Discussieonderwerp spelversie 0.22!

DeletedUser

Guest
Is het alleen mogelijk voor spelers met diamanten,om deze "grootse gebouwen"te plaatsen ?
 

DeletedUser

Guest
Is het alleen mogelijk voor spelers met diamanten,om deze "grootse gebouwen"te plaatsen ?

Nee, ook voor niet-diamantspelers zijn deze toegankelijk. Je moet 9 blauwdrukken vinden om zo'n gebouw te bouwen. Je kan ze op verschillende manieren vinden, maar je kan ze ook met diamanten kopen.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet eerlijk zeggen: ik heb de tekst 3x gelezen en het enige wat ik eruit kan filteren is dat je ze kan verdienen. Onduidelijk is:

gelden de voordelen per speler of voor het gilde als geheel ?
in het 1e geval: waarom zou je dan iemand helpen en waarom zou dit in het belang van het gilde zijn ?

Dus enige gestuctureerdheid omtrent deze functie en de toelichting zou ook wel zo handig zijn :) verder lijkt het wel een leuke toevoeging overigens :)
 

DeletedUser1529

Guest
Nee, ook voor niet-diamantspelers zijn deze toegankelijk. Je moet 9 blauwdrukken vinden om zo'n gebouw te bouwen. Je kan ze op verschillende manieren vinden, maar je kan ze ook met diamanten kopen.

Jammer is dat ook nu weer die spelers die diamanten kopen een voordeel hebben.
 

DeletedUser2296

Guest
komt ook die opdracht met kerst met de beloning een profielplaatje van de kerstman?
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me dan af, of er ook grotere of meer uitbreidingen beschikbaar komen om al die grote gebouwen te plaatsen?
 

DeletedUser1655

Guest
Ik vraag me dan af, of er ook grotere of meer uitbreidingen beschikbaar komen om al die grote gebouwen te plaatsen?

Nee, er komen geen extra uitbreidingen. Welke gebouwen je straks gaat plaatsen zal straks neerkomen op strategische keus. Bijvoorbeeld, heb je meer aan een gebouw die tevredenheid gaat opleveren (zoals het Collosseum die op niveau 1 al 1200 tevredenheid oplevert), dan zou je in principe kleinere cultuurgebouwen kunnen slopen om ruimte hiervoor te maken.
Voordeel bij grootte gebouwen is dat ze met elke niveau beter worden, en je steeds minder cultuurgebouwen nodig zal hebben, en dus zo aan je ruimte komt om meer gebouwen te plaatsten.
 

DeletedUser

Guest
Waar kan ik terug vinden wat ze kosten aan productie enz.. dan weet ik nu alvast waar voor te gaan sparen.
 

DeletedUser

Guest
@Algemeen:
De uitleg is zo zonder enige kennis moeilijk te verstaan. Best wacht je de functie gewoon af en dan wijst dat zichzelf allemaal wel uit. Het is toffer om het zelf te ontdekken, dan het te lezen in een saaie handleiding van ons. :)

komt ook die opdracht met kerst met de beloning een profielplaatje van de kerstman?
Ja, maar dat is iets anders. De aankondiging daarvan komt zeer spoedig, maar ik ben nog aan het wachten op een mogelijke oplossing voor het probleem dat aankondigingen voor sommige spelers niet verschijnen.

Waar kan ik terug vinden wat ze kosten aan productie enz.. dan weet ik nu alvast waar voor te gaan sparen.
Een uitgebreide handleiding gaan we voorlopig nog niet publiceren, dat neemt de fun een beetje weg. Het is niet om ter snelst, dus ontdek het op je gemak. Ik kan je wel zeggen dat je veel goederen zal nodig hebben. :)
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor de update. Ik kijk erg uit naar de nieuwe spelversie!

Een ding is me nog onduidelijk:
"Elke blauwdruk van een groots gebouw kan worden aangekocht met diamanten in het bouwscherm van dat groots gebouw."
Betekent dit dat je de blauwdruk van een groots gebouw op elk moment kan aanschaffen? Of betekent dit dat iemand anders eerst dit grootse gebouw moet bouwen voordat ik toegang krijg tot het bouwscherm van dat groots gebouw? Ik stel me zo voor dat dit zich snel genoeg zal wijzen zodra de verandering is ingevoerd, maar dacht, vraag het toch. :)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt de overige blauwdrukken van een en hetzelfde gebouw aanschaffen zo gauw je in ieder geval 1 blauwdruk in het bezit hebt van dat grootse gebouw. Omdat je zonder blauwdruk geen bouwmenu hebt. En met de 1e blauwdruk heb je toegang tot het bouwmenu.
 

DeletedUser234

Guest
Als je eenmal zo een megaconstructie hebt gemaakt..en je deze niet meer nodig hebt kun je deze dan opslaan in je gebouwen menu of ben je het gebouw dan meteen echt kwijt?
Niet iets wat ik proefondervindelijk wil proberen ;)
 

DeletedUser3195

Guest
Is er geen link of zoiets die toont welke grootse gebouwen er zijn en in welk tijdperk? Ik ben daar wel benieuwd over :)
 

DeletedUser2339

Guest
Goede morgen
een van mijn guildies had nog een goede vraag: mag men ook meerdere dezelfde grootse gebouwen neerzetten en indien ja, moet men dan opnieuw de puzzelstukjes voor de blueprint verzamelen?
MvG, Marion
 
Bovenaan