Discussietopic 1.214

SirCaredAlot

Nieuw lid
Ik vraag me wel af wat de beweegreden zijn geweest om de fluister functie uit het spel te halen. Wat is de meerwaarde van het verwijderen van een functie die door PC spelers behoorlijk veel gebruikt wordt?
 
'Verbeteringen'
  • We hebben de fluisterfunctie in de chat verwijderd en vervangen door de mogelijkheid om een privébericht te sturen via het berichtencentrum.
Waarom zou je dat nou weer doen? Even snel een fluisterchat opstarten is veel makkelijker dan dat ellendige berichtensysteem. Dat jullie dit een verbetering durven te noemen is echt een schande...
 

Wildstorter

Actief lid
  • In het legerbeheer hebben we een "geen tijdperk" filter toegevoegd zodat je snel eenheden zonder tijdperk zoals schurken, militaire drummers en vaandeldragers kan vinden.
Leuk dat er iets mee gedaan wordt maar dit lijkt in de verste verte niet op een extra tabje (naast de afstandseenheden bijvoorbeeld). In plaats van dat je naar rechts scrollt voor je schurken kun je nu omhoog scrollen en daarna weer omlaag naar je eigen tijdperk om een andere unit te vervangen. Wat mij betreft geeft dit alleen maar meer handelingen en zie ik er geen verbetering in.
 

Felair

Actief lid
Echt niet over nagedacht en wederom de beta feedback links laten liggen.

In plaats van dat je fluisteren op de app implementeert of uitzet richting app spelers sloop je het er gewoon maar uit.. Mail is echt geen vervanging voor mensen die op de pc spelen en die onderling even snel wat willen bespreken voor GVG of wat dan ook. Mailen is echt zoveel trager plus die mailbox zit over een groot deel van je scherm heen zodat je niet meer ziet wat er gebeurd op GVG bijvoorbeeld.

Maar die alles genezen knop slaat echt alles, precies op dezelfde plek als voorheen de OK knop zat na een gevecht, dus je kunt en niet meer zo vlot doormeppen omdat je telkens een kleine muisbeweging moet maken.. plus iedereen die dat gewend was gaat zeker misklikken op die knop. Dus de bevestiging aanzetten bij het uitgeven van diamanten is echt een must.
Zou haast bijna zeggen dat het opzettelijk is qua plaatsing zo, echt wel smerig want laten we eerlijk zijn eenheden genezen is wel echt het allerlaatste waar diamanten voor gebruikt zouden moeten worden.

Hopelijk worden deze dingen weer teruggezet in een toekomstige update want uiteindelijk zou je juist dingen moeten invoeren die het spelen beter/fijner maken en niet omgekeerd.
 
hoppa gooien we we gewoon uit die fluister, niet ff nadenken hoor
dat berichten sturen werkt lang zo prettig niet, sterker nog als ik aan het meppen ben, heb ik geen tijd om de berichten te lezen

En dan ook nog discrimineren hoor van de app spelers dat ze cadeautjes krijgen, waar zijn die dan.
App opnieuw geïnstalleerd, nope geen cadeautjes, blijf wel lekker op de pc spelen.
 

PrivateHead

Actief lid
Er waren blijkbaar nog teveel speler op GvG die daar dagelijks plezier aan beleven, dus hebben ze weer iets verzonnen om GvG te ontmoedigen want het moet toch echt een keer wegens te weinig animo afschaft kunnen worden.
Echt schandalig dit.
Die fluisterfunctie is/was gewoon handig hadden ze ook vanaf moeten blijven.
 

jovayana

Actief lid
Onze feedback op de beta dat niemand die knop "genees allen" zou gebruiken behalve bij misklikken, onze vraag om die knop tenminste te herpositioneren voor hij Live ging werd weer allemaal genegeerd , we kregen als antwoord dat hij gewoon Live ging zonder aanpassingen.

Misschien als er wereldwijd weer massaal geprotesteerd wordt dat er iets verandert maar daar zou ik maar niet op hopen, net als met dat geval dat ze PvP durven noemen zal er niet meer geantwoord worden door mods en gaan ze de protesten laten doodbloeden.
 
een optie bij de instellingen om dat uit te schakelen zou ook een mooie optie zijn
het herstellen met dia doe ik toch niet aan, genoeg manschappen om ze te wisselen
maar ik heb er al een paar keer bijna op geklikt, haalt de snelheid bij het meppen er echt wel uit :(
 
Zorg ervoor dat je bij je instellingen de bevestigingspop-up voor diamanten op Geactiveerd hebt staan.
Gaat je wel erg afremmen omdat je die dan weer weg moet klikken, maar bespaart je dia
 
Zet in legerbeheer gewoon een schurkenknop, zoals het nu is ------> echt te triest
Die "alles genezen" knop --> hoe kom je erop om die daar neer te zetten en waarom moet die knop erbij komen?
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
  • De overwinningsbanner na gevechten werd nog getoond nadat je in de instellingen had aangezet dat je deze niet meer zou willen ontvangen.

Wie wat waar?
Nooit van gehoord en ik zie dit ook niet bij instellingen.
Of is het een app-ding?
 

DarthRonin

Actief lid
Geinig, heb die fluisterknop in alle tijd dat ik speel geloof ik 1x gebruikt en toen was de persoon die ik aan sprak geloof ik nog offline ook.
Maar blijkbaar zijn er dus hele volksstammen die er wel gebruik van maakten :D

Magoed, de alles genezen knop........
Wederom iets ingevoerd waarover op Beta massaal is geklaagd....
Wat is eigenlijk het doel van de Beta als inno toch geen *** met de feedback doet????

Kasteel systeem is al meer dan een maand ofzo actief op .de en wij hoeven het de eerste maand nog niet te verwachten, maar nieuwe spelonderdelen waarvan iedereen op voorhand al aan geeft dat het een flop is en "verbeteringen" waar niemand op zit te wachten worden massaal doorgevoerd.

Kijk naar de kadootjes die er ineens zijn, behalve dat ik nergens een aankondiging kan vinden is het ook nog heel onduidelijk aangezien de ene app speler ze wel heeft en de ander niet.
Volgens mij is het hoog tijd dat een of andere hoge pipo daar eens iedereen op hun plek zet zodat ze doen wat ze moeten doen.
 
Met deze update hebben we een "alles genezen" knop toegevoegd aan het gevechtsrapport zodat je alle eenheden in 1x kan genezen!
Wat een belachelijke fout in het spel. Dit wordt een VERBETERING genoemd. Wat een farce! Ik heb nu al meerdere keren op die knop geklikt, per ongeluk!
Omdat ik op OK wilde klikken die eerst op dezelfde hoogte als Automatisch gevecht stond.
Dit gaat heel leuk worden donderdag met GS als je snel wilt vechten, dat kan nu niet meer. En nu niet zeggen dat hier geen kritiek op is gekomen in beta.
Plus, waarom zou ik eenheden willen genezen met dia's??? Ik heb zat eenheden dus gewoon vervangen is de beste optie.

Wat ook heel leuk is, is dat na een reload van het spel ik ineens eenheden geselecteerd zie van 1 tp lager dan waarin ik zit....
Waarom? Die eenheden ga ik toch niet gebruiken???
 

jovayana

Actief lid
Zou het bijna als crimineel gedrag van innogames gaan noemen, misschien dat 1 op 1000 die "genees allen" bewust gaat gebruiken als je nieuw bent en nog niet voldoende legers en dan nog betwijfel ik of ze bereid zijn om er pakweg 1000 diamanten tegen aan te gooien voor 20 gevechtjes dan.

Klagen als je per ongeluk diamanten betaalt zal ook niet helpen dan zeggen ze je moet de bevestiging maar activeren, ze nemen gewoon het spelplezier weg bij de spelers.

Dat het zogenaamd is om misbruik van gevechten tegen te gaan bij spelers slaat helemaal nergens op , integendeel gaan er zich nog meer tot scripts wenden.
 

nietje52

Actief lid
Afgezien van het feit dat ik ook geen diamanten gebruik voor genezing vraag ik me wel af wat er op tegen is om die bevestiging aan te hebben.
Gebruik je zo vaak bewust diamanten dat het een belemmering vormt om dat aan te hebben?
 
Dia's gebruik ik vooral in GSP om bk's af te bouwen of bij onderhandelingen voor een extra beurt. En heel soms bij een event als ik iets extra wil.
maar zeker niet voor het genezen van eenheden.
 
Bovenaan