Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

Denk dat 'het werkelijke probleem' vooral een groepje spelers zijn die nogal snel dramaqueenen.
Ik vind weinig respect hebben, om spelers die inhoudelijk reageren, als dramaqueen neer te zetten, zijn veelal spelers die al lang spelen en die de 'goede' tijd nog hebben meegemaakt, de tijd dat Anwar een groot aandeel had in de ontwikkeling.
Op de beta, worden dezelfde problemen gesignaleerd en veel Beta spelers, zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van het spel, daarvoor speel je ook op een Beta. Daarbij vind je daar spelers van over de hele wereld, kunnen het toch niet allemaal verkeerd zien.
De echte 'Dramaqueens' zijn de spelers die niet inhoudelijk reageren, maar alleen andere spelers belachelijk willen maken
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik vind weinig respect hebben, om spelers die inhoudelijk reageren, als dramaqueen neer te zetten, zijn veelal spelers die al lang spelen en die de 'goede' tijd nog hebben meegemaakt, de tijd dat Anwar een groot aandeel had in de ontwikkeling.
Op de beta, worden dezelfde problemen gesignaleerd en veel Beta spelers, zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van het spel, daarvoor speel je ook op een Beta. Daarbij vind je daar spelers van over de hele wereld, kunnen het toch niet allemaal verkeerd zien.
De echte 'Dramaqueens' zijn de spelers die niet inhoudelijk reageren, maar alleen andere spelers belachelijk willen maken
Je bedoelt dus uzelf. Want als iemand jouw denkwijze niet volgt is die slecht.

Jij reageert enkel inhoudelijk om het voor uzelf beter en makkelijker te maken.
Jij kijkt niet naar het groter geheel. En dat is wat de makers wel doen.

Zij houden rekening met beta en passen dingen aan maar zullen niet alles 100% volgen. Wat ook normaal is.

Wil je dat wel doen maak dan zelf een spel waar je 100% naar elke speler luisterd. Want dan zal je vandaag A maken en op hetzelfde moment ook B en C want niet iedereen wilt A. Dus maak maar een persoonlijk spel voor iedereen.
 
Ik vind weinig respect hebben, om spelers die inhoudelijk reageren, als dramaqueen neer te zetten, zijn veelal spelers die al lang spelen en die de 'goede' tijd nog hebben meegemaakt, de tijd dat Anwar een groot aandeel had in de ontwikkeling.
Op de beta, worden dezelfde problemen gesignaleerd en veel Beta spelers, zijn zeer betrokken bij de ontwikkeling van het spel, daarvoor speel je ook op een Beta. Daarbij vind je daar spelers van over de hele wereld, kunnen het toch niet allemaal verkeerd zien.
De echte 'Dramaqueens' zijn de spelers die niet inhoudelijk reageren, maar alleen andere spelers belachelijk willen maken
Beta spelers representeren niet echt de live server spelers, net als het handjevol spelers dat vooral overal negatief op reageert hier en continue blijven herhalen dat ze stoppen met foe. Ik vind het wel een beetje dramaqueenen.

Vind het best logisch dat er op beta gewoon getest wordt, een klein beetje aangepast en vervolgens op de live servers gekeken wordt naar hoe verder te gaan adhv spelersactiviteit.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dus uzelf. Want als iemand jouw denkwijze niet volgt is die slecht.

Jij reageert enkel inhoudelijk om het voor uzelf beter en makkelijker te maken.
Jij kijkt niet naar het groter geheel. En dat is wat de makers wel doen.

Zij houden rekening met beta en passen dingen aan maar zullen niet alles 100% volgen. Wat ook normaal is.

Wil je dat wel doen maak dan zelf een spel waar je 100% naar elke speler luisterd. Want dan zal je vandaag A maken en op hetzelfde moment ook B en C want niet iedereen wilt A. Dus maak maar een persoonlijk spel voor iedereen.
Nu moet je stoppen met mij dingen in de mond te leggen, die ik niet zeg; ik heb NERGENS gezegd, dat als iemand mijn denkwijze niet volgt, dat ie dan slecht is, jullie blazen de dingen op, door alleen maar jullie eigen mening, als heilig makend te zien, ik constateer alleen iets en daar kun je het eens mee zijn of niet, maar ik heb niemand als 'slecht' neer gezet
 
Zal wel meevallen met de spelers die stoppen, zo actief werd gvg nou ook weer niet gespeeld als je naar het aantal actieve spelers per server kijkt.
Ik weet persoonlijk dat er vandaag al meerdere uit mijn vriendenkring gaan stoppen. Spelers die er al jaren zijn. En dat kan weer een reden zijn voor anderen om ook te stoppen.
 
Je bedoelt dus uzelf. Want als iemand jouw denkwijze niet volgt is die slecht.

Jij reageert enkel inhoudelijk om het voor uzelf beter en makkelijker te maken.
Jij kijkt niet naar het groter geheel. En dat is wat de makers wel doen.

Zij houden rekening met beta en passen dingen aan maar zullen niet alles 100% volgen. Wat ook normaal is.

Wil je dat wel doen maak dan zelf een spel waar je 100% naar elke speler luisterd. Want dan zal je vandaag A maken en op hetzelfde moment ook B en C want niet iedereen wilt A. Dus maak maar een persoonlijk spel voor iedereen.
A, daar is hij weer. Niet inhoudelijk reageren want dat kan hij niet, dus dan maar mensen beledigen wat hij blijkbaar wel hele goed kan. En dan ook nog mensen die wel inhoudelijk kunnen reageren beledigen?
 
Beta spelers representeren niet echt de live server spelers, net als het handjevol spelers dat vooral overal negatief op reageert hier en continue blijven herhalen dat ze stoppen met foe. Ik vind het wel een beetje dramaqueenen.

Vind het best logisch dat er op beta gewoon getest wordt, een klein beetje aangepast en vervolgens op de live servers gekeken wordt naar hoe verder te gaan adhv spelersactiviteit.
Je kijkt ook of in Beta fouten optreden en als die gemeld worden haal je die eruit voordat je live gaat. Zo werkt elk fatsoenlijk bedrijf met grote systemen, Als ik zo gewerkt had met mijn systemen zou ik er niet lang gewerkt hebben.
 

L Cypherus90

Actief lid
A, daar is hij weer. Niet inhoudelijk reageren want dat kan hij niet, dus dan maar mensen beledigen wat hij blijkbaar wel hele goed kan. En dan ook nog mensen die wel inhoudelijk kunnen reageren beledigen?
Als je dat al beledigingen noemt

En jij noemt het inhoudelijk reageren? Het enige wat je doet is klagen hoe oneerlijk het voor u is...

Je snapt er helemaal niets van en zult het ook nooit snappen.

GvG is weg, en zal nooit terugkomen. Hoeveel pagina's jullie er nog over zagen en klagen. Dus stop er gewoon mee met jullie nonsens.
 
Als je dat al beledigingen noemt

En jij noemt het inhoudelijk reageren? Het enige wat je doet is klagen hoe oneerlijk het voor u is...

Je snapt er helemaal niets van en zult het ook nooit snappen.

GvG is weg, en zal nooit terugkomen. Hoeveel pagina's jullie er nog over zagen en klagen. Dus stop er gewoon mee met jullie nonsens.
Het ging over het geen rekening houden met de Gildegrootte bij QI, ik heb nergens iets over de sluiting van GvG gezegd, ook al vind ik het zonde, dat GvG gestopt is.
Nogmaals lezen is een kunst en inhoudelijk reageren, is dat al helemaal, ik zou je dus willen adviseren, om zelf te stoppen, met het plaatsen van nonsens
 

L Cypherus90

Actief lid
Het ging over het geen rekening houden met de Gildegrootte bij QI, ik heb nergens iets over de sluiting van GvG gezegd, ook al vind ik het zonde, dat GvG gestopt is.
Nogmaals lezen is een kunst en inhoudelijk reageren, is dat al helemaal, ik zou je dus willen adviseren, om zelf te stoppen, met het plaatsen van nonsens
Wat ook bullshit is.

