Discussietopic 1.214

Ik weet niet hoe groot je stad al is, maar als je Alca hoog genoeg is, hoef je nooit meer eenheden te recruteren. Dat doet je Alca wel voor je.
 
Die knop met ALLEN GENEZEN hé... heeft die nou echt zin? Misschien net als de nieuwe app interface gewoon ook deactiveren deze functie en voortaan de feedback van FoE's QA/testers gewoon afwachten? En als dat er al was geweest deze dan eens vervangen?

Ik vraag me oprecht af of FoE überhaupt geld verdiend aan het genezen van legers. Lijkt me van niet toch? Misschien beginnende spelers zoals iemand hiervoor al aangaf. Maar FoE heeft zelf een Alca ingevoerd die immense legers afgeeft waardoor genezen van legers echt gewoon een hele slechte beslissing in het spel zou zijn.
 
Exact!
Voorheen kon ik in GS ook lekker doorrammen, muis op de juiste plek zetten en klikken maar tot ik legers moet vervangen.
Nu moet je na het 1e gevecht je muis iets omlaag bewegen en voor OK (als er een wave 2 gevecht is) weer. En dan weer omhoog voor de auto gevecht knop.
 
Ik vind dat na een aanval de alles genezenknop op een ongelukkige plaats staat ,vlakboven OK knop ,Ik ben zo al verschillende nodeloze diamanten kwijtgespeeld
Heeft er nog iemand dit al voor gehad ?
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik vind dat na een aanval de alles genezenknop op een ongelukkige plaats staat ,vlakboven OK knop ,Ik ben zo al verschillende nodeloze diamanten kwijtgespeeld
Heeft er nog iemand dit al voor gehad ?

Stuur support eens een mailtje. Wellicht dat je de diamanten dan terug kunt krijgen.
 
Beetje gemiste kans met de laatste update om die stomme knop weg te halen. Had een hoop goodwill gekweekt, en ook jammer dat er totaal geen reactie komt vanuit Inno op de vele berichten over die knop.
 

Xerys

Nieuw lid
Helaas wordt er te weinig naar de spelers geluisterd. De laatste tijd vergaat het plezier in het spel op deze manier. Mss tijd voor wat anders?
 
Bovenaan