Discussie spelversie 0.27

DeletedUser

Guest
Wanneer kun je wat met je dubbele blauwdrukken waar je al een gebouw van hebt staan?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer word Raqu silvertonque fout opgelost?
heb daar laatst een topic over gemaakt
als je blauwdrukken wilt ruilen verschijnt Raqu silvertonque wat niet de bedoeling is als Generaal grivus zijn plekje overnam

verder hoop ik snel dat nieuwe tijdperk gelanceerd word.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer word Raqu silvertonque fout opgelost?
heb daar laatst een topic over gemaakt
als je blauwdrukken wilt ruilen verschijnt Raqu silvertonque wat niet de bedoeling is als Generaal grivus zijn plekje overnam

verder hoop ik snel dat nieuwe tijdperk gelanceerd word.

Zoals 3D in dat topic ook al liet weten, is dat een fout die niet echt een zeer hoge prioriteit heeft. Het staat echter wel nog op de lijst van fouten die opgelost moeten worden. Wanneer dit opgelost wordt, is nog onbekend al hopen we natuurlijk zo spoedig mogelijk :)
 

DeletedUser1701

Guest
Veel fouten die opgelost zullen worden, weinig 'echte' veranderingen.
Goede update.
 

DeletedUser275

Guest
Ik had verwacht dat de ingame chat er al bij ging zijn.
 

DeletedUser2084

Guest
Helaas kun je dit beter een patch noemen dan een update.
Ik kijk uit naar het nieuwe tijdperk, tot die tijd leuk dat ze wat problemen verhelpen.
 

DeletedUser

Guest
Het is tijd voor nieuwe tijdperk.
+ een nieuwe optie verzinnen om overige blauwdrukken te ruilen
 

DeletedUser4709

Guest
Ik vind het niet echt handig dat ik niet meer met 2 verschillende accounts op dezelfde server kan inloggen, is dat met opzet gedaan?
 

DeletedUser275

Guest
Ik vind het niet echt handig dat ik niet meer met 2 verschillende accounts op dezelfde server kan inloggen, is dat met opzet gedaan?
Je mag maar 1 account hebben per wereld (server). Jij wilt dus vals spelen.
 

DeletedUser

Guest
Je mag maar 1 account hebben per wereld (server). Jij wilt dus vals spelen.

er zijn meer spelers die meerdere accounts beheersen op 1 server.
Hoe oneerlijk het ook is.
Blijkbaar kan het allemaal zonder dat je gepakt word.
Ik houd het liever op 1 account.
 

DeletedUser2352

Guest
Ik begrijp niet helemaal goed waarom dat oneerlijk of vals spelen zou zijn.
Je stopt er waarschijnlijk ook dubbel zoveel tijd in lijkt mij.
Maar misschien zie ik iets niet wat jullie zien.
 

DeletedUser1701

Guest
Ik vind het niet echt handig dat ik niet meer met 2 verschillende accounts op dezelfde server kan inloggen, is dat met opzet gedaan?

Lees de spelregels maar even. Niet echt slim om dit hier ook nog eens te melden.
En het kan niet zomaar hoor (@hierboven). Niet iedereen wordt simpelweg 'gepakt'. Een (groot) deel wel hoor, wees daar maar zeker van! :D
 

DeletedUser3195

Guest
Waarom zou je 2 accounts nodig hebben? Dat is toch onnodig :confused:
Trouwens, Hannes, ik deel deze computer met mijn broer en zus. De leiding zou kunnen denken dat ik ook 3 accounts heb, maar dat doen ze (gelukkig) niet. Waarschijnlijk zouden ze ook denken dat passenger een computer deelt maar nu heeft hij toegegeven dat dat niet zo is en nu zou hij dus kunnen 'gepakt' worden. Dus ze kunnen moeilijk zien wie de computer/laptop/iPad/... deelt met familie en wie gewoon meerdere accounts heeft.
 

DeletedUser4709

Guest
Waarom zou je 2 accounts nodig hebben? Dat is toch onnodig :confused:
Trouwens, Hannes, ik deel deze computer met mijn broer en zus. De leiding zou kunnen denken dat ik ook 3 accounts heb, maar dat doen ze (gelukkig) niet. Waarschijnlijk zouden ze ook denken dat passenger een computer deelt maar nu heeft hij toegegeven dat dat niet zo is en nu zou hij dus kunnen 'gepakt' worden. Dus ze kunnen moeilijk zien wie de computer/laptop/iPad/... deelt met familie en wie gewoon meerdere accounts heeft.

Niet zozeer dat ik 2 accounts heb maar mn vriendin speelt ook nog wel eens mee bij mij thuis en ik bij haar. En haar broertje speelt ook op dezelfde server. Erg handig is het niet. we delen altijd wel eens mekaars internet dus forgepunten kun je niet in mekaars grootse gebouwen stoppen. Ik snap dus ook niet wat dit met vals spelen te maken heeft aangezien er zat maatregelen zijn genomen om al het voordeel eruit te halen. Ik noem het ook gewoon onhandig.
 

DeletedUser

Guest
Nieuwtje ,als je buiten kijkt bij de provincies en je hebt alles veroverd.
Dan zie je een kolo vlaggen schip klaar staan in het water,an het schip te zien schat ik rond de 17e eeuw.
Dat betekend dat er iets nieuws aan komt wat niet lang gaat duren.

Ben benieuwd.

gr marcus
 

DeletedUser

Guest
Niet zozeer dat ik 2 accounts heb maar mn vriendin speelt ook nog wel eens mee bij mij thuis en ik bij haar. En haar broertje speelt ook op dezelfde server. Erg handig is het niet. we delen altijd wel eens mekaars internet dus forgepunten kun je niet in mekaars grootse gebouwen stoppen. Ik snap dus ook niet wat dit met vals spelen te maken heeft aangezien er zat maatregelen zijn genomen om al het voordeel eruit te halen. Ik noem het ook gewoon onhandig.

Haha je probeert je onderuit te lullen. Wat je eerste poste is averechts wat je nu zegt! :p
 

DeletedUser

Guest
Wat valt er te zeggen over 0.27 ?
Echt bijzonder is het niet.
Het levert momenteel alleen 1 grote fout op
voorraden emoticans zijn niet zichtbaar
elke keer als je online komt moet je bij je grote gebouwen openen en sluiten om emoticans zichtbaar te maken.

Het levert meer gedoe op dan dat het spel tactisch oplevert.
Geeft niet zolang in volgende spelversie wel een nieuwe tijdperk komt.
 

DeletedUser4709

Guest
Haha je probeert je onderuit te lullen. Wat je eerste poste is averechts wat je nu zegt! :p

Ik heb in mijn eerste post alleen gezegd niet meer te kunnen inloggen met 2 account's . Van wie ze waren heb ik in mijn 2de post uitgelegd. Dat jij bij de eerste post gelijk denkt dat ik het over mijn eventuele account's heb... Niet mijn probleem.
 
Bovenaan