Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

We hebben liever dat jullie eindelijk eens wat doen aan de verbeteringen die de spelers aangekaart hebben.
Dit is de meest onzinnige ********* die ik ooit gezien heb in een spel en stop ook eens met dat domme gedoe van A/B test
Succes ermee
 

PrivateHead

Actief lid
Blijft dit beperkt tot de app-versie of wordt dit ook uitgerold naar de browserversie van het spel?
Met al die verschillen tussen de app- en browserversie worden het steeds meer 2 compleet verschillende spellen. Lijkt er nog steeds op dat Inno van de browserversie af wil en meer ontwikkelt voor de app spelers en dat waarschijnlijk alleen maar omdat de prutsers GvG niet fatsoenlijk werkend krijgen.
 

Rex036

Lid
Heel irritant dat alle missies/verhalen/opdrachten nu onder 1 knop zitten links op het scherm. Draai dat ajb weer gewoon terug.
Ook die bonuslijst voegt niks toe. Als ik wil weten welke bonus nog actief is, klik ik wel op het GG of mijn Stadhuis.
Dagelijkse extraatjes altijd leuk, maar het verandert mijn spelwijze niet.
 

Atokirina

Actief lid
De dagelijkse inlogbonus biedt helaas weinig stimulans voor spelers die al langer dan een maand actief zijn in het spel.

Wat als we nu kasteelpunten toevoegen? Deze punten laten we aanzienlijk toenemen wanneer je 28 dagen achter elkaar inlogt. Dit zou het pad naar kasteelniveau 20 aanzienlijk verkorten, waardoor het niet meer zo'n tijdrovende taak is als voorheen (17 jaar!). Dit zou veel meer motivatie kunnen opwekken bij spelers die het spel al langere tijd spelen.
 
Laatst bewerkt:

Juni

Nieuw lid
Ik krijg geen dagelijkse inlogbonus te zien! Geen idee waarom, iemand een idee? (En ja, ik heb de laatste update en opnieuw uit- en ingelogd)

Ik krijg nu geen groen vinkje meer te zoen als ik mijn dagelijkse missie voltooid heb. Dat is wel jammer. Ik vind op zich wel fijn dat de dagelijkse missie nu niet meer boven mijn scherm hangt maar daar schiet ik weinig mee op als aan de andere kant weer allemaal nieuwe dingen erbij komen die m'n zich belemmeren.

Kunnen we een knop krijgen die gg ladingen en de winkel enzo kan verbergen?
 

winnieandbuzz

Nieuw lid
Geen groen vinkje meer te zien voor dagelijkse missie….. Soms moet je dingen gewoon laten voor wat het is en niet ‘verbeteringen’ willen doorvoeren. De ‘alles ‘oogsten’ voor 5 diamanten knop links is ook irritant.
En dan tot slot rechts een overzicht van de bonussen die er nog zijn: svp de optie geven die niet te tonen. Staat alleen maar in de weg en geen toegevoegde waarde voor denk ik de meeste spelers
 

jovayana

Actief lid
Ik krijg geen dagelijkse inlogbonus te zien! Geen idee waarom, iemand een idee? (En ja, ik heb de laatste update en opnieuw uit- en ingelogd)

ik krijg die dagelijkse bonus via mijn browser niet eens

Sommigen krijgen het en anderen niet is onder de noemer van hun zogenaamde a/b testen, ooit door iemand uitgevonden om het verschil in aankoopgedrag te zien bij klanten, maar bij inno in het leven geroepen door iemand die er absoluut niets van snapt, want hier zijn geen a/b testen enkel een A en een B staat voor iemand die niets krijgt dus hoe kunnen ze het verschil van gedrag dan merken vraag ik mij af, en dit is al zo bij bijna elk evenement de laatste tijd.
 
Bovenaan