Stad opnieuw reconstrueren

mrrobg

Lid
Heb je een paar uur jezelf kapot zitten puzzlen ,
Leg je eindelijk de laatste steen of gebouw ,
Zie je ineens dit >>>>>
prnt.sc/kqk7t9

Uiteraard wil ik dat niet nog een keer hebben wat nu ?
 

Wildstorter

Actief lid
Haha wel grappig dat jij die fouten steeds blijft krijgen en anderen er blijkbaar geen last van hebben... tenzij ik tussentijds op mijn mobiel inlog, dan wel.
 

mrrobg

Lid
En weer zoveel uren verder compleet andere inrichting van je stad en weer.
>>>>>>
prnt.sc/kqoe77
Kunnen jullie niet eerst even testen of een eventuele nieuwe update wel werkt voor dat
jullie hem lanceren ?
Want hier hebben we natuurlijk helemaal niks aan en is zonde van al
die tijd puzzlen en eindeloos schuiven tot het eenmaal passend is..
Graag even antwoord wat hier aan gedaan gaat worden .
Zelfde als dat er ook 100 keer per dag '' sessie beindigd '' in beeld komt bij iedereen
 

Wildstorter

Actief lid
Lekker constructief weer, gewoon roepen dat het niet werkt.

Hoe reageerde support op jouw Windows versie, html/flash versie, gebruikte browser, systeemspecificaties, eventuele app versie, tijd dat het spel openstond, overige belastingen van je systeem etc?

Je roept nu heel vaak hetzelfde en zegt dat meer mensen er last van hebben maar ik zie bijzonder weinig bijval...

Bij mij komt die melding namelijk niet behalve bij wisselen van apparaat en eventueel spelwereld op meerdere apparaten getest. Dus wat mij betreft gaat het allemaal correct.

Misschien dat iemand van Inno de volgende keer bij jou thuis wil komen testen?
 

mrrobg

Lid
Browser is speciaal ontwikkelt om oa spellen te kunnen spelen .
De flash is ook goed anders zou ik uberhaupt niet eens jaren lang foe kunnen spelen ,
En hoor wel van meer mensen dat ze problemen ervaren alleen
die maken er net allemaal een klacht van of zitten
Standaard nooit op het forum.
Maar ben blij voor jou dat jij meer geluk hebt en het bij jou ook werkt..
Overigens stond er op mijn computer verder niks zwaars op qua programma
Dus daar kan het ook al niet aan liggen.
 

Wildstorter

Actief lid
Support vraag indienen om je login momenten uit te draaien?

Denk dat je daar meer aan hebt dan hier op jet forum gooien. Aan de andere kant is het natuurlijk wel fijn dat wij allemaal met je mee kunnen denken :)

En flash heeft niet voor niets updates en het kan ook een conflict tussen browserversie en flashversie zijn dus dat het jaren goed is geweest wil niet zeggen dat het nu nog steeds goed moet zijn. Dat is net zo mooi als dat je wachtwoord al jaren geheim is dus dat hoef je ook niet te veranderen:D
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Deze foutmelding komt vaker voor en we zullen het uiteraard doorgeven zodat het opgelost kan worden :)
 
Bovenaan