Discussietopic 1.81

ThaMartin

Actief lid

Lang verwacht en toch gekomen: Met spelversie 1.81 introduceren we de negeerfunctie voor het nieuwe berichtensysteem! Daarnaast zijn er nog een paar kleinere verbeteringen doorgevoerd en hebben we weer een serie bugs kunnen verhelpen. Veel plezier weer met spelen en laat in dit topic gerust je feedback achter over de nieuwe spelversie!
 

DeletedUser6867

Guest
Word ook de Tool tip % van de tempel aangepast in deze versie?
 

DeletedUser6877

Guest
Wordt het flinchen van eenheden op de kaarten en in GE ook hiermee aangepast ?
 
Wanneer wordt de kleine aanpassing doorgevoerd dat, als ik op de Android-app iemand help (helpen-knop), er niet alleen een klein bolletje verschijnt dat ik 20 goudstukken heb ontvangen, maar er ook een bolletje verschijnt waarin staat welk goed ik ontvang (vanwege de dynamic tower). Dit is al wel op de desktop variant maar ontbreekt op de mobiele versie!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat is helaas niet mogelijk, alleen de fout zal dus worden opgelost.
 
Hoezo niet mogelijk? Ik wil best aannemen dat dat handmatig ingrijpen vereist maar nu is de ranking dus vervalst dus het lijkt me niet meer dan logisch dat dat gefixt wordt. Voor een beetje developer is dat 5 minuten werk, mocht support het zelf niet kunnen. Niet mogelijk is dus een non-argument om deze fout te laten zitten.

Dus mochten jullie het zelf niet kunnen dan zullen jullie het neer moeten leggen bij de programmeurs/database beheerders maar kom niet aan met niet mogelijk, da's onzin.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is niet mogelijk omdat we de data niet hebben, handmatig aanpassen niet mogelijk is door ons en doordat we de data niet hebben is dat sowieso niet mogelijk om voor iedereen goed te doen, dus zullen we het helaas niet kunnen doen.
 
Sorrie leones, da's onzin, jullie hebben de support meldingen dus jullie weten perfect wanneer het begon. Ik geloof best dat jij het niet aan kan passen omdat je niet de toegang hebt tot de data, of de knowhow niet hebt maar dat niemand dat zou kunnen is echt onzin. Als het niet rechtstreeks in de database aangepast zou kunnen worden (onwaarschijnlijk) dan kan er gewoon een 1malig herstelscriptje geschreven worden waarbij nr 2 een paar topdagen kwijtraakt en nr 1 er een paar bijkrijgt. Dit is dus gewoon pure nalatigheid van innogames en jij als community manager zou echt alles uit de kast moeten halen om dat recht te zetten en de developers zover te krijgen dat ze hun blunders fixen.
 

DeletedUser7542

Guest
Het is zoals miepie al schrijf onzin dat het niet zou kunnen worden aangepast. Doe eens beter je best en zet de programmeurs van Inno aan het werk. Dit is de reinste competitie vervalsing.
Wij gaan er dan ook vanuit dat jullie dit op een passende manier op zullen lossen.
 

DeletedUser10545

Guest
Pure nalatigheid van Innogames en volledig onwaarschijnlijk dat het niet aangepast kan worden.
Dit is niets anders dan onwil!
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als we niet weten wie er op welke dag nummer 1 zou moeten zijn is het zowel niet mogelijk om een script te schrijven die het repareert of het handmatig te doen. Ik begrijp zeker dat het vervelend is, er is echter genoeg discussie over gevoerd en het gaat helaas niet gebeuren.
 

DeletedUser10545

Guest
Er is nooit een discussie geweest. We verlangen niets meer en minder dan waar we recht op hebben.
 
Als we niet weten wie er op welke dag nummer 1 zou moeten zijn is het zowel niet mogelijk om een script te schrijven die het repareert of het handmatig te doen. Ik begrijp zeker dat het vervelend is, er is echter genoeg discussie over gevoerd en het gaat helaas niet gebeuren.

Aangezien jullie op dag 1 de eerste supportjes binnen hebben gekregen, weten jullie dus precies wanneer het probleem begon, dus jullie hebben een datum, dus kan dat volgens jullie eigen woorden gewoon gefixt worden.
 

DeletedUser5950

Guest
Aangezien jullie op dag 1 de eerste supportjes binnen hebben gekregen, weten jullie dus precies wanneer het probleem begon, dus jullie hebben een datum, dus kan dat volgens jullie eigen woorden gewoon gefixt worden.
Anders kunnen we nog wel wat printscreens aandragen dit is gewoon pure onwil en competitie vervalsing, bewijs zat voor de datum.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Niet van elke wereld, en er kan ook best een dag zijn geweest dat een andere gilde nummer 1 stond, om nog maar niet te spreken van andere taalversies, het zal niet aangepast worden, hoe vervelend het ook is.
 

DeletedUser7542

Guest
Ik heb een datum voor je Leones, 12 juli 2016, laat ze dat maar nazoeken, we verwachten gewoon dat dit hersteld wordt, we hebben er recht op.
 

DeletedUser10111

Guest
Het is niet op welke dag het begon, maar wie op elke dag vanaf dat moment op 1 had moeten staan, voor alle werelden.

Ik weet niet welke informatie je allemaal nodig hebt om dat uit te rekenen, maar waarschijnlijk is het meer dan je denkt.
Als je voordeel verkrijgt door op 1 te staan, wordt het helemaal feest. Dan moet je dat gaan optellen bij de nieuwe nummer 1. Als dat een ander gilde is dan het nu is geweest (en daarvoor moet je weten wie er allemaal op 1 stond elke dag op elke wereld), moeten dan minder gaan krijgen, wat bijvoorbeeld vrij ingewikkeld wordt als ze iets krijgen wat ze nu al weer uitgegeven hebben.

Kortom, het is vrij waarschijnlijk dat de informatie er gewoon niet is.
 
Dus de reden dat jullie je fouten niet fixen is omdat jullie, na een melding, zo nalatig geweest zijn om dat niet in de gaten te houden? Want het argument dat je het niet voor alle werelden zeker weet is natuurlijk geen argument om dan een situatie waarvan jullie wel vanaf dag 1 op de hoogte waren recht te breien.
 
Bovenaan