Discussietopic 1.108

DeletedUser10934

Guest
Nog steeds worden het aantal fp punten niet goed weergegeven als je deze stort in een GG..Tevens moest ik een aantal uren geleden in vier pogingen 30 fp storten, een foutmelding na 15 fp, daarna maar 8 fp. Zowel de aantal in de GG werden niet bijgewerkt, net zoals de gedoneede fp.

Als ik nu 3 miljoen munten te besteden heb, moet ik dan 200 keer klikken om deze om te zetten naar fp, telkens 10 fp stortend in een GG? Zo tijdrovend. Ook zou het zeer gemakkelijk zijn om de fp-pakketen te combineren tot een groter pakket. Sommigen hebben zelfs miljarden..

Nog steeds wachtend op een overzicht hoe lang het duurt voordat elk gebouw de productie levert en/of welk gebouw er is in de stad.

Ik kan niet wachten op de beta van versie 2 die een van deze verbeteringen mogelijk maakt, zelfs gedeeltelijk.
 

DeletedUser10486

Guest
Inderdaad, om de haverklap wordt er een GG onbedoeld geleveld omdat het FP aantal niet up to date is, zeker wanneer er 2 tegelijk aan het storten zijn.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wanneer het nieuwe donatiescherm geactiveerd wordt zouden die problemen verholpen moeten zijn :)
 

DeletedUser10934

Guest
Veel plezier met het steeds meer afbrokkelende spel? Steeds meer vertragingen in het doneren en kopen van fp, meer dan 9 fp kan je niet kopen, dan crasht de app, 99 fp kopen is dus 99 keer klikken, elke keer 9 fp storten in een onderzoek of GG...Probeer opnieuw, nog maar 300 te gaan.
Combineren van 5 of 10 fp niet mogelijk? Ah, niet meer dan 10 vingers waarop mensen kunnen tellen, tenen om te tellen zijn te ver weg? Ik dacht dat Duitsers verder ontwikkeld waren, of alleen maar 13 jarige script kiddies? Nee, die komen waarschijnlijk verder dan tot 10 kunnen tellen.

Beste FOE, Zou het mogelijk kunnen zijn om een globale tijdstip te vermelden? Of nog beter, een pop-up in het spel met als tekst "let op over 20 minuten gaan we de update starten".
Nu ben ik 1500 taverne punten kwijt voor een extra beurt in de GE + gouden munten en voorraad voor het onderhandelen dat werd afgebroken.

Je weet toch dat ze dit het liefste doen tijdens alle gevechten? GE, GvG en PvP-toren. Ook nooit vermelden wanneer ze klaar zijn?

Wanneer het nieuwe donatiescherm geactiveerd wordt zouden die problemen verholpen moeten zijn :)
Donatie-scherm is nog niet eens gepland voor de beta, laat mij raden: versie 2 komt eraan en de beta wordt weer Alpha. De app is de laatste tijd toch weer beta: zoveel vertragingen en bijna dagelijks updates (onnodig met een goede bètaversie, zeker aangezien vele verbeteringen niet app-gerelateerd zijn, maar wel vele bugs en vertragingen mee brengen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

OlifaNT

Actief lid
Dat nieuwe fp-systeem is een drama. Het vreet in no time je 2-pakjes op en het is extreem traag (op de beta althans).
Mag hopen dat dat niet zo ingevoerd wordt.
Maar het zal wel weer, ghe.

Uiteindelijk eindig je altijd met 9fp in de balk. Hoe handig is dat? LOL
 

DeletedUser

Guest
Donatie-scherm is nog niet eens gepland voor de beta, laat mij raden: versie 2 komt eraan en de beta wordt weer Alpha. De app is de laatste tijd toch weer beta: zoveel vertragingen en bijna dagelijks updates (onnodig met een goede bètaversie, zeker aangezien vele verbeteringen niet app-gerelateerd zijn, maar wel vele bugs en vertragingen mee brengen)

Jij moet echt eens zorgen dat je informatie up to date is en je weet waar je over praat, of eigenlijk klaagt en klaagt en klaagt. Het nieuwe donatiesysteem werkt al een aanmtal manden op de beta. Als jij denkt dat het nog niet eens gepland is dan l*l je dus uit je nek.


