Discussietopic 1.185

Felair

Actief lid
Beetje hypocriet allemaal van inno , het kampioentjes meppen op gvg tegenwerkt , maar komen dan met een GS die ook niets anders is dan puntjesmeppen, sterker is alleen in het voordeel van hoge alcas en gildes met veel goederen, het verschil met "grote spelers" en de kleintjes wordt alleen maar vergroot zo en als kers op de taart krijgen die dan nog extra bonus met dat stukje weg aan het standbeeld waar kleintjes dus nooit aan kunnen.

En nu hebben ze er nog het ei van colombus aan toegevoegd met het afschaffen van de oude pvp-torens en te vervangen door een nieuwe waardeloze pvp die al 76 pagina negatieve kritiek heeft op de beta maar ze blijven volharden in hun dwaasheid.
Dat pvp gebeuren is nog niet live, dus ik vermoed dat het nog wel wat flinke aanpassingen gaat krijgen.

Snap sowieso het probleem met die torens weghalen echt niet. Dat kleine beetje medailles geeft toch niemand wat om. Ja er is geen buurt ranglijst meer maar lekker boeiend daar staan toch enkel de mensen bovenaan die puntjesmeppen of GS maximaal uitknijpen dus wat zegt dat nog, helemaal niets volgens mij.
 

jovayana

Actief lid
Klagen over het verschil tussen de kleintjes en de groten in een pay2win game?
Dat is wel humor....
Ik klaag niet over het verschil maar over de hypocresie van innogames bij het puntjesmeppen en de kloof die ze daardoor vergroten met kleinere (lees daarbij nieuwere spelers) die vlugger zullen afhaken daardoor.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik klaag niet over het verschil maar over de hypocresie van innogames bij het puntjesmeppen en de kloof die ze daardoor vergroten met kleinere (lees daarbij nieuwere spelers) die vlugger zullen afhaken daardoor.

"ik klaag niet over het verschil, maar ik klaag over het verschil"
Die uitspraak is nog grappiger dan de vorige :D
 

DarthRonin

Actief lid
Snap sowieso het probleem met die torens weghalen echt niet. Dat kleine beetje medailles geeft toch niemand wat om. Ja er is geen buurt ranglijst meer maar lekker boeiend daar staan toch enkel de mensen bovenaan die puntjesmeppen of GS maximaal uitknijpen dus wat zegt dat nog, helemaal niets volgens mij.

Ik begrijp het geklaag (op beta) ook niet zo.
1 redelijk hoge plek in een redelijk hoog GG uit een redelijk hoog TP en je pakt meer medailles dan je pakt met een week knokken in zo'n toren.
En dan begin ik er nog niet eens over dat elke actieve speler met een lvl 80 Arc in no time enkele miljoenen medailles op voorraad kan hebben nadat alle medaille uitbreidingen al gekocht zijn.

Ja, dan is het alleen nog om te zien of je een buurman hebt die meer mept dan jezelf.
Ik zie het hoogstens als het boven een gevechtsrapport staat en daar let ik eigenlijk alleen op de units die dood gaan.

Meeste geklaag op Beta komt overigens ook van mensen die de aankondiging slecht lezen danwel niet begrijpen en niet de moeite nemen om het topic door te lezen alvorens te reageren en dus bij herhaling hetzelfde vragen/klagen.
 

jovayana

Actief lid
Speel jij wel op de beta ? Het topic lezen en begrijpen is niet moeilijk hoor, maar het testen is wel door te spelen en daar zien we de vele tekortkomingen.
 

DarthRonin

Actief lid
maar het testen is wel door te spelen en daar zien we de vele tekortkomingen.

Is dat niet net het doel van de Beta?
Testen zodat je problemen ontdekt en dan tweaken zodat het wel werkt?

Jij doet alsof de problemen in de Beta laten zien dat het niks is, dan heb je echt niet begrepen waar een Beta voor is.

En hoe slecht het straks ook is, niemand wordt gedwongen mee te doen.
Dus in het slechtste geval krijg je niks boeiends terug voor iets wat ook absoluut niet boeiend was.....boeiuh dus....
 
Ik wilde even klagen over de nieuw update. Deze is nu zondag 23-8 nog steeds niet beschikbaar in de google playstore.
Waarom duurt dit zo lang ? Kan Inno deze niet eerder indienen bij Google zodat je bij aankondiging er ook meteen gebruik van kan maken ? Ook mij nieuwe berichtencentrum is nog niet beschikbaar.
 

Wildstorter

Actief lid
Ik wilde even klagen over de nieuw update. Deze is nu zondag 23-8 nog steeds niet beschikbaar in de google playstore.
Waarom duurt dit zo lang ? Kan Inno deze niet eerder indienen bij Google zodat je bij aankondiging er ook meteen gebruik van kan maken ? Ook mij nieuwe berichtencentrum is nog niet beschikbaar.

Ik heb net de update gedaan via Playstore hoor
 

Fdm1407

Actief lid
Ik vind het verre van een verbetering dat ik moet kiezen om te plunderen of terug naar mijn stad gaan na een geslaagde aanval, ik plunder niet maar wil ook niet terug naar mijn stad na iedere aanval maar gewoon door naar de volgende buur, en als plunderaar schiet je er ook niks mee op want die moet nu 2x sabotage klikken, leg het maar uit wie hier baat bij heeft.
Naar mijn mening gebeurt het steeds vaker dat er dingen verandert worden die helemaal geen verandering nodig hebben, op beta zijn er al 80 (laatste keer dat ik checkte) pagina's vol met frustraties over het nieuwe PvP toernooi waar niemand om gevraagd heeft, en volgens mij was iedereen ook tevreden met het berichtencentrum zoals het was.
 

DarthRonin

Actief lid
volgens mij was iedereen ook tevreden met het berichtencentrum zoals het was.

Ik ken meerdere personen die bepaald niet tevreden waren en je ziet niet voor niets regelmatig iemand vragen wanneer het nu eindelijk alsnog komt.
Maar goed, jij kent niemand dus volgens jou vroeg niemand erom.....right....
 
Bovenaan