Wij zijn met 12 man MAX aan het vechten en zitten nu op level 5. Maar je moet willen en niet enkel zagen en klagen om het voor uzelf makkelijker te maken.

Als je geen uitdaging wilt in het spel en alles krijgen op een dienblad dan ga je beter met de blokken spelen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Het ging over het geen rekening houden met de Gildegrootte bij QI, ik heb nergens iets over de sluiting van GvG gezegd, ook al vind ik het zonde, dat GvG gestopt is.
Nogmaals lezen is een kunst en inhoudelijk reageren, is dat al helemaal, ik zou je dus willen adviseren, om zelf te stoppen, met het plaatsen van nonsens
Dit is topic van sluiting gvg.

QI is hier te doen. https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/discussietopic-quantum-invasies.23969/
 
Ik vind dat er hier een paar heel onrespectvol omgaan met hun mede FoE spelers. De sluiting van GVG heeft er heel zwaar ingehakt omdat voor veel spelers dat het enige was wat hen nog bindt aan FoE. We proberen onze DC server in leven te houden voor het sociaal aspect, maar waar er ten tijde van GVG een gezellige drukte was met 10 á 15 spelers op DC is het nu soms eenzaam alleen of eens max 5 leden die nog langskomen. Komt ook natuurlijk dat er heel wat leden gestopt zijn met FoE toen de GVG stopte. De sluiting heeft sowieso een impact op al deze spelers hun leven, doen alsof dat niet waar is en we ons aanstellen vind ik ronduit onrespectvol. Voor veel mensen was de GVG om 20 uur een uitlaatklep en ja, dat is er niet meer. Maar heel wat spelers blijven hoopvol dat ze bij Inno toch ook oren hebben naar onze vraag. Niets belet Inno om op basis van het concept van GVG een nieuwe feature te ontwikkelen die wel meteen geschikt is voor mobile. We worden hier ook afgeschilderd als klagers, nochtans heb ik een account aangemaakt enkel voor de sluiting van GVG aan te kaarten. Die 8 jaar dat ik daarvoor FoE speelde heb ik geen reden gehad om te klagen. Maar never argue with a fool. Het zal mij een worst spelen, de mensen die geen GVG speelden op topniveau weten niet eens waar we het over hebben. Zij missen niets, bij hen is er niets veranderd.
 
Je blijft precies doen wat iedereen je de hele tijd al verwijt. Je reageert helemaal niet inhoudelijk en denkt met beledigen je gelijk te krijgen. Hoe oud ben je? Oud genoeg om dit spel te mogen spelen van je ouders? Of moesten zij jou toestemming geven omdat je te jong bent om zo'n spel te spelen?
 
Hou maar op mensen, GvG is voor veel mensen een dierbaar deel van hun leven geweest, een vast moment in de dag waar veel plezier uit gehaald werd. Dit kan met QI deels ook door de lange productietijden en synchroon gebouwenmanagement, maar het is toch anders. En dat snap ik wel. Ik heb niet meegemaakt hoe leuk GvG was/kon zijn, ik speel pas een jaar en heb daarin vooral een vastgelopen spelonderdeel ontdekt waar ik niet heel veel aan vond, behalve dat het af en toe leuk was om 'luis in de pels' van een groot Gilde te zijn.
Het samenhorigheidsaspect van QI vind ik echt leuk, dat je MOET samenwerken vind ik een plus. Ook in GvG kan je in je eentje flink meppen als je autorisatie daartoe hebt. Maar dat moet de Gildekas dan wel toestaan. QI is geen 1-op-1 vervanging, maar het stimuleert wel weer samenspelen, tegenover alleen farmen.
Het heeft niet zo veel zin om hier de hele tijd modder te gooien en elkaar van beledigingen te beschuldigen/te beledigen, uiteindelijk zit er ook wederzijds onbegrip waar je nooit uit gaat komen omdat je het spel verschillend hebt ervaren.

Zand er over. Sluit het af. En door.
 
Hou maar op mensen, GvG is voor veel mensen een dierbaar deel van hun leven geweest, een vast moment in de dag waar veel plezier uit gehaald werd. Dit kan met QI deels ook door de lange productietijden en synchroon gebouwenmanagement, maar het is toch anders. En dat snap ik wel. Ik heb niet meegemaakt hoe leuk GvG was/kon zijn, ik speel pas een jaar en heb daarin vooral een vastgelopen spelonderdeel ontdekt waar ik niet heel veel aan vond, behalve dat het af en toe leuk was om 'luis in de pels' van een groot Gilde te zijn.
Het samenhorigheidsaspect van QI vind ik echt leuk, dat je MOET samenwerken vind ik een plus. Ook in GvG kan je in je eentje flink meppen als je autorisatie daartoe hebt. Maar dat moet de Gildekas dan wel toestaan. QI is geen 1-op-1 vervanging, maar het stimuleert wel weer samenspelen, tegenover alleen farmen.
Het heeft niet zo veel zin om hier de hele tijd modder te gooien en elkaar van beledigingen te beschuldigen/te beledigen, uiteindelijk zit er ook wederzijds onbegrip waar je nooit uit gaat komen omdat je het spel verschillend hebt ervaren.

Zand er over. Sluit het af. En door.
U begrijpt helemaal het probleem niet.

Ik heb geen enkele affectie voor FOE noch voor INNO. Ik ben hier om een spel te spelen dat mij leuk en interessant leek. Dit spel is nog slechts een schim van wat het ooit heeft groot gemaakt.
 
Hou maar op mensen, GvG is voor veel mensen een dierbaar deel van hun leven geweest, een vast moment in de dag waar veel plezier uit gehaald werd. Dit kan met QI deels ook door de lange productietijden en synchroon gebouwenmanagement, maar het is toch anders. En dat snap ik wel. Ik heb niet meegemaakt hoe leuk GvG was/kon zijn, ik speel pas een jaar en heb daarin vooral een vastgelopen spelonderdeel ontdekt waar ik niet heel veel aan vond, behalve dat het af en toe leuk was om 'luis in de pels' van een groot Gilde te zijn.
Het samenhorigheidsaspect van QI vind ik echt leuk, dat je MOET samenwerken vind ik een plus. Ook in GvG kan je in je eentje flink meppen als je autorisatie daartoe hebt. Maar dat moet de Gildekas dan wel toestaan. QI is geen 1-op-1 vervanging, maar het stimuleert wel weer samenspelen, tegenover alleen farmen.
Het heeft niet zo veel zin om hier de hele tijd modder te gooien en elkaar van beledigingen te beschuldigen/te beledigen, uiteindelijk zit er ook wederzijds onbegrip waar je nooit uit gaat komen omdat je het spel verschillend hebt ervaren.

Zand er over. Sluit het af. En door.
GvG was ook samenspelen met elkaar. En wie niet wilde vechten leverde goederen aan of vulde de verdediging met legers uit dat tijdperk. Zo was het hele gilde met gvg bezig. En dat in je eigen stad, meet je eigen legers, met je eigen bonussen uit gebouwen. Ook konden leden die nog in lagere tijdperken zaten in hun tijdperk meevechten. Ook warren er helemaal geen diamanten voor nodig. Met QI heb je er weer een stad bij. En qua spel vind ik het waardeloos. Een combinatie van je nederzettingen en de GE. Deze verandering is de reden dat er weer veel leden zijn gestopt met spelen van FOE. Maar dat boeit Inno niets, als zij maar diamanten binnen krijgen.
 
Bovenaan