

DeletedUser6877

Guest
Het wordt wel weer heel makkelijk gemaakt. Vroeger mocht je zelf nog enigszins nadenken bij de raadseltjes, dat maakte het leuk. Het is weer een klik en vink event geworden. Gemiste kans.
 
Bij opdracht 30 eindigt voor mij het evenement, aangezien ik nog geen behoefte heb om een tijdperk omhoog te gaan. En helaas geen oude technologieën die niet onderzocht zijn, behalve het ene diamanten-onderzoek van 'Huizen met meerdere verdiepingen' uit de vroege middeleeuwen.
Dus helaas geen mogelijkheid om de tweede upgrade van het kerkhof te krijgen of de zwarte toren te halen.
 

DeletedUser

Guest
Mogelijkheden genoeg, maar jij kiest ervoor om er geen gebruik van te maken ;)

Dat zijn de feiten: keuzes maken.
Nou ja, het is ook niet het einde van de wereld vind ik.
Ik heb genoeg aan me voorbij laten gaan met deze hoeveelheid verhaallijnen en evenementen als quests niet goed uitkwamen.
 
Bovenaan