Discussietopic 1.81

DeletedUser7542

Guest
Het gaat ons niet om de voordelen van 1 zijn wel het bewijs dat we een x aantal dagen op plaats 1 staan en dat nu dus niet zichtbaar is. We willen gewoon de erkenning waar we recht op hebben en hard voor gewerkt hebben. Het is een mooie vakantie case lijkt me.
 
Het is niet op welke dag het begon, maar wie op elke dag vanaf dat moment op 1 had moeten staan, voor alle werelden.

Ik weet niet welke informatie je allemaal nodig hebt om dat uit te rekenen, maar waarschijnlijk is het meer dan je denkt.
Als je voordeel verkrijgt door op 1 te staan, wordt het helemaal feest. Dan moet je dat gaan optellen bij de nieuwe nummer 1. Als dat een ander gilde is dan het nu is geweest (en daarvoor moet je weten wie er allemaal op 1 stond elke dag op elke wereld), moeten dan minder gaan krijgen, wat bijvoorbeeld vrij ingewikkeld wordt als ze iets krijgen wat ze nu al weer uitgegeven hebben.

Kortom, het is vrij waarschijnlijk dat de informatie er gewoon niet is.

Die info is er in dit geval wel, er is namelijk dagelijks over gecommuniceerd.En dat het misschien een beetje moeite kost lijkt me ook geen argument, als je iets de soep in draait, dan fix je dat daarna. Die data is echt wel te reconstrueren voor iemand met een beetje kennis van zaken, dit is gewoon nalatigheid.
 

DeletedUser7649

Guest
Lijkt me ook niet zo moeilijk om het gewoon te herstellen.
Het is gewoon bekend wanneer de Homeguard op 1 stond en nog steeds staat.
Niet van elke wereld, en er kan ook best een dag zijn geweest dat een andere gilde nummer 1 stond, om nog maar niet te spreken van andere taalversies, het zal niet aangepast worden, hoe vervelend het ook is.

Het antwoord dat het niet zal aangepast worden, punt uit. Dat is een makkelijk antwoord.
Zoiets kan gewoon met een beetje moeite aangepast worden, maar dan moet je wel die moeite willen nemen.
Niet uitwegen zoeken dat een ander gilde mogelijk een dag op 1 heeft gestaan.
Neem gewoon die moeite, en zoek het goed uit en pas het aan.
 

DeletedUser5950

Guest
Er is ook gewoon melding gemaakt bij support de dag nadat we 1e werden dat de teller het niet deed, bewijs zat lijkt mij.
Je speelt als gilde voor de ranking dus het hoort gewoon een prioriteit van Inno te zijn dat de stand correct is.
 

DeletedUser6877

Guest
Op C is Homeguard op 12 juli op de eerste positie belandt. Tadaa data
 

DeletedUser5889

Guest
Dit is dezelfde discussie die Elite (herberekening of zoiets? weet het niet meer precies) en Wolverines (BigFoot hief het gilde op) eindeloos hebben gevoerd en die zijn precies tegen dezelfde muur aangelopen. In die gevallen was het nog vele malen makkelijker omdat het aantal dagen dat ze op 1 hadden gestaan zelfs bekend was. Een hoop spelers die dit jammer vinden en toch wordt er niets mee gedaan. Werkelijk onbegrijpelijk dat een correcte ranking al niet belangrijk is.

Of anders de discussie over de extra bakkerijen die random werden uitgedeeld als correctie op te weinig bakkerijen voor sommigen. Daar was eerlijkheid en gelijkheid in het spel al geen argument meer.

Altijd weer dezelfde typische FoE houding, waarbij ik vind dat het NL support zich verre van klantvriendelijk opstelt en de discussie probeert te ontwijken. Bah!
Ongelooflijk dat dit nog gezegd durft te worden nadat het al twee keer eerder mis is gegaan met hetzelfde excuus:
Het is niet mogelijk omdat we de data niet hebben, handmatig aanpassen niet mogelijk is door ons en doordat we de data niet hebben is dat sowieso niet mogelijk om voor iedereen goed te doen, dus zullen we het helaas niet kunnen doen.
Een ezel stoot zich tenminste maar 1 keer aan dezelfde steen. Het is maar wachten totdat er weer iemand een groot gilde opheft, want ook dat gat is nog steeds niet gedicht.

Maar helaas heeft het weinig zin om hier verder over te discussieren; we weten het eindresultaat toch al, dus kunnen ons net zo goed de moeite besparen.
Enige dat we bereiken als we ons een tijdje boos blijven is dat de Community Manager met eenzelfde bericht komt (wat waarschijnlijk nog in zijn clipboard zit van destijds), want die heeft onzichtbaar zijn ook tot kunst verheven als de discussies lastig worden voor Inno.

Wat mij betreft topprestatie Yoeri. Dik verdiend; jullie zijn al tijden een goed georganiseerd knokgilde. Zonde dat de waardering hiervoor uitblijft via een rechtvaardige behandeling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Altijd weer dezelfde typische FoE houding, waarbij ik vind dat het NL support zich verre van klantvriendelijk opstelt en de discussie probeert te ontwijken. Bah!

