Discussie spelversie 0.27

DeletedUser

Guest
Je leest wel wat ik zeg maar je begrijpt het niet "vriend"

Laat ik het anders zeggen..
weet je nou precies wat mijn klacht is ?
Mijn klacht is dat ook al is er een grafische fout dat het opgelost moet worden..

ik moet verdomme elke keer als ik inlog continu mijn grote gebouwen aanklikken om mijn emoticans te krijgen.
Dat is verdomme vervelend

ze kunnen wel zeggen we hebben andere prioriteiten dat is verdomme bullshit.
Dit soort problemen moet je snel opgelost hebben..
Niemand vind het leuk dat je 100x moet klikken om je emoticans terug te krijgen.

Als bij wijze van spreken diamanten niet werken
dan zijn ze als de kippen bij om dat probleem wel a la minute op te lossen
want dat levert geld op.

Snap je mijn punt nu wel ?
 

DeletedUser1869

Guest
Ik begrijp prima wat je zegt. Maar ik ben wat dit onderwerp betreft uitgepraat. Ik heb een supportaanvraag over het probleem ingediend, we zien wel hoe snel het aangepast wordt. In elk geval hier klagen over het beleid van Innogames gaat niet helpen.
 

DeletedUser

Guest
Er valt ook veel te klagen..
Wij betalen voor dit spel ( diamanten ) om het spel te financieren.
Enigste wat we krijgen is fouten op fouten.
Prioriteiten ?

Laat me niet lachen..
Wij betalen voor onze product wij mogen verwachten dat problemen snel opgelost worden.
Zolang wij betalen mogen we klagen wat wij willen.

Zonder spelers bestaat er ook geen innogames
of de lonen van medewerkers die van ons geld word betaald.

Wij hebben altijd een aandeel in innogames

Dat er veel te klagen valt is natuurlijk waar. Je kan altijd klagen om te klagen, maar geraak je daar echt verder mee? Je kan wel overal je gal spuien over dat dit beter moet en dat dat beter moet, maar ja, wat bereik je daarmee? In al je berichten van de laatste dagen zie ik nergens een punt positief, alleen maar negatief. Tja, dan vind ik persoonlijk dat het glas bij jou half leeg is in plaats van half vol. Soms moet je het ook eens van uit een andere kant bekijken. Dat je dan ook nog het beleid van InnoGames aanhaalt? Als je de vorige updates (changelogs) goed bekijkt, zie je dat daar heel vaak enorm veel bugfixes bij zitten. Dat er dan niet naar de spelers wordt geluisterd met fouten oplossen e.d.? Mja, ik zie dan iets anders. Daarbij wordt er gewerkt aan de chat, nieuwe tijdperk en noem maar op. Als je het dan nog steeds negatief bekijkt, is jouw mening, maar met positief in het leven te staan, geraak je verder :)

Je leest wel wat ik zeg maar je begrijpt het niet "vriend"

Laat ik het anders zeggen..
weet je nou precies wat mijn klacht is ?
Mijn klacht is dat ook al is er een grafische fout dat het opgelost moet worden..

ik moet verdomme elke keer als ik inlog continu mijn grote gebouwen aanklikken om mijn emoticans te krijgen.
Dat is verdomme vervelend

ze kunnen wel zeggen we hebben andere prioriteiten dat is verdomme bullshit.
Dit soort problemen moet je snel opgelost hebben..
Niemand vind het leuk dat je 100x moet klikken om je emoticans terug te krijgen.

Als bij wijze van spreken diamanten niet werken
dan zijn ze als de kippen bij om dat probleem wel a la minute op te lossen
want dat levert geld op.

Snap je mijn punt nu wel ?

Ik blijf het vreemd vinden dat je die prioriteiten bullshit vindt. Stel dat je huisjes geen munten meer geven terwijl ze dat wel zouden moeten doen, dan is dat een fout met heel hoge prioriteit. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden en gebeurd dan meestal met een hotfix of iets dergelijks. Stel dat je geen eenheden meer kan trainen, ook dat is een belangrijke fout en dient direct opgelost te moeten worden. Dit houdt immers tegen dat je niet echt verder kunt en ja, dit zijn fouten met een zeer hoge prioriteit.

De fout van de emoticons is grafisch. Dit houdt in dat je niet wordt tegengehouden. Je ziet gewoon een verkeerd aantal en door te vernieuwen is deze fout verholpen (je hebt dan het aantal munten dat je met de bonus zou hebben). Op dit moment wordt het nog altijd als grafisch gezien. Zoals ik gisteren al heb verteld als je echt kan aantonen dat het niet grafisch is, dan krijgt dit een hoge prioriteit.
 

DeletedUser

Guest
Dat er veel te klagen valt is natuurlijk waar. Je kan altijd klagen om te klagen, maar geraak je daar echt verder mee? Je kan wel overal je gal spuien over dat dit beter moet en dat dat beter moet, maar ja, wat bereik je daarmee? In al je berichten van de laatste dagen zie ik nergens een punt positief, alleen maar negatief. Tja, dan vind ik persoonlijk dat het glas bij jou half leeg is in plaats van half vol. Soms moet je het ook eens van uit een andere kant bekijken. Dat je dan ook nog het beleid van InnoGames aanhaalt? Als je de vorige updates (changelogs) goed bekijkt, zie je dat daar heel vaak enorm veel bugfixes bij zitten. Dat er dan niet naar de spelers wordt geluisterd met fouten oplossen e.d.? Mja, ik zie dan iets anders. Daarbij wordt er gewerkt aan de chat, nieuwe tijdperk en noem maar op. Als je het dan nog steeds negatief bekijkt, is jouw mening, maar met positief in het leven te staan, geraak je verder :)



Ik blijf het vreemd vinden dat je die prioriteiten bullshit vindt. Stel dat je huisjes geen munten meer geven terwijl ze dat wel zouden moeten doen, dan is dat een fout met heel hoge prioriteit. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden en gebeurd dan meestal met een hotfix of iets dergelijks. Stel dat je geen eenheden meer kan trainen, ook dat is een belangrijke fout en dient direct opgelost te moeten worden. Dit houdt immers tegen dat je niet echt verder kunt en ja, dit zijn fouten met een zeer hoge prioriteit.

De fout van de emoticons is grafisch. Dit houdt in dat je niet wordt tegengehouden. Je ziet gewoon een verkeerd aantal en door te vernieuwen is deze fout verholpen (je hebt dan het aantal munten dat je met de bonus zou hebben). Op dit moment wordt het nog altijd als grafisch gezien. Zoals ik gisteren al heb verteld als je echt kan aantonen dat het niet grafisch is, dan krijgt dit een hoge prioriteit.

In mijn privé leven sta ik positief in het leven hoor.
Maar in dit spel ? pfff. vind het allemaal laconiek hoe Innogames met hun gamers omgaat
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk doet Innogames veel goede dingen, en ik vind het ook leuk. Ik kijk soms naar andere punten aan en wat ik gewoon een groot probleempunt vind is dat ik niks kan met de dubbele blauwdrukken van een gebouw. Voor de rest is het erg goed wat ze doen ( behalve Deal Castle toen) maar voor de rest ben ik er wel mee eens dat er aan sommige dingen wat gebeuren moet ( DUBBELE Blauwdrukken).
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk doet Innogames veel goede dingen, en ik vind het ook leuk. Ik kijk soms naar andere punten aan en wat ik gewoon een groot probleempunt vind is dat ik niks kan met de dubbele blauwdrukken van een gebouw. Voor de rest is het erg goed wat ze doen ( behalve Deal Castle toen) maar voor de rest ben ik er wel mee eens dat er aan sommige dingen wat gebeuren moet ( DUBBELE Blauwdrukken).

ik vermoed dat dit pas na de invoering van een nieuwe tijdperk ingevoerd word.
denk spel versie 0.29 of 0.30

Jah van deal castle vind ik ook iets te ver gaan.
Medailles verminderen kan ik nog wel begrijpen maar zo veel ?
Ach ja hier maak ik me niet druk om :p

Wtf denk de crew Rohirrim maakt hier niet druk om ? :eek: :')

Laat nieuwe tijdperk maar komen..
Dan heb ik niks te klagen..
Uit verveling ga ik beetje lopen klooien op forums.
Er is geen uitdaging in het spel! maar binnen 2 weken zal nieuwe tijdperk wel komen
 

DeletedUser1869

Guest
Bij mijn supportersaanvraag kreeg ik de tip om precies hetgene te doen wat ik zelf al gemeld had met screenshots. Hieruit bleek dat de hoeveelheid voorraden/munten die bij je totaal worden bijgeschreven gelijk is of je bonus zichtbaar is of niet. De hoeveelheid die aangegeven staat bij het gebouw en wat in beeld komt indien je int waren wel anders, maar dit heeft dus geen invloed op de hoeveelheid die je krijgt.
 

DeletedUser2161

Guest
Weet iemand hoe laat het nieuwe tijdperk word gelanceerd ?
 
Bovenaan