Zoekresultaten

  1. mrrobg

    Indeling leger

    Weet niet of dit idee ooit voorbij is gekomen. Maar zou het verdedigende stadsleger missen wat meer naar rechts kunnen in de balk? nu staat het heel hinderlijk aan de linkse kant in de weg bij het selecteren van nieuwe manschappen als er bijvoorbeeld gewisseld wordt door uitputting en er sommige...
  2. mrrobg

    Bevestigd Automatisch m/o

    Als ik bijv mn vrienden allemaal m/o Automatisch doe en een Opdracht van 30 m/o tegelijk aanzet Knippert die continue omhoog en omlaag en de opdracht van 30 m/o staat op het einde nog open Kan dit probleem verholpen worden ? M.V.G
  3. mrrobg

    Upgrade´s

    Ik wil graag weten of er nieuwe upgrade set´s te verkrijgen zijn komende tijd In oa de GE via antiqair enz . Het gaat oa om upgrade kit´s van >>>>>>> carceres Sphendone hanami brug En mogelijk ook van andere set gebouwen waarvan veel mensen Zijn steken op een bepaald level wat zonde...
  4. mrrobg

    twijfelachtige bonus

    Nu heb ik verschillende gebouwen met een renovatie kit en de andere upgrade kit geupgrade. naar de nieuwe astroide eeuw van dit moment. Nu krijg ik bij bijv het schip geen extra aanvals bonus Maar bij de trein wel zelfde geldt voor sommige andere gebouwen ook. Nu wil ik weten 2 dingen weten 1...
  5. mrrobg

    Waarde bij verkoop

    Ik zou graag een overzicht zien in de vorm van een lijstje. Bij de waarde van oa gebouwen die je aan bied in de antiqair. Als ik bijv een grote brug niveau 4 in mijn inventaris overbodig vind en wil verkopen is die dan net zoveel handels munten en edelstenen waard ten opzichte van een grote brug...
  6. mrrobg

    Meerwaarde gebouwen upgrade

    Heb even zitten kijken en verschillende eeuwen en gebouwen vergeleken. Als ik bijv mijn Yggdrasil niveau 1 vt zou upgraden met een renovatie kit Naar mijn huidige eeuw ( Ruimtetijdperk mars ) Zal die naar verwachting meer muntjes en productie Geven maar het aantal fp of de aanvalswaarde blijft...
  7. mrrobg

    Gezelligheid

    Gezelligheid zoekt leuke nieuwe leden. Staan momenteel plaats 26 in de gilde notering maar groeien nog elke dag. Vind je gvg en GE spelen bijv leuk dan kun je hier goed terrecht speel je liever andere facetten van foe en vecht je liever alleen Ge Of speel je via een app zoals de naam doet...
  8. mrrobg

    Sessie beeindigd

    Nog steeds om de haverklap klapt het spel eruit zo wel op de pc /desktop laptop tablet en zelfs op de iphone >>>>>>>>> http://prntscr.com/o6iijl Kan dit aub een keer verholpen worden svp ?
  9. mrrobg

    # gezelligheid zoekt leuke nieuwe leden

    Gezelligheid kent geen tijd . En is daar mee ook het sleutelwoord voor dit nieuwe leuke gilde. Is dit voor jou ook alleen maar een Spel , hangt je leven er niet van af ? Vind jij het leuk om samen met wat andere leuke gezellige mensen te spelen ? Heb jij een groepsgevoel loyaliteit naar je...
  10. mrrobg

    Eeuwen filteren

    Mijn idee was om indien mogelijk een extra optie in je inventaris in te bouwen Zo dat je kan fileren op eeuw. Dit maakt het zoeken naar bepaalde opjecten een stuk eenvoudiger. Vooral gedeelte''s van set gebouwen. waar je overigens ook een overzichtje van kunt maken met wat er in hoort en wat je...
  11. mrrobg

    verkeerde goederen

    Ik heb nu net een provincie veroverd in tijdperk mars Maar krijg als beloning goederen uit VT Had ik alle andere dagen tot gisteren ook in de Ge. Kunnen de goederen die ik mis gelopen ben nog even aan mijn voorraad toegevoegd worden svp ?
  12. mrrobg

    Gezelligheid zoekt leden

    # Gezelligheid zoekt leden Gezelligheid kent geen tijd . En is daar mee ook het sleutelwoord voor dit nieuwe leuke gilde. Is dit voor jou ook alleen maar een Spel , hangt je leven er niet van af ? Vind jij het leuk om samen met wat andere leuke gezellige mensen te spelen ? Heb jij een...
  13. mrrobg

    Stad opnieuw reconstrueren

    Heb je een paar uur jezelf kapot zitten puzzlen , Leg je eindelijk de laatste steen of gebouw , Zie je ineens dit >>>>> prnt.sc/kqk7t9 Uiteraard wil ik dat niet nog een keer hebben wat nu ?
  14. mrrobg

    Vast open spel

    Wanneer wordt dit eindelijk eens verholpen ? prntscr.com/khgvef
  15. mrrobg

    fout bij plunderen

    Ik zie net dat bij de knop waar normaal plunderen op staat er m/o staat. Dit klopt niet met de tijd en de balk daaronder >>>>> http://prntscr.com/kh3cgn
  16. mrrobg

    gevecht loopt vast

    Gevecht loopt vast als je het terug kijkt En mogelijk daarom wordt de energie van de komende eenheden niet meer weer gegeven. Zie volgende screenshot >>>>>>>>>>>> prntscr.com/kgrkxd
  17. mrrobg

    gevecht loopt vast

    Ik heb het vrij regelmatig dat een gevecht vast loopt. Of door '' sessie beeindigd '' (iets wat nog veel vaker voor komt ook zonder gevechten ) Dat een gevecht afgebroken wordt. Paar keer pagina refreshen of opnieuw inloggen brengt je niet altijd terug bij je gevecht , of wel terug bij je...
  18. mrrobg

    kostren tc

    Weet er iemand hoe laat de tc duurder wordt ? Ik hoorde dat dat mogelijk vandaag al in ging namelijk. En of het zeker 4 % is of de door sommige mensen genoemde 8 % ? B.V.D
  19. mrrobg

    sprekershoek

    Kan de sprekershoek uit 2015 nog een keer terug komen in het spel ? Ik zou die graag willen bouwen in mijn stad want heb er nog geen. Lijkt me ook handig voor de mensen die in 2015 na dat moment of de jaren daar op begonnen zijn met spelen. B.V.D
  20. mrrobg

    Kan deze fout ook eindelijk verholpen worden ?

    http://prntscr.com/ja08x6
Bovenaan