Dat nieuwe fp-systeem is een drama. Het vreet in no time je 2-pakjes op en het is extreem traag (op de beta althans).

Voor mij is het helemaal niet extreem traag en werkt het prima. Niet een systeem waar ik voor gekozen zou hebben, maar het werkt wel.
 

DeletedUser

Guest
Jij moet echt eens zorgen dat je informatie up to date is en je weet waar je over praat, of eigenlijk klaagt en klaagt en klaagt. Het nieuwe donatiesysteem werkt al een aanmtal manden op de beta. Als jij denkt dat het nog niet eens gepland is dan l*l je dus uit je nek.

Ik ben al lang blij dat al dat onbegrijpelijke gezeur tenminste in één post wordt gezet.
 

OlifaNT

Actief lid
Jij moet echt eens zorgen dat je informatie up to date is en je weet waar je over praat, of eigenlijk klaagt en klaagt en klaagt. Het nieuwe donatiesysteem werkt al een aanmtal manden op de beta. Als jij denkt dat het nog niet eens gepland is dan l*l je dus uit je nek.




Voor mij is het helemaal niet extreem traag en werkt het prima. Niet een systeem waar ik voor gekozen zou hebben, maar het werkt wel.

Nee, het werkt niet.
 

DeletedUser10934

Guest
Waarom wordt de volgorde zoveel gewijzigd bij GE of de kaart? Eerst paarden, dan boogschutters, dan het voetvolk, dan de zware infanterie,dan de artillerie, dat waas de volgorde. De boogschutters waren meerdere keren als één na laatste bij een GE ronde en kaart, normaal als tweede. Steeds vake komt het voor dagt de tegenstander ook terug regeert met de troepen, willekeur per ronde?
 

DeletedUser

Guest
Waarom wordt de volgorde zoveel gewijzigd bij GE of de kaart? Eerst paarden, dan boogschutters, dan het voetvolk, dan de zware infanterie,dan de artillerie, dat waas de volgorde. De boogschutters waren meerdere keren als één na laatste bij een GE ronde en kaart, normaal als tweede. Steeds vake komt het voor dagt de tegenstander ook terug regeert met de troepen, willekeur per ronde?

De volgorde wordt niet gewijzigd. Die staat vast.
 

DeletedUser10934

Guest
Huh, wat is dan de vaste volgorde? Paard - boogschutter - voetvolk - zware infanterie - artillerie in de lagere tijdperken meestal? Ik zie het vaker wisselen. De ene GE ronde kananders zijn dan de andere...

De boogschutters van de server waren als tweede, de mijne als 4e en dus laatste.
 

DeletedUser

Guest
Huh, wat is dan de vaste volgorde? Paard - boogschutter - voetvolk - zware infanterie - artillerie in de lagere tijdperken meestal? Ik zie het vaker wisselen. De ene GE ronde kananders zijn dan de andere...

De boogschutters van de server waren als tweede, de mijne als 4e en dus laatste.

Zoek het maar op. Je bent toch een ontdekker :rolleyes:
 

DeletedUser10934

Guest
Ja, ik ben inderdaad de ontdekker van de wisselende volgorde, dat wilde je lezen toch? Al een aantakl keren gezien tijdens GE of op de kaart...

In welke van de 108 versies ging het fout, of is dit de beta van versie 2? Lijkt er wel op: zoveel bugs die een maand geleden nogt niet voorkwamen.
HTML 5 nu eindelijk (2012 beschikbaar...) , PhP 4, 5,6 of 7, Asp.Net 3.5 of al 4.6 gebruikt de server, welke Flash-versie(wekelijks een andere)

P.S. het toestenbord bij deze Android versie is zo waardeloos., beter dat dan Android 4.4 die Samsung biedt en Android 7.1.
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik ben inderdaad de ontdekker van de wisselende volgorde, dat wilde je lezen toch? Al een aantakl keren gezien tijdens GE of op de kaart...

De volgorde wisselt niet, dus dan moet ik wel concluderen dat jij als ontdekker een beetje tekort schiet.

Zo ontdek je natuurlijk wel weer iets over jezelf.
 
Bovenaan