Discussietopic 1.108

DeletedUser10934

Guest
Huh, één van de 4 keizerlijke garde was als laatste ongeveer een uur geleden bij GE, na de andere een de boogschutters. Gebruik jij alleen een normale legereenheid en 7 schurken? Of speel je de eerste rondes van een GE door goederen aan te bieden?
Moet ik soms filmpjes opnemen en die hier plaatsen?
 

DeletedUser10934

Guest
Drakendrones? Wat is dat, sorry ik speel de beta niet, ook al lijkt het er soms wel vaak op.
 

DeletedUser10934

Guest
Nee, die beta is alpha... Teveel bugs die doorgezet worden, wordt er wel getest daar? Anders had toch niet bijna dagelijks een update, je merkt het niet bij de browser...
 

DeletedUser10934

Guest
Natuurlijk, net een ronde bij GE gespeeld: alles door elkaar, een beetje om en om. Beserker, zware infanterie en boogschutters door elkaar heen? Hoezo beta?
 

DeletedUser

Guest
Nee, die beta is alpha... Teveel bugs die doorgezet worden, wordt er wel getest daar? Anders had toch niet bijna dagelijks een update, je merkt het niet bij de browser...

Is de beta niet delta dan? :eek:

Natuurlijk, net een ronde bij GE gespeeld: alles door elkaar, een beetje om en om. Beserker, zware infanterie en boogschutters door elkaar heen? Hoezo beta?

Was dat dan op de beta? Daar speel je toch niet? :rolleyes:
 

DeletedUser10934

Guest
Huh, de versies boven de 1.100 zijn toch allemaal beta-versies geweest, anders heb je niet zoveel bugs, vertragingen en bijna dagelijks een update? Dus de beta waar jullie het over hebben is eigenlijk de alpha van versie 2 of 1.2?
 

DeletedUser

Guest
Huh, de versies boven de 1.100 zijn toch allemaal beta-versies geweest, anders heb je niet zoveel bugs, vertragingen en bijna dagelijks een update? Dus de beta waar jullie het over hebben is eigenlijk de alpha van versie 2 of 1.2?

Nee, de beta is de delta van de omega die nog geproduceerd moet worden.
 

DeletedUser

Guest
Nee, de beta is de delta van de omega die nog geproduceerd moet worden.

Die harige rupsjes op beta doe ik altijd gewoon met speertjes.
Gaat goed joh!
Zeker in deze spelversie in de vorige wat minder.
Ligt ook aan de Flash versie hoor in Inno's defence.
 
Bovenaan