Discussietopic 1.130

Tigertjheu

Actief lid
Wat gezellig!
Een update die al wat weg heeft van de ideeën die er zijn voor de verbouw update :D
Kan niet wachten tot die er is.
 

Markus

Actief lid
hoe lang moet VT nu nog uitgesteld worden? :/ hoor nu al berichten over september (na zomer event) en dat is nog 6 hele weken -_-
 
zucht, de Hoovers kunnen dus ook in de koelkast, de motivatie is weer zo krom, dat alleen IG die kan bedenken; hoovers zijn te sterk voor OT troepen.
Dat spelers die nog niet in OT zijn, met Hoovers toch hun steentje kunnen bijdrage aan de AT kaart van GvG, is dan niet relevant schijnt het.
Waarom heet 't dan ALLE tijdperken, kun je er net zo goed de OT kaart van maken. Dat je geen ene moer met OT goedjes kunt doen, als je klaar bent met de TT,
is blijkbaar ook niet belangrijk, oh ja in de gildekas storten, waar je er dan verder ook niks mee kunt doen, handig.
Dan nog ff over VT, er staat al weken 'binnenkort', dat zou dus heel snel moeten zijn, alleen geeft IG ook hier haar eigen interpretatie aan, zucht.
zou geweldig zijn als er tijd en moeite werd gestopt in zaken die wel een verbetering zijn en niet in onzinnige dingen zoals 't devalueren van Hoovers.
 

DeletedUser4100

Guest
de motivatie is weer zo krom, dat alleen IG die kan bedenken; hoovers zijn te sterk voor OT troepen.
Net als met de RG's eerder gebeurt is. De hoovers zijn verzwakt door een discussie
op Beta. Daarin gaven spelers aan dat de hoover OP waren. Die discussie duurde
wel even voort in het VT-discussie topic daar, mocht je het willen zoeken daar
vind je de discussie.;)
Btw ik zoude niet teveel verwachten van VT eenheden, des te meer van andere
aspecten van het tp. Gewoon een hint/tip. Het is al een tijdje op Beta, net als
zomer event. persoonlijk verwacht ik VT eerder voor het zomer event of
tijdens het event dan erna.
 

jovayana

Actief lid
We hopen dat jullie de nieuwe eenheden die met de Virtuele Toekomst over een paar weken komen leuk zullen vinden!

Nou behalve de ronin is de rest waardeloos
 

DeletedUser

Guest
Die hoover is nogal belangrijk op de AT kaart.
Tenslotte moeten alle TP’s daar kunnen vechten maar de realiteit was dat dit vanaf TK pas echt kon en ook tegen AT, OT en later VT eenheden.
Nu kun je rare dingen tegenkomen waardoor het een soort suicide missie wordt met zo’n idee van zou ik deze slag al mijn eenheden kwijt zijn of niet: leuk zo’n spelletje!
Niet zo handig voor de bereidwilligheid om op GvG en met name AT te willen meespelen.
Alhoewel de gemiddelde waardeloze eenheid best die speermannetjes aan kan want daar bestaat op AT de vulling over het algemeen uit.
Maar ja dit wordt natuurlijk handig afgewisseld.
Waarom gelden speermannetjes eigenlijk als valide vulling?
Er is niet eens een Bronstijd kaart.

Die wens dat we doorstromen snap ik wel maar misschien zou de Arc dan ook voor de gildekas wat meer mogen gaan betekenen?
Daarnaast is de GE zo ongekend veel zwaarder vanaf Morgen en wordt ook elk era zwaarder dat we wel moeten blijven plakken om aan onze a/v’s te werken.
Dus er zitten op meerdere punten ontmoedigingen in dit spel om door te willen stromen en ik denk dat een zwakkere hoover niet echt bijdraagt aan het dan ineens toch willen doorstromen.

Dan houden we persoonlijk rankingpuntjee over als motivatie maar dat is zinloos doordat je nooit meer kan inhalen wat de gemiddelde sectortjes- en siegemepper over de jaren aan (onterechte) puntjes heeft binnengeharkt.
Dus blijft er één motivatie over en dat is dat het gewoon leuk moet zijn.
Nou ik vind het niet leuk dat mijn Arc goedjes nauwelijks meer van waarde zullen zijn vanaf AT en ik vind het ook niet leuk dat de GE zo belachelijk veel zwaarder wordt dat ik mijn av’s moet boosten en ik vind het ook niet leuk dat er geen AT, OT, en later VT GvG kaarten meer zijn.
Als dat zo was zat ik al lang niet meer in Toekomst en zou de GE desnoods onderhandelend doorlopen.

Zoals het nu is, is het een hele keuze om Toekomst te verlaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar zijn de moderatoren hier op vakantie
op de fora in andere landen wordt vermeld dat VT de 18de al aan komt. :)
En ja dat is morgen
 

DeletedUser5968

Guest
Blijkbaar zijn de moderatoren hier op vakantie
op de fora in andere landen wordt vermeld dat VT de 18de al aan komt. :)
En ja dat is morgen

Pimbolientje, er zijn geen forum moderators meer in dienst. enkel spelmoderators en de communitymanager. dat verklaart de afwezigheid.
 
Bovenaan