Dag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Graecus 002

Actief lid
Dag Leones

Het eerste grootse gebouw uit de oceanische toekomst is het Atlantis-Museum. Dit GG heeft als Productiebonus: Goederenbonus en als Passieve bonus: Roven en plunderen (Plundergoederen: x% kans om je geplunderde buit te verdubbelen).

Ik hoop dat ik volledig genoeg ben geweest ;)

Met vriendelijke groeten

Graecus 002
 

DeletedUser5986

Guest
Al is de vraagstelling duidelijk incompleet....want wat is de parameter van de designatie
"eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?
"...is dit het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk dat beschikbaar kwam in tijdlijn, of is dit eerste grootse gebouw uit dit tijdperk alfabetisch gezien.
Ik ga er betreft beide parameters vanuit te moeten kiezen uit de drie eerste grootse gebouwen uit dit tijdperk? te weten: Atlantis Museum, De Kraken en Blauwe Melkweg. Alfabetisch zou Atlantis Museum de eerste zijn, Chronologisch lijkt dit hetzelfde te zijn...maar is de volgorde van de kraken en blauwe melkweg onzeker.

Ook wordt de vraagstelling duidelijk van EEN vaardigheid uitgegaan;
"Hoe heet DE vaardigheid van het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?
En daar de meeste Grootste Gebouwen TWEE vaardigheden hebben, een passieve en nog een andere (actieve)
Daarom zeg ik maak de vraagstelling duidelijker en completer.

Ik ga van Atlantis Museum uit en die heeft twee vaardigheden, beide in effect afhankelijk van het level van het Grootste gebouw; Het produceren van goederen uit jouw era (of vanaf dat je in Moderne tijdperk bent niet geraffineerde goederen voor jou tijdperk), en een passieve vaardigheid van het verdubbelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13198

Guest
Volgens mij is de vaardigheid "plundergoederen". Deze komt uit het Altlantis Museum
 

DeletedUser8285

Guest
atlantis-museum

Goederenproductie Produceert elke 24 uur willekeurige goederen uit het huidige tijdperk. Produceert vanaf het moderne tijdperk in plaats daarvan tweemaal zoveel ongeraffineerde goederen.
icon_great_building_bonus_plunder_and_pillage.png


Roven en plunderen Voegt een kans toe op verdubbeling van geplunderde grondstoffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan