Dag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Gegroet Koningen en Koninginnen!

Vandaag zal je moeten terugdenken naar 2017, het jaar van de Oceanische Toekomst. Hoe heet de vaardigheid van het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?

Veel plezier met zoeken! Bij deze wedstrijd kunnen 7 spelers 7 blauwdrukken naar keuze winnen! Veel plezier met zoeken!

Stuur het juiste antwoord uiterlijk 24 april 2019 in. We zullen de 7 winnaar uit de juiste antwoorden kiezen!

Feedback over de jubileumwedstrijd kan je hier kwijt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
 

DeletedUser7980

Guest
Kraken- eerste slag en FP
Blaue melkweg- dubbele inzameling en medailles
 

DeletedUser3120

Guest
Volgens mij was dat het Atlantis Museum en de twee vaardigheden van dat gebouw zijn:
1) Roven en plunderen
2) Goederenproductie
 

DeletedUser8000

Guest
% kans op dubbele bonus na verslaan van een van je buren
 

DeletedUser4991

Guest
Dear FoE-Team,
Het eerste grootse gebouw van de Oceanische Toekomst heet het Atlantis Museum Het museum geeft de speler een kans om de geplunderde buit te verdubbelen nadat met succes de defensie van een buur is gebroken én het verstrekt de speler ook nog eens elke 24 uur een willekeurig aantal goederen uit je tijdperk. Vanaf het Moderne Tijdperk verstrekt het museum een dubbel aantal ongeraffineerde goederen, die nodig zijn om de goederen uit je eigen tijdperk te fabriceren. Ik hoop dat mijn omschrijving volledig en voldoende is.
 

mcsp

Actief lid
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Gegroet Koningen en Koninginnen!

Vandaag zal je moeten terugdenken naar 2017, het jaar van de Oceanische Toekomst. Hoe heet de vaardigheid van het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?

Veel plezier met zoeken! Bij deze wedstrijd kunnen 7 spelers 7 blauwdrukken naar keuze winnen! Veel plezier met zoeken!

Stuur het juiste antwoord uiterlijk 24 april 2019 in. We zullen de 7 winnaar uit de juiste antwoorden kiezen!

Feedback over de jubileumwedstrijd kan je hier kwijt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team


==============================

Plundergoederen

==============================
 
Het eerste grootste gebouw van de oceanische toekomst van het Atlantis-museum. Zijn speciale vaardigheid is genaamd "Roven en plunderen".
 
FoE_Logo_AnniversaryResize.png
Gegroet Koningen en Koninginnen!

Vandaag zal je moeten terugdenken naar 2017, het jaar van de Oceanische Toekomst. Hoe heet de vaardigheid van het eerste grootse gebouw uit dit tijdperk?

Veel plezier met zoeken! Bij deze wedstrijd kunnen 7 spelers 7 blauwdrukken naar keuze winnen! Veel plezier met zoeken!

Stuur het juiste antwoord uiterlijk 24 april 2019 in. We zullen de 7 winnaar uit de juiste antwoorden kiezen!

Feedback over de jubileumwedstrijd kan je hier kwijt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team
Volgens mij was dat "eerste slag" van de Kraken
 

Markus

Actief lid
Het eerste grootste gebouw uit oceanische toekomst is Atlantis-Museum en die heeft als vaardigheid 'Dubbel plunderen'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan