Opgelost [35703] Traagheid sinds update 1.77

DeletedUser

Guest
Het lijkt nu nog erger te zijn. Zelfs als je actief bent loopt hij in no-time vast. Bij mij al tijdens het innen en weer aan zetten van de productie.
 

MariMaria

Actief lid
Hier hetzelfde probleem. Gisteren liep ik vast als ik een tijdje niet actief was. Nu loop ik ook vast als ik wel actief ben.
 

DeletedUser4659

Guest
Ik dacht dat het aan mijn Pc of verbinding lag , maar ik heb sinds maandag ook een ENORME laag en vastlopen van het spel.
Het is niet te doen!
Überhaupt de Stadhuis te bereiken loopt vast!
Dit kan toch niet waar zijn!? :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hier ook sinds gister hetzelfde probleem. Dacht ook eerst dat het aan mijn pc lag.
Liep de hele tijd vast, bij alles wat ik deed of probeerde.
Ik gebruik altijd Firefox, maar toch even een andere browser geprobeerd.
Nu op I.E. en tot nu toe nog geen problemen gehad (en heb hem nu toch al een uurtje aan staan).
 

DeletedUser10357

Guest
Heb sedert vandaag zelfde problemen. Speel op Macbook Pro en gebruik Safari. Kan geen berichten versturen naar gildeleden. Schildje blijft maar draaien. Steeds maar opnieuw inloggen en tig muntjes oogsten (die jammer genoeg niet aangroeien). Gildeleden zitten met zelfde probleem. Ik word er moedeloos van :(
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Inmiddels zou in ieder geval een deel van de problemen opgelost moeten zijn, hebben jullie er nog steeds erg last van?
 

DeletedUser10357

Guest
Kan ondertussen zoals vroeger innen, berichtjes schrijven. Vanavond nog niet aan expeditie gedaan. Voorlopig ziet het er toch weer toppie uit voor Mac-gebruikers. ;)
 
Heb me nu ook weer ingelogd via Firefox en het lijkt inderdaad opgelost te zijn. Bij het starten was hij nog wel wat traag met laden, maar hij is tot nu toe (10 minuten dat hij nu aanstaat) nog niet vastgelopen.
 

DeletedUser5796

Guest
Na 20 minuten Idle lijkt alles nog te werken, wel trager. Dus er is nog iets mis of ik ben te veel online ghehe
 

DeletedUser

Guest
Probleem is gedeeltelijk terug in Firefox. Wegen willen niet laden. Gebouwen soms ook niet. Op de beta laadt het voetbalevenement niet meer. Geeen probleem met andere browser.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank je wel, we hebben inmiddels ook al een aantal meldingen over gevechten die niet goed willen laden. Onze ontwikkelaars zijn ermee bezig.
 

DeletedUser

Guest
Firefox lijkt toch weer vast te lopen, al duurt het wat langer nu.
 

DeletedUser5796

Guest
Bij loopt het spel weer zoals ik gewend ben, alleen GvG loopt vast ( laad schildje ) als je van tijdperk veranderd. ( Ik ging in dit geval van GvG Alle Tijdperken naar GvG Toekomst )
 
Bovenaan