Dag 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12840

Guest
Het leukste zijn de fijne onverwachte lange gesprekken waar je soms in terecht kunt komen... ik heb zo eens een hele nacht met iemand muziektips uitgewisseld, prachtig.
 

DeletedUser12209

Guest
De sneltoetsen hebben het spel wel echt verbeterd in mijn ogen, daar heb ik goede herinneringen aan. Ook goede herinneringen aan het begin van het spel, als alles nog nieuw is :)
 

DeletedUser12946

Guest
herinnering is moeilijk te zeggen. ik ben nog maar een nieuwe speler. wat altijd zal bijblijven is dat ik eigenlijk een andere game wilde instaleren en per ongeluk deze heb geinstaleert. maar ik ben er echt aan verkocht aan deze game. nog geen minuut spijt van gehad
 

micbas

Lid
Mijn favoriete herinnering is de dag dat ik bij Semper Auri te terecht kwam.
Bij mijn eerste Gilde kwam ik regelmatig in de knoei met mijn autisme. Zowel in het contact met de andere gildeleden als met de regels. Als autist zijnde is het een drama als er met twee maten gemeten wordt.

Bij Semper Auri doet niemand er moeilijk over als ik in meerdere draadjes aanwezig ben, de regels zijn voor iedereen gelijk en vrijwel iedereen staat klaar om de ander te helpen.
Volgens mij hebben we de grootste groei in GG'S en regelmatig is de marktplaats leeg. Iets wat bij de vorige Gilde zelfs met een handelaar niet lukte.

Dankzij foe en Semper Auri is mijn leven een stuk leuker geworden en lach ik meer dan daarvoor.
En met de leukste mensen uit de vorige Gilde heb ik gelukkig ook nog steeds contact.
 

DeletedUser1655

Guest
GvG - De oude stijl toen het voor het eerst werd geïntroduceerd! Toen waren er weinig beperkingen en moest je letterlijk (met skype erbij) een wacht houden om je sectoren 's nachts te beschermen tegen de vijanden. En als we aanvielen dan ging het met Russische precisie...
 

DeletedUser8000

Guest
Mijn herinnering is: Dat ik nog steeds met veel plezier speel en dat in slechte tijden, het spelen tot een troost is geweest.
 
Mijn favoriete herinnering aan FOE is dat ik op vakantie in het buitenland, als ik wifi heb, toch even FOE kan spelen. Het voelt dan vertrouwd om even mijn eigen wereld te openen, dingen te doen die ik daar altijd doe en te zien dat daar de zon ook altijd schijnt.
 

DeletedUser13138

Guest
Mijn favoriete herinnering is toen ik in het gilde Agonale Geesten kwam op A en bleek dat een van mijn medegildeleden bij mij om de hoek woont, ook zijn we aangetrouwde familie. We kenden elkaar niet, maar zijn inmiddels goeie vrienden geworden en ik heb heel veel van hem geleerd.
Wie had dat gedacht? Een buur en familie, beter kan je het toch niet krijgen?
We doen minstens een keer per week een middagje samen spelen en iedere keer leer ik er wat bij, want dit spel, daar ben ik nog lang niet op uitgekeken, en nu ga ik verbouwen, want ik heb net (eindelijk, zucht) m'n alca compleet, de goedjes geregeld, dus nu moet ik hem alleen nog plaatsen en kan dan m'n gilde gaan versterken met GvG en misschien eindelijk GE eens uitspelen, nu ik meer kan vechten!
Hartelijk bedankt voor deze jubileumwedstrijd, heb ervan genoten, moet alleen nog even de reliek vinden van dag 4 (was het geloof ik)
groetjes Carkees
 

DeletedUser11998

Guest
Bij start van het spel (iets meer dan een jaar geleden) stuurde ik vriendschapsverzoeken rond. Een grote speler sprak me daarop aan en bood me zijn hulp aan bij het opstarten van het spel. Dit vond ik toen al heel lief, intussen weet ik ook dat het er op dit spel niet altijd even vriendelijk en hulpvaardig aan toe gaat en vind ik het nog es extra lief van deze speler.

Mvg,
Eilis
 

DeletedUser13235

Guest
Mijn beste herinnering komt uit 2017, toen ik met mijn kleine gilde vol beginnende spelers GvG speelde. Wij joegen met 10 spelers het nummer 1 overal gilde van de koloniale kaart. We bleven doorgaan totdat zij ons om een wapenstilstand vroegen.
 

DeletedUser3195

Guest
Mijn mooiste herinnering is toen ik de allereerste evenementmissies (Halloween 2012) had uitgespeeld en mijn eerste speciaal gebouw kreeg: een kerkhof (wow). Het was leuk iets te krijgen dat niet te kopen was uit het bouwmenu. Nu zijn speciale gebouwen niet meer zo 'speciaal' jammerlijk genoeg. Ik heb mijn kerkhof niet meer staan in mijn stad maar hij staat wel nog veilig in mijn inventaris.
 

DeletedUser13129

Guest
Het voltooien van level 80 van mijn Arc onlangs. Wat een hel waren de laatste 20 levels. Geen grotere voldoening dan dat!!
 

DeletedUser13108

Guest
Vriendschap: Mijn leukste herinnering bij Forge of Empire is toen ik erachter ben gekomen hoe je vanuit de Arc steeds sneller FP kunt verdienen via inleg bij Grote Gebouwen. Dit heeft gezorgd voor goede samenwerkingen met de gilde leden en voor dergelijke vriendschap heeft gezorgd.
 

DeletedUser11235

Guest
Mijn eerste groot gebouw, Toren van Babel geloof ik. Gaf direct een heel ander zicht aan m'n stadje...
 

DeletedUser3400

Guest
De vriendschappen die ontstaan zijn in mijn voormalige gilde, oude en nieuwe leden, blijven samenwerken. Die vriendschappen zijn grensoverschrijdend geworden, onafhankelijk van elkaars achtergrond Bevriend op Face en Foe, maar ook echte ontmoetingen.
 

jovayana

Actief lid
Op die meer dan 6 jaar die ik speel zijn er veel herinneringen , maar de mooiste zijn die van de hechte vriendschappen die er ontstaan zijn ook met spelers die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten maar hun herinnering blijft.
 
de mooiste herinnering aan FOE? de dag dat ik het mogen ontdekken heb, leren spelen heb en nadien een eigen gilde heb kunnen tot stand brengen in Brisgard. desondanks dat ik op Cirgard begonnen ben, blijf ik op beide werelden actief...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan