Discussietopic Arthur Conan Doyle missiereeks

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n link naar het beta forum, maar wat nu als je de Engelse taal niet machtig bent?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dan is er ongetwijfeld wel iemand die het voor je wil vertalen.
 

DeletedUser

Guest
Vast wel, maar het zou natuurlijk een stuk netter zijn als er een Nederlandse versie was. Tot nu toe werd toch altijd alles vertaald.
 

DeletedUser4512

Guest
Ik heb het "iemand" gevraagd te vertalen, maar kom er niet helemaal uit....

Hallo allemaal,

We hebben Concerns Sommige pop-up in de feedback gezien de recente questlines, en dacht dat was nu een goed moment om uit te reiken en aanpakken van de bezwaren die door het delen van beoordelingen een aantal van onze huidige gedachten en plannen over dat onderwerp. Veel van de bezwaren SCCM te hebben bestaan voor een langs tijd, doel-zijn gegroeid in intensiteit toegenomen als gevolg van de hoeveelheid questlines er-zijn-geweest voor het afgelopen jaar.

Onze belangrijkste gedachte is simpel: we willen evenementen om positieve en lonende gameplay ervaringen die beschikbaar zijn voor alle spelers zijn.

Concerns
"Deze quests in strijd zijn met de manier waarop ik wil het spel te spelen"
Sommige inspanningen shoulds en zal altijd worden betrokken bij questlines. Het is niet leuk om volledige 10x "verzamelen 10 corners" quest hebben - dat er zeer weinig gameplay waarde zou bieden. Dit zal betekenen dat er soms Dat zijn quests die buiten uw gebruikelijke troost :) gebied. Het aussi Dat gebeurt niet alle spelers genieten Even Elk soort quest.

Aan de andere kant, we hebben gekregen om de stage waar we het lezen van feedback van spelers op het forum een aantal dat de questlines Want hoe inconsistent sommige zoektocht eisen zijn met de manier van spelen niet kan spelen. Een voorbeeld is het gebied zoektocht naar nieuwe technologieën te onderzoeken. Voor spelers met zeer specifieke doelen voor ogen die ze willen bereiken in hun huidige leeftijd, kan dit nogal een randvoorwaarde zijn. Dit past niet bij ons idee van het wit met questlines beschikbaar voor alle spelers.

→ We hebben gehoord en begrepen dat feedback, en zal proberen alternatieven waaronder Dat soort quest conditie. Zowel de Arthur Conan Doyle opdrachtenreeks Dat hier onlangs afgerond we Beta, en de komende opdrachtenreeks Shah Jahan over alternatieven behoren voor het onderzoeken technologieën. We zullen zien hoe dit gaat!



"Unable to complete"
Net als bij de vorige punten - we verwachten wel dat uitdagende quests zijn. Wel zien we aussi Sommige gebieden om hier te verbeteren. Een opmerkelijk voorbeeld zijn de scouting tijden in latere eeuwen, Oceanic Vooral Future. Het kan gravement gesneden in de speelervaring als u-moeten wachten 3 dagen voor een Scout tot finish, Vooral als het een verrassing later in een opdrachtenreeks en heb je nog maar een korte resterende tijd.

→ Verminder We zullen Beoordelingen enkele van de die nodig zijn voor scouting tijden, meer details volgen in een dagelijkse update changelog.



"Niet om vooruitgang te boeken in het normale spel, om voorbereid te zijn de volgende opdrachtenreeks"
We zijn erg veel aan boord met het hier om gaat. We willen niet dat er te zijn "fouten" die je kunt maken in de normale gameplay Aanzienlijk Dat zal uw vermogen om deel te nemen aan evenementen en questlines belemmeren. Dat is niet het soort onzekerheid willen we-hebben-speler Bij het afspelen, en het kan een heel negatieve ervaring zijn als je bijvoorbeeld-zijn slechts een technologie kost honderden Forge Points klaar en dan krijg je een zoektocht naar het onderzoek naar een technologie. Er zijn twee dingen waar we werken we met betrekking tot dit:

Anders evenwichtige termen AFHANKELIJK quest uw spel vooruitgang
Nieuwe soorten quest conditie
Beide zullen wat meer variatie in de zoektocht omstandigheden waardoor we minder Beoordelingen we een aantal van de standaardvoorwaarden Rely mogelijk te maken.

→ We geleidelijk uitrollen veranderingen voor thesis eisen - dan zie je waarschijnlijk een of twee termen-heb je nog niet eerder gezien in de komende questlines.



"Er zijn te veel evenementen en historische questlines"
We-heb het gevoel dat dit stukje feedback is vooral een gevolg van de individueel raken hierboven besproken. Als er reden voor ontevredenheid Tijdens een opdrachtenreeks, dan meer questlines Kan veroorzaakt meer ontevredenheid.

→ Wanneer we pakken het individu van Boven, denken we dat het gevolg en deze zorg zullen worden aangepakt aussi.



sluitend
Dat is het voor nu! Bedankt voor de feedback tot nu toe, en ga dan verder om ons te laten weten wat je denkt :). Als je-nog specifieke opmerkingen over deze aankondiging Particular, zou het geweldig zijn als je dus even kon doen.
 

DeletedUser5968

Guest
Heb de tekst vertaald naar eigen interprentatie.

De vertaalde versie:

Hallo allemaal,


Het is ons opgevallen dat er zorgen waren geuit in de feedback betreffende de recente verhaallijnen, hierom vonden wij dat het een goed moment was om die zorgen aan te spreken en bepaalde gedachten en plannen van ons hierover te delen.


Veel van de zorgen die geuit waren, lijken al een gelangere tijd te bestaan, maar zijn nu in intensiteit gegroeid door de toenemende frequentie van verhaallijnen de afgelopen jaar.


Onze hoofdgedachte is simpel: wij willen dat verhaallijnen positief en belonend zijn voor iedere speler.


Zorgen

“Deze missies zijn ongeschikt voor de wijze waarop ik het spel speel”

Enige moeite zal altijd een onderdeel zijn in verhaallijnen. Het is niet leuk 10x een ‘verzamel 10 munten’ missies te voltooien, want dat levert maar weinig speelwaarde op. Dit zal inhouden dat er soms missies zijn die minder bij jouw speelstijl passen. Het is eveneens zo dat niet iedere speler dezelfde hoeveelheid plezier beleefd aan een bepaald soort missie.


Aan de andere kant, hebben wij een punt bereikt waarop wij feedback lezen van spelers die bepaalde missies niet kunnen voltooien omdat de missievereisten ongeschikt zijn voor hun speelstijl. Een voorbeeld: ‘onderzoek een technologie’. Voor spelers met een specifieke doel in gedachten is het behalen van dergelijke missies een hinderende vereiste, daar het hun doelstelling kan ondermijnen.

Dit past niet bij ons idee van verhaallijnen bieden die geschikt zouden moeten zijn voor iedere speler.


→ Wij hebben de feedback aangehoord en begrepen en zullen hierom voortaan alternatieve missie voorwaardes invoegen. Zowel in de Arthur Conan Doyle verhaallijn dat recent beëindigd is op de Bèta speelwereld en de aankomende verhaallijn over Shah Jahan zullen er alternatieve missie voorwaarden inbegrepen zijn voor bijvoorbeeld: onderzoek een technologie. Wij zullen zien hoe het zal lopen!


“onmogelijk om te voltooien”

Vergelijkbaar met het vorige punt – wij verwachten dat missies uitdagend zijn. Echter zien wij ook ruimte voor verbetering hierin. Een noemenswaardige voorbeeld zijn de verken tijden in latere tijdperken, met name oceanische toekomst. Het kan serieus een hap uit een spelers plezier nemen als je 3 dagen moet wachten voor je verkennen klaar is, zeker als dit onverwachte missievereiste is en je slechts een korte tijd over hebt.


→ Wij zullen de verken tijden reduceren, meer inhoudelijke informatie volgt in de dagelijkse update logboek (bèta)


“Geen voortgang kunnen maken in het normale spel om voorbereid te zijn voor de volgende verhaallijn”

Wij zijn erg in eenheid als het deze zorg betreft. Wij willen dat er geen fouten zijn in het spel die je normale spelstijl dusdanig verhinderen dat jouw deelname in verhaallijnen en evenementen bemoeilijkt. Dat is niet het type onzekerheid wat wij willen dat spelers hebben tijdens het spelen, en kan behoorlijk negatief vallen als je net een technologie hebt vrijgespeeld dat honderden forgepunten kostte om vervolgens een missie te krijgen dat als voorwaarde heeft dat je een onderzoek moet vrijspelen. Wij hebben 2 zaken betreffende deze kwestie waaraan wij werken:


  • Andere gebalanceerde missie vereisten afhankelijk van je spelvoortgang
  • Nieuwe typen missievoorwaarden

Beiden zullen meer variatie bieden in missievereisten en laat toe om minder afhankelijk te zijn van sommige standaard missievereisten.


→ Wij zullen stapsgewijs deze aanpassingen uitvoeren, je zult ongetwijfeld 1 a 2 veranderingen al opmerken in de aankomende verhaallijnen.



“Er zijn teveel evenementen en historische verhaallijnen”

Wij hebben de indruk dat dit deel van de feedback grotendeels een gevolg is van de zorgen die individueel bovenstaand besproken zijn. Als er een reden voor ongenoegen is gedurende een verhaallijn, dan zullen meerdere verhaallijnen ook lijden tot meer ongenoegen.


→ Wanneer wij bovengenoemde kwesties hebben verholpen, verwachten wij dat de ongenoegen ook aangepast zal zijn.


Tot slot

Dat is het voor nu! Bedankt voor jullie feedback dusver, en alsjeblieft blijf ons voorzien van jullie mening. Als je specifieke opmerkingen hebt aangaande deze aankondiging, zou het erg fijn zijn als je dit dan hier deed.
 

DeletedUser

Guest
Die hele tekst is nogal misleidend, zeker m.b.t. deze verhaallijn.

De enige missie waar een alternatief voor is, is de missie: onderzoek een technologie.

De scoutingmissie is nog steeds hetzelfde. De verkentijden zijn niet gereduceerd, zoals wordt aangegeven. Ik zit nu in een verkenning die nog 2 dagen duurt. Als die verkenning klaar is moet ik 2 sectoren onderhandelen en daarna moet ik de provincie veroveren, want ik moet weer gaan verkenneen. Die verkenning gaat dan weer bijna 4 dagen duren en daarna moet ik opnieuw de provincie gaan veroveren en dat alles binnen 7 dagen!
 

DeletedUser10111

Guest
Staat "Het landhuis van de heer" ook op de lijst prioriteits-gebouwen voor motivatie, zoals de kennisaltaren?
 

DeletedUser10111

Guest
De scoutingmissie is nog steeds hetzelfde. De verkentijden zijn niet gereduceerd, zoals wordt aangegeven.
Het meest interesante lichtpuntje is dat ze onderkennen dat er een probleem is, en dat ze aan het zoeken zijn naar oplossingen.

Hopelijk doen ze er snel iets aan.
 

DeletedUser

Guest
Het meest interesante lichtpuntje is dat ze onderkennen dat er een probleem is, en dat ze aan het zoeken zijn naar oplossingen.

Hopelijk doen ze er snel iets aan.

Ze hebben de oplossing al gevonden. Het reduceren van de scoutingtijden. Alleen hebben ze dat nog niet gedaan, dus moeten ze er ook nog niet naar verwijzen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er is ook nergens aangegeven dat de verkentijden al zijn gereduceerd, slechts dat het plan er is om dat in de toekomst te doen.
 

DeletedUser

Guest
Er is ook nergens aangegeven dat de verkentijden al zijn gereduceerd, slechts dat het plan er is om dat in de toekomst te doen.

→ We'll reduce some of the times required for scouting, more details will follow in a daily update changelog.

Daily update will nu niet bepaald zeggen dat er ergens in de verre toekomst misschien ooit eens iets aan gedaan gaat worden.

Er wordt zo een verwachting gewekt waar niet aan voldaan wordt. Hoe moeilijk kan het zijn om die tijden aan te passen? Lijkt mij niet dat je daar erg lang over zou moeten doen.

En ook een leuke

Our main thought is simple: we want events to be positive and rewarding gameplay experiences that are available to all players.

Leg mij maar eens uit hoe dat rijmt met het feit dat ik voor een verhaallijn die 7 dagen duurt, 6 dagen kwijt ben aan verkennen. Hoe is dat positive and rewarding voor mij?
 

DeletedUser

Guest
Met een daily update changelog wordt een post hier bedoeld: https://forum.beta.forgeofempires.com/index.php?forums/daily-changelogs.82/, dat betekent niet dat het de volgende dag al wordt aangepast of iets dergelijks, slechts dat je de mededeling dat het is gebeurd daar kan verwachten.

Ik weet wat een daily update changelog is. Als wordt aangegeven dat je daarin de details kan vinden dan verwacht je niet dat het maanden gaat duren. Anders kunnen ze dus net zo goed verwijzen naar de aankondigingen van nieuwe spelversies.

Bovendien is de hele redenering krom. Spelers die willen blijven hangen in een tijdperk worden nu zogenaamd tegemoetgekomen met een alternatief voor de missie onderzoek een technologie. Die mogen nu stil blijven staan in de techtree. Ze worden echter wel nog steeds gedwongen om verder te gaan op de continentenkaart. Resultaat zal dus zijn dat ze daar wel vastlopen.

En als je wel graag verder wil op de kaart loop je dus vast op 6 dagen verkennen in een verhallijn van 7 dagen.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik denk dat je zowiezo vast gaat lopen op de continentenkaart.
De kaart is niet ontworpen om elke 2-3 weken 2 nieuwe provincies te moeten veroveren, wat zo langzamerhand gebruikelijk begint te worden bij een event.

Als je dan events gaat krijgen waar je de verhaallijn 2x kunt doen, wordt dat 4 provincies per 2-3 weken. Dan ben je echt zomaaar door je provincies heen, als men daar de resources voor heeft om dat te verorveren. Degenen die die resources niet kunnen opbrengen lopen al veel eerder vast.
 

DeletedUser9020

Guest
Even niet gedacht dat ik mijn verkenner weg moest sturen voor de missiereeks begon en nu moet ik 3,5 dag wachten voor ik de nieuwe provincie verkent heb, tegen die tijd is het evenement al bijna voorbij... Fijn een evenement van 7 dagen waarbij je 3,5 dag moet wachten vanwege het verkennen van een provincie. En ik heb ook nog een halve dag verspilt omdat ik eerst de vorige nog moest veroveren voor ik de volgende kon verkennen. En dadelijk heb ik nog maar een dag te tijd om de resterende missies te spelen... (waaronder die provincie veroveren)
 

DeletedUser10863

Guest
Eigenlijk komt steeds hetzelfde probleem terug, die continentenkaart gekoppeld aan een event. Is het daarom niet mogelijk om een tweede optie te maken met bijvoorbeeld: verover x standbeeld(en) uit de gilde expeditie? Dit zou ook weer de gilde inzet & prestaties kunnen boosten.

mvg
 
Bovenaan