Opgelost [33936] Onverklaarbaar puntenverlies

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Vreemd dat ik dan toch nog punten miste vanochtend.



Hoezo niet kunnen?
Als ik het zelf kan uitrekenen lijkt het mij dat dat voor de wizkidz van FoE appeltje-eitje moet zijn.
is het miss niet willen ipv niet kunnen?
Je hebt het zelf bijgehouden, het probleem is echter dat er niet is bijgehouden hoeveel goederen je hebt gedoneerd via de grootse gebouwen (dat was dus de oorzaak van het probleem) en daardoor is het niet mogelijk om achteraf nog de punten toe te kennen.
 

midas89

Actief lid
De fout is als het goed is begonnen met de update hiervoor, dus ongeveer twee weken geleden.

Okay dus twee weken lang geen rangpunten uit de GGs, dat scheelt me 300.000 punten ongeveer.
Even kijken of ik daarvan wakker lig... nee, helaas.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Daar is dus precies een foutje ingeslopen met de laatste update. Als ik aangeef dat we de data niet hebben, dan hebben we het simpelweg niet.
 

DeletedUser3976

Guest
Dus als ik jullie vertel hoeveel goederen ik gestort heb via mijn Sterrewacht, Atomium en Arc in de afgelopen 2 weken kunnen jullie de gemiste punten teruggeven?
Dan reken ik het ff uit (kunnen jullie ook...maar blijkbaar is dat teveel moeite).
 

DeletedUser5889

Guest
Dus als ik jullie vertel hoeveel goederen ik gestort heb via mijn Sterrewacht, Atomium en Arc in de afgelopen 2 weken kunnen jullie de gemiste punten teruggeven?
Dan reken ik het ff uit (kunnen jullie ook...maar blijkbaar is dat teveel moeite).

Helemaal mee eens. Volgens mij wordt er wel bijgehouden wanneer GGs gezet of geleveld worden, dus het is helemaal niet nodig om te weten hoeveel goederen er in kas gestort worden vanuit GG. Dit kan met de beschikbare gegevens gewoon teruggerekend worden.
Kost hooguit een uurtje om het goede algoritme te bedenken gok ik.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We kunnen niet zien hoeveel je hebt gestort, handmatig aanpassen van punten gaat ook niet dus we kunnen niets voor je doen.
De punten krijg je gewoonweg niet terug, hoe je er ook om blijft vragen.
 

DeletedUser5889

Guest
Leones, zou je willen ophouden met "We kunnen niet zien hoeveel je hebt gestort". We hebben je uitgelegd hoe je het kunt zien.

Het is ons inmiddels wel duidelijk dat jullie het niet willen. Zeg dat dan gewoon en hoe op met je arrogant op te stellen tegenover jullie klanten. Uitspraken zoals "de punten krijg je gewoonweg niet terug, hoe je er ook om blijft vragen" kunnen echt niet tegenover klanten die betaald hebben voor blauwdrukken om GGs te levelen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Met wat jij voorstelt ga je ervan uit dat iemand elke dag precies elke 24u zijn productie ophaalt, dat is in 99% van de gevallen echter niet het geval. Daarnaast zou iemand die bijvoorbeeld een week op vakantie is geweest ook punten krijgen, wat ook oneerlijk is. Ik kan zeker begrijpen dat het vervelend is om een aantal punten mis te lopen, de punten krijg je echter niet terug en daar zal je het mee moeten doen.
 
Ja, ja, met het winterevent was het zo oneerlijk dat iemand misschien een verdiende (upgrade van) een banketbakker misliep dat talloze mensen dubbele exemplaren hebben gekregen die ze niet verdienden, en nu is het oneerlijk als iemand misschien onterecht een extra puntje zou krijgen o_O

Lijkt me weer typisch een geval van support doet wat ze zelf goed acht ook al gaat die onderbouwing verder nergens over.
 

Mr.Quib

Actief lid
Als ik aangeef dat we de data niet hebben, dan hebben we het simpelweg niet.
En als jij aangeeft dat er geen bug is, dan is er geen bug, totdat blijkt dat er wel degelijk een bug is... Je kunt het ons moeilijk kwalijk nemen dat we doorvragen als iets niet duidelijk is of gevoelsmatig niet klopt. :rolleyes:
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat was door de beperkte informatie die we toen hadden, als je als enige aangeeft dat er iets misloopt is het onwaarschijnlijk dat er daadwerkelijk iets mis is, naarmate we meer informatie van anderen kregen konden we het bevestigen en oplossen.

Ja, ja, met het winterevent was het zo oneerlijk dat iemand misschien een verdiende (upgrade van) een banketbakker misliep dat talloze mensen dubbele exemplaren hebben gekregen die ze niet verdienden, en nu is het oneerlijk als iemand misschien onterecht een extra puntje zou krijgen o_O

Lijkt me weer typisch een geval van support doet wat ze zelf goed acht ook al gaat die onderbouwing verder nergens over.
Dit is mijn onderbouwing over een voorstel, ik bepaal niet of punten worden teruggegeven of niet, dat doet het ontwikkelteam.
 

Mr.Quib

Actief lid
als je als enige aangeeft dat er iets misloopt is het onwaarschijnlijk dat er daadwerkelijk iets mis is
Of ik ben gewoon de eerste die het meldt. Vreemde redenatie. Als er maar 1 speler is die een fout ontdekt, dan zal er wel geen fout zijn....

Daarnaast gaf je zelf aan dat er al meerdere meldingen waren gedaan, maar volgens jullie ging dat om onterecht verkregen punten. Pas toen ik dagelijks met harde cijfers kwam werd het serieus genomen.
 
Bovenaan