Bevestigd [34193] Geluid van expedities blijft hangen

DeletedUser

Guest
Ik word gek van de doorgaloperende paarden terwijl een ontmoeting al ruim afgelopen is..
 

DeletedUser10453

Guest
Ja, wanneer wordt hier nu E I N D E L I J K iets aan gedaan ?
Hoe moeilijk kan dat nu zijn, een corrupt stukje audio vervangen ?
Of reset simpel alle audio bij het verlaten van het gevecht scherm zo dat wij niet keer op keer de pagina van het spel hoeven te herladen.

Citaat van jullie eigen website :
"Elke dag doet iedereen er alles aan om de games van InnoGames boven andere games op de online markt te laten uitsteken."
Als jullie dat weer waarmaken dan blijven wij jullie games met 5 sterretjes beoordelen ... Deal ?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is iets lastiger op te lossen dan je misschien verwacht, het is echter niet vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer wordt dit nu eens opgelost? We zijn al bijna een jaar verder.
 

Razrblade

Nieuw lid
Ik word er zo langzamerhand stapeldol van . . . en het lijkt wel of het steeds erger wordt :mad:
De laatste tijd is het bijna na ieder gevecht in de GE dat het geluid in een soort 'loop' blijft hangen.
Meestal ging het bij een volgend gevecht ongeveer halverwege weer weg, maar vanmorgen niet.
Sterker nog in een volgend gevecht kwam er gewoon nog een 'loop' bij :mad::mad:
Om knettergek van te worden !!
 

DeletedUser10453

Guest
Hallo .. Gaat hier ooit nog wat aan gebeuren ?
Kom op zeg ... Een corrupt stukje audio repareren, hoe moeilijk kan dat nu zijn ??????
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het is iets lastiger dan dat, we hopen het uiteindelijk echter nog wel op te lossen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik heb nergens last van.

Misschien helpt dit:
Klik met je rechtermuisknop op geluid-icoon rechtsonder
Klik op afspeelapparaten
Dan zie je een icoon met een groen vinkje, klik daar op.
Klik dan op aanpassingen -> alle aanpassingen uitschakelen -> OK.
Refresh FoE
 

DeletedUser10866

Guest
Neem jullie tijd, heb liever dat het fixed word en dat jullie er zeker van zijn.
Dan dat er een hurried fix komt.. Alle tijd :)
 
Bovenaan