Domme reactie. Waarom zouden ze een discussie aan moeten gaan? Ze kunnen slechts vertellen wat ze nu vertellen. Het zijn vrijwilligers die van hogerhand te horen hebben gekregen wat het beleid is. Daar kunnen ze helemaal niets aan veranderen. I.p.v op de mensen die hier hun best doen af te geven zou je eens Inno zelf aan moeten spreken, maar dat doe je natuurlijk niet.
 

DeletedUser5889

Guest
Domme reactie. Waarom zouden ze een discussie aan moeten gaan? Ze kunnen slechts vertellen wat ze nu vertellen.
Kijk, en daar maar je dus een verkeerde aanname. Ik heb Innogames zelf aangeschreven nadat Wolverines opgeheven werd en die verwezen me naar de Community Manager waarmee we dit soort dingen moeten opnemen. Nu is de enige manier om de Community Manager aan te spreken via dit forum, dus volgens mij ben ik aan het goede adres.
Nog steeds een domme reactie? Of wellicht moet je zelf niet oordelen voordat je de details kent?

Het zijn vrijwilligers die van hogerhand te horen hebben gekregen wat het beleid is. Daar kunnen ze helemaal niets aan veranderen. I.p.v op de mensen die hier hun best doen af te geven zou je eens Inno zelf aan moeten spreken, maar dat doe je natuurlijk niet.
Als ik de reactie van Inno goed geïnterpreteerd heb, dan hebben die vrijwilligers dus een behoorlijke mate van vrijheid in het interpreteren van het beleid. Je kunt dat doen op 2 manieren: als een volgeling van de richtlijnen of als klantvriendelijk ingestelde medewerker.
Wellicht ben jij zo iemand die niet klaagt als een gemeente-ambtenaar je komt vertellen dat je huis onteigend is, maar ik vecht me dan kapot hoor.
 

DeletedUser

Guest
Kijk, en daar maar je dus een verkeerde aanname. Ik heb Innogames zelf aangeschreven nadat Wolverines opgeheven werd en die verwezen me naar de Community Manager waarmee we dit soort dingen moeten opnemen. Nu is de enige manier om de Community Manager aan te spreken via dit forum, dus volgens mij ben ik aan het goede adres.
Nog steeds een domme reactie? Of wellicht moet je zelf niet oordelen voordat je de details kent?

Ja nog steeds. Ze sturen je van het kastje naar de muur.


Als ik de reactie van Inno goed geïnterpreteerd heb, dan hebben die vrijwilligers dus een behoorlijke mate van vrijheid in het interpreteren van het beleid. Je kunt dat doen op 2 manieren: als een volgeling van de richtlijnen of als klantvriendelijk ingestelde medewerker.
Wellicht ben jij zo iemand die niet klaagt als een gemeente-ambtenaar je komt vertellen dat je huis onteigend is, maar ik vecht me dan kapot hoor.

Het beleid is dat ze geen script schrijven. Waar zit dan de mate van vrijheid om dat te interpreteren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Hoe vaak we het ook oneens zijn, in deze schaar ik me 100% achter Branch. Mochten de vrijwilligers het niet kunnen dan moeten de professionals het maar doen. De data zijn bekend, het is een groot probleem, elk bedrijf zou zich over de kop werken om het goed te krijgen, er zouden koppen vallen, maar foe doet het af als premier Rutte, lachend dus.
 

DeletedUser5889

Guest
Wat in elk geval niet nieuw is, is dat support stil valt als blijkbaar dat de overgrote meerderheid (in deze discussie zelfs IEDEREEN) het niet met ze eens is. Wat ook niet nieuw is, is dat de Community Manager er niet is om het onbegrijpelijke beleid uit te leggen, ondanks dat Innogames zegt dat het zijn/haar taak is.

Wat wellicht zou helpen is als we dit verhaal allemaal tegelijk uit de doeken doen en apart van elkaar naar Innogames mailen, want dit kan echt niet. Wel zichzelf respecterend bedrijf heeft er nu geen fatsoenlijke klachtenprocedure?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8103

Guest
Wat wellicht zou helpen is als we dit verhaal allemaal tegelijk uit de doeken doen en apart van elkaar naar Innogames mailen, want dit kan echt niet. Wel zichzelf respecterend bedrijf heeft er nu geen fatsoenlijke klachtenprocedure?

Ik heb zo'n vermoeden dat het echt niet zal helpen om allemaal naar Innogames te mailen. Het zal leiden tot meer van het soort antwoorden dat ze nu geven.
Wat werkt wel? Inno bashen op social media. Daar zijn ze als bedrijf dat TV-reclames koopt (!) natuurlijk als de dood voor. En als het dan ook nog in het Engels kan, dan wordt al helemaal een grote groep aangesproken. Het probleem limiteert zich natuurlijk ook niet tot alleen de NL-servers.

Toch echt zonde dat een spel waar we zoveel plezier aan beleven ook een schaduwzijde kent :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat werkt wel? Inno bashen op social media. Daar zijn ze als bedrijf dat TV-reclames koopt (!) natuurlijk als de dood voor. En als het dan ook nog in het Engels kan, dan wordt al helemaal een grote groep aangesproken. Het probleem limiteert zich natuurlijk ook niet tot alleen de NL-servers.

Als een bedrijf daar op een normale en weloverwogen manier op reageert, wat in dit geval helemaal niet zo moeilijk is, bereik je helemaal niets. Dan kom je slechts over als een stelletje kleine kinderen die huilen om een ranglijstje. Dat boeit echt helemaal niemand.
 

DeletedUser5889

Guest
Ik heb zo'n vermoeden dat het echt niet zal helpen om allemaal naar Innogames te mailen. Het zal leiden tot meer van het soort antwoorden dat ze nu geven.

Ik wilde Inno niet massaal aanschrijven over dit individuele verhaal - al is het al de derde keer - maar eerder over het feit dat we met onze klachten nergens terecht kunnen en dat we van hun als bedrijf eigenlijk een volwassen klachtenprocedure verwachten.
 

DeletedUser5950

Guest
Beste gilden, Onlangs hebben veel gilden op veel werelden last gehad van een registratie-bug m.b.t. de nr 1 dagen van een gilde.
Volgens Leones ontbrak het Inno de respectievelijke data om dit te herstellen, dit is echter onzin, de dag na geen registratie zijn er mails naar support uitgegaan en dat is bewijs genoeg qua tijd en datum.
Dit naast het feit dat de data gewoon geregistreerd is bij Tadaa Data.
Het antwoord van Inno na het aanvoeren van de data werd dat het te ingewikkeld was om over meerdere werelden en talen dit te herstellen.
Dit vinden wij grote nalatigheid en een onverschillige houding van Inno, uiteindelijk spelen wij als gilde onderling om de ranking en is dat onze grote drive, dat Inno niet wil meewerken aan een eerlijke stand noemen wij competitie vervalsing. Het belangrijkste element voor een GvG spelend gilde word onder tafel geschoven en reacties van Inno blijven uit.
Op onze vraag of Inno officieel een rectificatie in het forum wilde plaatsen kregen wij doodleuk nee te horen, ondanks dat ze de data hebben en het hun fout is willen ze niet via een rectificatie een standpunt innemen voor de benadeelde gilden, onacceptabel !
Via deze weg hopen wij de discussie op te starten omtrent het falende beleid en onwil van Inno om dit te herstellen, benadeelde gilden kunnen hier hun verloren dagen melden in de hoop dat Inno uiteindelijk garant zal staan voor een correcte ranking in de GvG iets wat hun hoofddoel hoort te zijn.
Als er een dag geen diamantjes gekocht kunnen worden in alle talen over alle werelden weten ze vast wel een herstel script te schrijven....
Wij van The Homeguard op Cirgard stellen dat wij Kampioen zijn vanaf 12 Juli 2016 en onterecht 19 kampioens dagen zijn bijgeschreven bij Liberty.
De officiële stand op 5-8-2016 15.45 bedraagt The Homeguard 23 top 1 dagen en Liberty 194 top 1 dagen.
Laten we ons allemaal hard maken voor de inspanning van Inno om de stand te herstellen of officieel te rectificeren.
M.v.g. The Homeguard.
 

DeletedUser6877

Guest
Juist, ik ben voor een goed gevecht, maar wel eerlijk. Dus ook graag onze eerdere nummer 1 dagen terug, voordat we zijn opgeheven ;p
 

DeletedUser5889

Guest
Als je gilde wordt opgeheven verliest het alles. Moet je het dus niet opheffen.
Ietwat kort door de bocht geredeneerd vind ik. Inno heeft het autorisatieverhaal niet goed voor elkaar. Je moet leidersrechten hebben om sloten te openen, om belegeringen te zetten, om leiderspagina's op het forum te mogen bekijken, om rechten te kunnen uitdelen, etc. Daarnaast is het te zot dat je een compleet gilde kunt opheffen als individueel lid. Natuurlijk, Wolverines was het zelf schuld dat ze een gozer als BigFoot oprichtersrechten gaf, maar om nu te zeggen dat FoE de zaakjes op dit gebied goed voor elkaar heeft. Nee, niet bepaald. Ze mogen wel iets van verantwoordelijkheid nemen voor de zwaktes in hun software, toch?

Het verhaal van Homeguard en Elite en nog schrijnender eigenlijk. Die zijn gewoon echt nr. 1 dagen kwijt zonder dat ze daar ook maar iets aan konden doen. Te zot voor woorden dat support/Inno het woord 'nee' in de mond durft te nemen. Het gezegde "wie zich brandt moet op de blaren zitten" nooit gesnapt denk ik.

herstel script
Herstelscript? Nergens voor nodig; dit is gewoon een databaseveld. Als alle support teams doorgeven aan iemand met database-toegang wat de goede cijfers zijn, dan kost dit de betreffende database ontwikkelaar hooguit een half uurtje om die cijfers in te kloppen. Het is gewoon pure onwil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan