Discussietopic 1.118

DeletedUser

Guest
Als je geen AT hebt kan je het ook niet aanbieden :p

Ik snap het probleem niet zo goed.
Je kunt toch AT goederen gaan produceren?
Ik begrijp wel als er ineens schaarste is dat mensen zuinig zijn op hun AT goedjes en die liever ook voor andere AT goedjes ruilen en niet voor OT.
 

DeletedUser10486

Guest
Vandaag weer 800 AT goederen weg aan "onderhandel 3 sectoren". In het laatste stuk van de AT kaart is onderhandelen behoorlijk duur. Zo blijft het aanmodderen met AT goederen....
 

DeletedUser11328

Guest
Sinds een paar dagen kan ik de game niet meer opstarten op Android 7.1.1, ik moet dan alle gamecontent verwijderen (Gegevens Wissen en Cache Wissen). Dan wordt de content weer opnieuw gedownload (600+ MB). Op Wifi geen probleem, maar via 4G ben je zo door de bundel heen. Hierna kan ik weer even spelen. Na een paar uurtjes crasht het laden van de game weer en mag ik dezelfde stappen weer zetten.
 

DeletedUser

Guest
EN daarom zei ik dus dat ze schaars zijn, want als ze niet schaars zijn kan je toch ''gewoon'' onderhandelen...

Ze zijn niet schaars. Er is een overvloed aan andere goederen, waardoor je ze niet tegen een ander tijdperk kan ruilen. Binnen het tijdperk kan je ze "gewoon" handelen.
 

DeletedUser

Guest
Na innen op de app: door nieuwe contouren rond de “Zzzz” van het in de wacht staan om een nieuwe productie te starten is e.e.a. minder goed zichtbaar geworden waardoor ik bij het opnieuw instellen van producties al gauw gebouwen over het hoofd zie.

Hoe het was is naar mijn mening niet alleen mooier maar ook duidelijker.
 
Bovenaan