Geen Reproductie 13-02-2016 Spel laadt niet meer

DeletedUser9283

Guest
Stap 2: Bugs correct melden

Gebruikersnaam: NBerg
Wereld: Arvahall
Flash Player versie: 20.0.0.306
Besturingssysteem: Windows 10
Browser & versie: Chrome 48.0.2564.109
Viewport grootte: zover kom ik niet..


Beschrijving: De afgelopen weken is het spel erg traag voor me. Het duurt 15-30 minuten om een stad in te laden, dus vrienden en buren bezoeken heb ik sowieso maar gelaten.. Maar sinds vanochtend kom ik het spel uberhaupt niet meer in. Het inlogscherm zelf laadt al nauwelijks, maar ik weet blindelings de edittext velden wel te vinden om gebruikersnaam en paswoord in te vullen en op de login knop te drukken, maar daarna blijft het beeld gewoon foe-blauw en gebeurt er niets meer.

Ik heb stappen 1.1-1.10 en 1.12 geprobeerd zonder enig resultaat. Zowel op mn windows laptop als op een imac desktop. Ik kan alleen geen andere internetverbinding testen.

Een screenshot maken is een beetje kansloos.. ik zie enkel een volledig blauwe browser.

Wat nu?

Groetjes,
NBerg
 

DeletedUser

Guest
Ik kom er ook niet meer in..... En idd het inlogscherm zelf laadt ook geen plaatjes meer... volgens mij ligt de boel op z'n gat
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel voor de melding. We hebben onze technici inmiddels geïnformeerd. Zou iedereen dit hier last van heeft, in dit topic vast een ingevuld bugmeldsjsbloon willen plaatsen, zodat we zoveel mogelijk gedetailleerde informatie kunnen doorspelen? Alvast bedankt!
 

DeletedUser9283

Guest
Het gaat volgens mij fout bij het connecten met de server.. Links onder verschijnt in het begin even zo'n chrome "connecting..." berichtje en linksboven in de chrome tab dat roterende chrome laad-symbooltje, maar dat stopt op een gegeven moment zonder dat ik er doorheen kom.
 

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam: Nimiane
Wereld: Alle werelden
Flash Player versie:

20.0.0.306
Besturingssysteem: Window 7
Browser & versie: Chroom
Versie 48.0.2564.109 m, ik heb ook firefox geprobeert
Viewport grootte:


Beschrijving: SIte laadt geen plaatjes, alleen teksten, als ik inlog krijg ik alleen een donker blauw scherm
Screenshot(s):
upload_2016-2-13_12-45-20.png

Reproductiestappen:
Ik heb stappen 1.1-1.10 en 1.12 geprobeerd zonder enig resultaat.

Succes,
Nimiane
 

DeletedUser

Guest
Helaas :
upload_2016-2-13_14-27-57.png
 

Bijlagen

  • upload_2016-2-13_14-27-45.png
    upload_2016-2-13_14-27-45.png
    12,4 KB · Weergaven: 121

DeletedUser10245

Guest
Lucius Cornelius
upload_2016-2-13_14-33-36.png

Mijn vader en ik spelen samen op onze Pc en laptop. Op beide krijgen we alleen maar zwarte schermen in plaats van onze spelwerelden.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel. We zijn een stap verder: Zoals het er nu naar uitziet, gebruiken alle spelers die hier last van hebben de provider "glasoperator.nl" en is er een probleem met de verbinding tussen die provider en onze servers. Het probleem ligt aan de kant van de provider en het is niet iets waar onze systeembeheerders iets aan kunnen doen dus we willen jullie adviseren om contact op te nemen met "glasoperator.nl" om dit te laten fixen. Mochten er spelers zijn met soortgelijke problemen maar een andere provider dan horen we dit natuurlijk ook graag.
 

DeletedUser9397

Guest
Oke thanks :) lang leve het snelle glasvezel internet haha...
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel een vreemde uitleg. Glasoperator zegt mij niet veel. Misschien moeten jullie eens contact opnemen.
Het is jullie server die geen verbinding kan krijgen blijkbaar

Glasoperator is onderdeel van Vodafone. En dat is ook niet mijn provider.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Glasoperator biedt voor zover ik dat kan vinden een glasvezelnetwerk aan waar providers gebruik van kunnen maken. Het is dus best mogelijk dat de provider die je hebt dat netwerk gebruikt en ze het probleem voor je kunnen oplossen of misschien kunnen doorgeven. Een oplossing van onze kan is momenteel helaas niet mogelijk.
 

DeletedUser7643

Guest
Ik heb glasvezel van XS4All en heb exact hetzelfde probleem als de aanmelder. Ik kan mij niet voorstellen dat zij van het vodafone netwerk gebruik maken. Wat wel opvalt is dat ik op geen enkel manier vanaf hier foe kan starten. 4 verschillende pc's, 3 verschillende internet browser, 2 verschillende operating systems. Het enige wat overeen komt is de provider.

Edit:
Laptop via mijn telefoon naar internet laten gaan. Foe opent dan wel. (beetje langzaam, maar dat zou de verbinding kunnen zijn) Weer terug naar mijn lokale wifi en ik krijg weer een leeg blauw scherm. Staat eerst 30 sec stil met als melding "transferring data from facebook.com" en vervolgens "connecting to foenl.innogamescdn.com" wat +/- een minuut duurt en daarna geeft ie het op.
Een trace route lijkt vooralsnog goed te gaan en levert het volgende op:

C:\Users\xxxx.xxx>tracert foenl.innogamescdn.com

Tracing route to vip0x077.ssl.hwcdn.net [205.185.208.119]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms fritz.box [10.0.0.1]
2 7 ms 5 ms 4 ms lo0.dr11.d12.xs4all.net [194.109.5.175]
3 4 ms 3 ms 3 ms 0.ae21.xr3.3d12.xs4all.net [194.109.7.173]
4 4 ms 3 ms 3 ms 0.ae4.xr1.sara.xs4all.net [194.109.5.6]
5 11 ms 4 ms 5 ms amsix.r2.am.hwng.net [80.249.209.70]
6 18 ms 21 ms 21 ms ve1004.ar1.am4.hwng.net [69.16.189.22]
7 5 ms 4 ms 4 ms vip119.ssl.hwcdn.net [205.185.208.119]

Trace complete.

Ik zie trouwens geen enkele aanwijzing dat, behalve vodafone, andere providers gebruik maken van het glasoperator netwerk. Misschien dat het wel iets te maken heeft met glasvezelnetwerken, maar het beperkt zich niet alleen tot glasoperator.nl.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9283

Guest
Ik heb ook XS4ALL, maar de problemen houden aan..

Zonde dat dit me mn event gaat kosten.. ik was zo goed onderweg om alle quests tijdig op te lossen..
 

DeletedUser10246

Guest
Bij mij lijkt het ook opgelost. Ik heb glasvezel via vodafone.
 

DeletedUser9283

Guest
Ik zit nu ook maar te tetheren.. maar mn databundel is niet bijzonder groot, dus dit is geen vaste oplossing.. :/
 

DeletedUser7643

Guest
Bij mij werkt het nu weer. Het leek erop dat alle flash geblokkeerd werd voor xs4all klanten en vodafone. Niet goed.

edit:
Misschien toch iets te vroeg gejuicht. Tijdens al mijn pogingen om het te fixen heb ik ook de proxy van xs4all ingesteld in mijn browser. Dit zou wel eens een workaround kunnen zijn, alhoewel het nog steeds tranentrekkend traag is en er regelmatig een refresh nodig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan