Discussie spelversie 0.26!

DeletedUser

Guest
Rest altijd nog het excuus dat niemand je gedwongen heeft diamanten uit te geven voor zo'n gebouw.

Als jij iets koopt dan heb jij een zekerheid dat het product goed in orde is, ook is de waarde daarvan in het belang. Nu koop je iets en blijkt het dus minder waard te zijn. Dus erg belachelijk..
 

DeletedUser

Guest
Aan de ene kant kan ik het begrijpen dat het aangepast is maar ik vind dat men je wel mag compenseren door bijvoorbeeld de mogelijkheid te geven om een paar velden gratis te krijgen. Ik heb het gebouw net omdat ik ondanks de pvp toernooien te winnen toch niet klom doordat veel die gebouwen op een hoger level hebben.
 

DarthRonin

Actief lid
Als jij iets koopt dan heb jij een zekerheid dat het product goed in orde is, ook is de waarde daarvan in het belang. Nu koop je iets en blijkt het dus minder waard te zijn. Dus erg belachelijk..

Het product is nog steeds prima in orde na de aanpassing.
Na de aanpassing is het nog net zo duur.
Alleen krijg je iets minder teveel opbrengst als eerst, iets wat vast ergens in de reglementen is ondervangen met een zinnetje als bijvoorbeeld "eigenaar is gerechtigd aanpassingen te doen aan het spel".

Je doet alsof je een sportwagen van 3 ton hebt gekocht, terwijl je een virtueel plaatje gekocht hebt in een spelletje.
Staat nog steeds heel groot op de startpagina dat het een Beta is, als je dan desondanks diamanten koopt en uit geeft loop je een risico.


Ik denk dat het probleem in deze meer zit in jouw verwachtingspatroon wat irreëel is.
 

DeletedUser3175

Guest
Rebalancing van de Grootse Gebouwen is prima zeker als dat het speelplezier vergroot, maar gebouwen minder goed maken is not done. Dit gaat tegen alle verkoop regels in.

Er is voor betaald, of spelers ploeteren weken om dat gebouw te krijgen, achteraf blijkt dat het die moeite en geld veel minder waard was. Of simpel weg niet waard was.

Waarom rebalacen jullie niet zodat alleen de slechte Grootse Gebouwen beter worden, en daarmee toch de balans wordt gevonden... Je kunt na de verkoop wel het product verbeteren, het verslechteren nadat het geld binnen is kan echter niet.


Nog even voor de duidelijkheid, zodra je ergens geld voor gaat vragen is het beta er wel af. Natuurlijk je mag het "beta" noemen, maar volgens de wet gelden gewoon de normale verkoop regels.


Het argument dat de kosten beperkt zijn, is niet relevant. kan jij in iemand portemonnee kijken? Als kinderen mee spelen kan dit argument al helemaal niet meer worden gesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1655

Guest
Wacht maar rustig af... Dit was al bij Beta gedaan, en ik zag wat vandaags geplande "update" daar heeft aangericht. Het zal hier niet anders zijn. Vooral als je punten van oorlogen afkomstig zijn, dan ben je (zwaar) de klos...tot 60% van je punten kan verdampen.
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar rustig af... Dit was al bij Beta gedaan, en ik zag wat vandaags geplande "update" daar heeft aangericht. Het zal hier niet anders zijn. Vooral als je punten van oorlogen afkomstig zijn, dan ben je (zwaar) de klos...tot 60% van je punten kan verdampen.

Ajoh :O
 

DeletedUser

Guest
Wacht maar rustig af... Dit was al bij Beta gedaan, en ik zag wat vandaags geplande "update" daar heeft aangericht. Het zal hier niet anders zijn. Vooral als je punten van oorlogen afkomstig zijn, dan ben je (zwaar) de klos...tot 60% van je punten kan verdampen.

De punten gaan direct af, dus het is niet zo dat van op het moment dat het ingevoerd wordt we minder punten gaan krijgen? Dat is wel minder...
 

DeletedUser

Guest
ook virtueel gekochte zaken zijn zaken en juridisch is dit niet in orde , men mag niet achteraf ( na betaling ) een product veranderen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
oh ja , ik zag het . maar niet vreemd dat niemand dat ziet .
en volgens mij geen excuus om dit soort zaken ongestraft te kunnen doen .
 

DeletedUser2339

Guest
Zowel de re-balancing van de grootse gebouwen als die van de eenheden zijn niet retroactief, maar gelden enkel voor gebeurtenissen na de update. Een plotse puntendaling zou bijvoorbeeld niet mogen voorkomen. Dit zou evenzeer moeten gelden voor de Engelse taalversie. Ik sta echter enkel in voor deze taalversie, dus in theorie kan ik enkel spreken voor wat er hier gebeurt. We draaien echter wel allebei exacte dezelfde spelversie.
Tot mijn grote teleurstelling heb ik moeten constateren, dat juist wel een plotse puntendaling heeft plaatsgevonden, de rebalancing was dus WEL retroactief.
Dit is een heel bittere pil - men kan dus niet op de belofte van InnoGames vertrouwen, daar kunnen ook ludieke acties als voor kerst of valantijn niets aan afdoen.
Foei, InnoGames - shame on you!!!
 

DeletedUser

Guest
Tot mijn grote teleurstelling heb ik moeten constateren, dat juist wel een plotse puntendaling heeft plaatsgevonden, de rebalancing was dus WEL retroactief.
Dit is een heel bittere pil - men kan dus niet op de belofte van InnoGames vertrouwen, daar kunnen ook ludieke acties als voor kerst of valantijn niets aan afdoen.
Foei, InnoGames - shame on you!!!

Ik heb geen punten verloren, ik speel op Brisgard. Dus dan moet er toch iets foutgelopen zijn bij jou, ik zou daarvoor toch een supportticket indienen.
 

DeletedUser

Guest
Weinig re-balancing wat mij betreft. Colloseum bezitter van 15 naar 32 medailles (+100%) Deal Castle bezitter gaat plots van 196 naar 94 medailles (-100%). Ik heb momenteel het laatste stukje grond aan 6000 goud en zit al volgebouwd omdat ik dagelijks gevechten voer en dus legers nodig heb. Met de info die we hadden in het begin van de GG'en zijn er keuzes gemaakt voor hetgene men zou bouwen. 32 medailles maal 7 dagen = 224 medailles op een week. Koloniaal tornooi is 250 medailles. Kan je beter je legers laten uitdoven en een colloseum bouwen, dat levert je dan hetzelfde aan medailles op zonder elke dag 1 uur te moeten vechten en je houd er nog tevredenheid aan over. Dit slaat op deze fase van het spel nergens op, het enige wat het ons heeft opgeleverd is het stoppen van het spel door onze leider. Mooi, mooi en nog is mooi!
 

DeletedUser2339

Guest
Ik heb net een support-ticket aangemaakt en heb namens al mijn guildies gevraagd, deze aanpassing ongedaan te maken.
Toevallig heb ik gehoord, dat niet alleeen ons gilde is betroffen.
Ik ben benieuwd.
De update is in de ochtend geweest, punten zouden niet in mindering gebracht worden, het is pas na de update ingegaan en dus niet terugwerkende kracht.
Dat was idd, wat ons was beloofd - daarom ben ik ook zo bitter teleurgesteld.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn bericht verwijdert, door de slechte wifi hier blijft het een en ander nog wel eens hangen. Ook bij mij is het in mindering gebracht en ik ben er echt niet blij mee.
 

DarthRonin

Actief lid
oh ja , ik zag het . maar niet vreemd dat niemand dat ziet .
en volgens mij geen excuus om dit soort zaken ongestraft te kunnen doen .

Is ook niet raar dat niemand dat ziet.
Maar wel zo grappig dat je in de aankondiging van deze update kunt zien dat wij een bepaalde functie nog niet krijgen omdat die alleen op de beta server is.


Grappig toch, we zijn een beta, maar we zijn geen beta.....
Maar net hoe het inno uit komt :D
 

DeletedUser2916

Guest
Heeft het verlagen van de waarde van gevechtspunten van eenheden ook tot gevolg dat je minder punten voor je totaal krijgt? In dat geval zijn we dus genaaid door FoE. Dan wordt het dus nog moeilijker om iemand in te halen.
 
Bovenaan