Bevestigd [34193] Geluid van expedities blijft hangen

DeletedUser

Guest
Het is nu al een paar keer gebeurt dat als ik de expedities verlaat het junglegeluid door blijft gaan.
 

Markus

Actief lid
ah dus toch... ik dacht al, kwam dat nu van A server of beta? maar was dus toch B server steeds al zat ik weer in mn stad :p
 

DeletedUser5889

Guest
Da's niet alleen bij de expeditie. Da's een bug die er al zeker 3 jaar inzit en die random optreedt bij gevechten. Degenen die dit nu pas merken vechten echt veeeeeeeel te weinig dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Da's niet alleen bij de expeditie. Da's een bug die er al zeker 3 jaar inzit en die random optreedt bij gevechten. Degenen die dit nu pas merken vechten echt veeeeeeeel te weinig dus ;)

Dat zal het vast wel zijn, maar in alle 3 mijn gevechten is het nog nooit voorgekomen en nu bij de expedities niet random maar standaard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Markus

Actief lid
Da's niet alleen bij de expeditie. Da's een bug die er al zeker 3 jaar inzit en die random optreedt bij gevechten. Degenen die dit nu pas merken vechten echt veeeeeeeel te weinig dus ;)

of die hebben standaard de muziek uit staan, zoals ik doe. want geluidseffecten gaan niet door na gevechten.
 

DeletedUser10488

Guest
Bij mij blijft vaak het troepen geluid hangen na expeditie. Hoor ik bv. constant mijn kampioen zich verplaatsen, ook al zit ik in mijn stad. Het geluid uitschakelen via de knoppen van geluidseffecten en muziek heeft soms een impact maar soms blijft het geluid nog altijd doorgaan. De enige manier is dan om het geluid te dempen van de tab in mijn browser want het is wel irriterend. Bij eerdere gevechten heb ik dat nooit voorgehad dat er een geluid bleef hangen maar bij de expeditie ben ik dat nu al verschillende keren tegengekomen.
 

DeletedUser5889

Guest
Bij mij blijft vaak het troepen geluid hangen na expeditie. Hoor ik bv. constant mijn kampioen zich verplaatsen, ook al zit ik in mijn stad. Het geluid uitschakelen via de knoppen van geluidseffecten en muziek heeft soms een impact maar soms blijft het geluid nog altijd doorgaan. De enige manier is dan om het geluid te dempen van de tab in mijn browser want het is wel irriterend. Bij eerdere gevechten heb ik dat nooit voorgehad dat er een geluid bleef hangen maar bij de expeditie ben ik dat nu al verschillende keren tegengekomen.
Het vasthangende geluid stopt (bijna altijd) zodra je de eerste klap uitdeelt in het volgende gevecht? Zo ja, dan is dit dezelfde bug.
 

Mr.Quib

Actief lid
Het vasthangende geluid stopt (bijna altijd) zodra je de eerste klap uitdeelt in het volgende gevecht? Zo ja, dan is dit dezelfde bug.
Dat doet het niet, na 3 gevechten hang de boel nog steeds. Heb er al heel lang geen last van gehad, pas sinds het begin van de expedities weer en ook alleen daar.
 

DeletedUser5889

Guest
Dat doet het niet, na 3 gevechten hang de boel nog steeds. Heb er al heel lang geen last van gehad, pas sinds het begin van de expedities weer en ook alleen daar.
Ik heb het zelf even uitgetest en bij mij doet het dat wel. Eerste mep die ik uitdeel (non-auto-combat) in het volgende gevecht zorgt ervoor dat het geluid weer normaal wordt. Raar dat het zich niet hetzelfde gedraagt bij ons.
 

DeletedUser

Guest
In GE is het nogal lastig om een mep in het volgende gevecht uit te delen als je geen pogingen meer hebt.
 

DeletedUser5889

Guest
De laatste keer dat ik dit had hield het ook op bij de eerste klap van het volgende gevecht. Bij mij blijven tot nu toe alleen de gevechtsdrones hangen.
Ik had het net ook bij een gevecht met alleen arctische eenheden.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel voor het melden. Kunnen jullie overeenkomstige factoren of 5/5 reproductiestappen ontdekken wanneer dit gebeurt? Is het bijvoorbeeld als je al langer dan een bepaalde tijd vecht of pas na een X aantal gevechten, of na het gebruiken van een specifieke untit etc.
 

DeletedUser6919

Guest
Ik heb wel het probleem dat wanneer ik een schurk verplaats naar een andere plek, dit geluid blijft hangen. Dat is alleen bij schurken, ook als ze al een keer zijn aangevallen en dus een van de andere troepen zijn geworden. Het lijkt vooral te ontstaan wanneer direct na de actie een wissel plaatsvindt (dus dat je niet meer verder kan lopen en de volgende eenheid aan de beurt is) of bij het afronden van het gevecht (laatste aanval die de andere eenheid verslaat).

Merkte het al een tijdje, maar ik was niet een grootgebruiker van schurken.
 

DeletedUser5889

Guest
Het lijkt steeds erger te worden. Het gebeurt nu bij zo'n 8 op de 10 expeditie gevechten.
 

DeletedUser

Guest
Het wordt steeds erger. Het blijft voior mij nu bij ieder gevecht hangen. Het stopt nu ook niet als je de eerste klap uitdeelt, m aar zodra de eerste tegenstander beweegt. Het is uitermate irritant, want als je geen gevechten meer over hebt moet je je browser sluiten om er vanaf te komen.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer wordt hier nu iets aan gedaan? Het is bloedirritant. Haal dan gewoon alle geluid weg of zorg er voor dat wij het zelf uit kunnen zetten!!
 

ThaMartin

Actief lid
Specifiek het expeditiegeluid uitzetten bedoel je? Want het algemene geluid uitzetten kan al via je instellingen.

Op dit moment is er nog geen verwachte fixdatum. Ik zal eens vragen of er al meer bekend is :)
 

DeletedUser

Guest
Het is niet alleen in de expedities. Het gebeurt ook op de continentenkaart. Het zit hem in die junglekaart, of in een eenheid uit het toekomst tijdperk (ik denk de hoover). Om het weg te krijgen moet je of het spel verlaten, of een volgend gevecht beginnen. Dat moet dan wel handmatig, want als je op auto vecht blijft het ook hangen.

Ik bedoel inderdaad alle geluid uitzetten, zodat ik er geen last meer van heb als ik iets anders aan het doen ben. Zie nu dat dat kan. Ik had altijd alleen de muziek uit staan.
 
Bovenaan