Discussie spelversie 0.27

DeletedUser

Guest
Ik heb in mijn eerste post alleen gezegd niet meer te kunnen inloggen met 2 account's . Van wie ze waren heb ik in mijn 2de post uitgelegd. Dat jij bij de eerste post gelijk denkt dat ik het over mijn eventuele account's heb... Niet mijn probleem.

Oorspronkelijk geplaatst door passenger
Ik vind het niet echt handig dat ik niet meer met 2 verschillende accounts op dezelfde server kan inloggen, is dat met opzet gedaan?

"IK vind het niet echt handig dat IK niet meer met 2 verschillende accounts op dezelfde server kan inloggen, is dat met opzet gedaan ?

Je gebruikt 2x de IK vorm..
Dus je zegt feitelijk dat je 2 accounts heb.

Oftewel cheater! :p
 

DeletedUser

Guest
Ligt het aan mij of werkt dat scrollen niet wat ik er had van verwacht? In afwachting van de chat hebben we een gildechat met allemaal berichten achter elkaar. Ik kan daar niet tussen scrollen...
 

DeletedUser2499

Guest
Er is mij nog iets opgevallen met de productie gebouwen.
Produceren die nu minder??
Ik heb specierijenhandelaars op 1 dag staan en heb ook een GG ( pharos of alexandrie ) , gisteren hadden ze een productie van over de 13 duizend per gebouw ( voor de update ) , ik log nu in en nu heb ik een productie van 8 duizend per gebouw , zelfde geld voor windmolens die produceren nu ook minder . 13 duizend is inclusief motiveren van spelers en bonus van GG.
Ik kan daar nergens iets van vinden met deze update.
Iemand nog meer problemen mbt productie van productie gebouwen .

gr, Harley
 

DeletedUser2499

Guest
lol ik zie het probleem al , ik moet eerst op GG pharos of alexandrie klikken voordat de bonus actief is/word.
 

DeletedUser

Guest
Godnondu is het emoticans nog steeds niet opgelost.
Wat doen de mensen van innogames de hele dag donuts eten en mw3 gamen ?
 

DeletedUser1869

Guest
Een beetje rustig aan mag ook wel. De mensen van Innogames zijn bezig met andere belangrijkere bugs oplossen. Nergens is beloofd dat jouw probleem met update 0.27 gefixed zou worden. Verder wordt er druk gewerkt aan het volgende tijdperk om die helemaal klaar te hebben voor invoering hier. Door zo te reageren zullen ze niet ineens harder gaan werken.
 

DeletedUser

Guest
Mijn probleem ?
Het is een algemene probleem!
Iedereen die een pharos of een san marco gebouw heb.
Moeten nu bij elke inlog beurt openen & sluiten om emoticans weer terug te krijgen
zodat de GG bonus berekend worden.

Ik neem aan dat dit een fout is die in principe snel opgelost moet worden.
Voor de update was deze grafische fout niet.
Dat fouten gemaakt worden kan gebeuren..
Maar dit soort fouten moet je vrij snel opgelost hebben vind ik.
 

DeletedUser1869

Guest
Je hebt helemaal gelijk, ik merkte het net dus ook. Ik oogste al mijn munten van huizen, en kreeg geen bonus ondanks dat ik nog 46x te goed heb (wat ik er voor ook al had). Ik dacht initieel (zoals op een ander topic over hetzelfde probleem gemeld was) dat het alleen grafisch was, dus alleen het icoontje weg, maar dat de bonus zelf ook niet gerekend werd wist ik niet. Dit mag inderdaad snel opgelost worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je heb helemaal gelijk, ik merkte het net dus ook. Ik oogste al mijn munten van huizen, en kreeg geen bonus ondanks dat ik nog 46x te goed heb (wat ik er voor ook al had). Ik dacht initieel (zoals op een ander topic over hetzelfde probleem gemeld was) dat het alleen grafisch was, dus alleen het icoontje weg, maar dat de bonus zelf ook niet gerekend werd wist ik niet. Dit mag inderdaad snel opgelost worden!

Heb ik ook al een tijdje last van.. dit mag heel snel opgelost worden.
 

DeletedUser3195

Guest
Nieuwtje ,als je buiten kijkt bij de provincies en je hebt alles veroverd.
Dan zie je een kolo vlaggen schip klaar staan in het water,an het schip te zien schat ik rond de 17e eeuw.
Dat betekend dat er iets nieuws aan komt wat niet lang gaat duren.
Inderdaad Marcus, het volgende tijdperk (industrieel tijdperk) zal snel verschijnen :)
 

DeletedUser

Guest
Nieuwtje ,als je buiten kijkt bij de provincies en je hebt alles veroverd.
Dan zie je een kolo vlaggen schip klaar staan in het water,an het schip te zien schat ik rond de 17e eeuw.
Dat betekend dat er iets nieuws aan komt wat niet lang gaat duren.

Ben benieuwd.

gr marcus

Klopt heb het ook gezien.
Ik vraag nu alleen af want links bij haulenois zie je een grote wolk met daaronder provincies
ik neem aan dat die provincies nog veroverd mogen worden ?
Want als je van haulenois helemaal naar links scrolt zie je veel grenzen liggen.

De boot is bedoeld om over te varen naar nieuwe tijdperk
daarom ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren met de provincies onder de witte wolken
 

DeletedUser3215

Guest
Je kan bij je tech-tree nu ook verder naar rechts scrollen voorbij het kolo tijdperk. Krijg je een leeg vlak te zien.
 

DeletedUser

Guest
En nog altijd hebben ze de emoticans probleem niet opgelost.
Volgens mijn spelen ze bij Innogames alleen maar MW3 met donuts of patatje erbij.

Best wel schandalig dat ze dit niet meteen kan oplossen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt helemaal gelijk, ik merkte het net dus ook. Ik oogste al mijn munten van huizen, en kreeg geen bonus ondanks dat ik nog 46x te goed heb (wat ik er voor ook al had). Ik dacht initieel (zoals op een ander topic over hetzelfde probleem gemeld was) dat het alleen grafisch was, dus alleen het icoontje weg, maar dat de bonus zelf ook niet gerekend werd wist ik niet. Dit mag inderdaad snel opgelost worden!

Heb ik ook al een tijdje last van.. dit mag heel snel opgelost worden.

Voor iedereen die denkt dat hij toch munten/voorraden te kort heeft gekregen. Gelieve hiervoor een supportticket voor in te dienen: http://support.innogames.de/login/to/game/foe/market/nl. Zij zullen dit nakijken en eventueel vergoeden. Normaal zou het enkel grafisch mogen zijn, maar mocht je er toch zeker van zijn, ga je enkel en alleen op deze manier je munten en/of voorraden vergoed zien.

En nog altijd hebben ze de emoticans probleem niet opgelost.
Volgens mijn spelen ze bij Innogames alleen maar MW3 met donuts of patatje erbij.

Best wel schandalig dat ze dit niet meteen kan oplossen.

Rohirrim, buiten het feit dat je overal klaagt, zullen dit soort reacties echt niets helpen. InnoGames zal proberen om de fouten zo spoedig mogelijk te herstellen en afhankelijk van de prioriteit worden deze fouten opgelost. Er wordt gezegd dat het enkel grafisch is en dan is de prioriteit niet zo hoog. Mochten jullie nu kunnen aantonen dat het toch niet alleen grafisch is en het wel degelijk invloed heeft op de verkregen munten/voorraden, dan kan je hiervoor een supportticket voor indienen en zal de prioriteit van deze fout stijgen en zal deze ook sneller opgelost worden.
 

DeletedUser

Guest
Er valt ook veel te klagen..
Wij betalen voor dit spel ( diamanten ) om het spel te financieren.
Enigste wat we krijgen is fouten op fouten.
Prioriteiten ?

Laat me niet lachen..
Wij betalen voor onze product wij mogen verwachten dat problemen snel opgelost worden.
Zolang wij betalen mogen we klagen wat wij willen.

Zonder spelers bestaat er ook geen innogames
of de lonen van medewerkers die van ons geld word betaald.

Wij hebben altijd een aandeel in innogames
 

DeletedUser1869

Guest
Er valt ook veel te klagen..
Wij betalen voor dit spel ( diamanten ) om het spel te financieren.
Enigste wat we krijgen is fouten op fouten.
Prioriteiten ?

Laat me niet lachen..
Wij betalen voor onze product wij mogen verwachten dat problemen snel opgelost worden.
Zolang wij betalen mogen we klagen wat wij willen.

Zonder spelers bestaat er ook geen innogames
of de lonen van medewerkers die van ons geld word betaald.

Wij hebben altijd een aandeel in innogames

Je moet wel onthouden dat dit spel in een Beta zit (zolang het nog versie 0.x is en niet 1.x), dus als je gaat betalen voor een product wat nog niet volledig af is, is dat je eigen keus (en dus eigen risico). En enige wat we krijgen is fouten op fouten? De fout met de "emoticans" en dat de achtergrond bij sommige andere spelers zwart is, plus dat flash vaak crasht, zijn de drie grootste die ik heb gemerkt.
Bovendien, FoE is maar een browserspel, dat mensen dat al net zo serieus kunnen nemen als een spel als Crysis of Sim City (of eender welke game) en daar net zoveel geld in gaan steken. Allemaal je eigen keus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Excuus Beta is niet geldig.
Je kan niet alles afschuiven naar een Beta versie
zoals het er nu naar uit ziet zal FoE altijd een Beta spel blijven.

Innogames moet altijd van bewust blijven
dat betalende spelers en niet betalende spelers tevreden gehouden moet worden.
Je moet nooit je eigen spel verkrachten.

Innogames prioriteiten:
1. Geld verdienen
2. MW3 gamen met patatje erbij
3. Nieuwe updates zoeken voor meer extra inkomens.
4. Eventueel algemene spelers problemen oplossen ( maar is niet perse nodig )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1869

Guest
Misschien is het tijd dat je een ander spel gaat spelen. Je hebt bijna alleen maar te klagen en denkt te weten waar Innogames prioriteiten liggen. Misschien spelen ze wel heel wat anders dan MW3 en houden ze wel niet van patat.... Maar weer serieus, als je zo negatief over iets bent, waarom besteed je er nog tijd (en geld) aan?
 

DeletedUser

Guest
Je verdraait mijn woorden Thierryke,
Ik zeg toch niet dat dit spel fout is ?
Nee nee ik zeg dat het fout is als innogames de fouten niet snel oplossen.

Ik speel de juiste spel vanwegens het tactische gedeelte in het spel.
En klagen mogen we altijd!
Of ben jij zo type die de brave hendrik uit wilt hangen ?
No guts, no glory!

Geld investeren heb ik al eventjes niet meer gedaan.
Ga het nog wel 1 x doen bij de kolo tijdperk.

Ps: Je moet sarcasme herkennen wat betreft mw3 en patat.
 

DeletedUser1869

Guest
Dat van die mw3 en patat was ook niet echt serieus bedoelt van mijn kant, als het over sarcasme herkennen gaat. Maar jij laat het voorkomen alsof Innogames helemaal niets doet, omdat nou net de problemen die jou het meest dwars zitten niet gelijk opgelost worden. Er kunnen echter genoeg andere bugs zijn, die jij misschien niet ervaart maar anderen wel, die op het moment hogere prioriteit krijgen. En uit de reactie van Skoopy leidt ik af, dat de ontwikkelaars nog steeds in de veronderstelling is dat het "emotican" probleem alleen grafisch is en niet van invloed is op de hoeveelheid munten/voorraden die je krijgt, en zolang zij geen bewijzen (als in screenshots etc.) van het tegendeel zien doen ze er op het moment niet veel aan (grafische problemen zijn storend maar niet direct een reden van paniek). Dus je zou het volgende kunnen doen:
1) als je GG weer een boost geeft en de emotican in beeld is, collecteer dan een van je gebouwen (huis of voorraden) en maak een screenshot van hoeveel je op dat moment krijgt
2) log uit en weer in. Als het goed is, is de emotican nu weg terwijl je nog steeds recht hebt op een boost. collecteer en maak opnieuw een screenshot van hoeveel je krijgt
3) klik je GG aan, zodat de emotican weer terugkomt en de boost actief is. collecteer voor de derde keer en maak een screenshot.
4) stuur je supportaanvraag van het probleem met screenshots als bewijs
5) hoop dat er dan wel iets aangedaan wordt.

Ik heb in elk geval een supportaanvraag gedaan, maar zonder screenshots (boost krijg ik pas vanavond weer). Eens zien of dit gaat helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan