twijfelachtige bonus

mrrobg

Lid
Nu heb ik verschillende gebouwen met een renovatie kit en de andere upgrade kit geupgrade.
naar de nieuwe astroide eeuw van dit moment.
Nu krijg ik bij bijv het schip geen extra aanvals bonus
Maar bij de trein wel zelfde geldt voor sommige andere gebouwen ook.
Nu wil ik weten 2 dingen weten

1 wat gebeurd er als ik mijn vuurpagode of kalossos bijv van ruimte tijdperk naar astroide tp upgrade
Qua gevechts en def bonus .
2 waarom heb ik langs allemaal verschillende andere site´s een gedeeltelijk antwoord hier op gevonden ?
Oa hier voor bijv de kolossus >>>>>
https://nl.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Kolossus_-_niv._9
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bij de Kolossus blijft de aanvalsbonus dus gelijk, je kan al die informatie terugvinden op de wiki.
 

mrrobg

Lid
Die andere had ik idd ook al gevonden .
@ Leones
De kolossus waar ik aan refereerde was een van de weinige dingen
die je wel kon vinden idd.
Maar het ging meer om alle andere dingen.
Het makkelijkst is een overzicht.
dat als je bijv een renovatie kit wint en een gebouw wilt upgraden dat je
wet wat je er voor krijgt en de afweging kan maken van wat vind ik
het eerst belangrijk.
En de hoofdvraag uiteraard van waarom krijg je bij een trein wel extra aanvals bonus
En niet bij een schip zelfde soort gebouw en formaat namelijk.
 

mrrobg

Lid
Via de andere wiki was het voor de vuurpagode om de drie tp extra aanvals en def bonus .
Zou betekenen dat er pas een verhoging komt op het tp dat nog niet bestaat na
Ruimtetijdperk astroidengordel dus
 

Wildstorter

Actief lid
Dat staat bijvoorbeeld ook op de wiki: https://nl.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Mikoto-brug

Je vult de naam van het gebouw in in het zoekveld en dan vind je wat je wilt hebben, veel makkelijker kunnen we het niet maken.

Nou er zou natuurlijk ook een lijst van alle gebouwen gemaakt kunnen worden en die kan dan vervolgens weer in pdf formaat via e-mail naar mrrobg gestuurd worden. Als het niet teveel moeite is dan graag ook nog even in zijn stad en inventaris kijken om onderscheid te maken tussen reeds aanwezige gebouwen en eventueel toekomstige. En als we toch bezig zijn ook alvast een advies bouwplan erbij en een verwachting wanneer er extra kitjes binnen kunnen komen indien deze niet op voorraad zijn ;-)

Voor mijzelf hoeft het niet, ik kijk wel gewoon op de wiki...
 
Bovenaan