sprekershoek

mrrobg

Lid
Kan de sprekershoek uit 2015 nog een keer terug komen in het spel ?
Ik zou die graag willen bouwen in mijn stad want heb er nog geen.
Lijkt me ook handig voor de mensen die in 2015 na dat moment of de jaren daar op begonnen zijn met spelen.
B.V.D
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd, door de aard en achtergrond van dit herdenkingsgebouw en de reden waarom dit éénmalig is uitgebracht, zou ik me beperken tot het plaatsen van andere gebouwen die vergelijkbare bonussen geven en me niet richten op de vraag of de sprekershoek nog eens uitgebracht kan worden.

Het kan een heel persoonlijke smaak zijn dat het niet in me opkomt om dit te verzoeken maar dat geheel ter zijde.
Het geeft mooie bonussen en ik denk dat dit niet zonder reden in dat opzicht uniek is.
 

mrrobg

Lid
Eerlijk gezegd, door de aard en achtergrond van dit herdenkingsgebouw en de reden waarom dit éénmalig is uitgebracht, zou ik me beperken tot het plaatsen van andere gebouwen die vergelijkbare bonussen geven en me niet richten op de vraag of de sprekershoek nog eens uitgebracht kan worden.

Het kan een heel persoonlijke smaak zijn dat het niet in me opkomt om dit te verzoeken maar dat geheel ter zijde.
Het geeft mooie bonussen en ik denk dat dit niet zonder reden in dat opzicht uniek is.

Was dat gebouw er toen ten name van die admin die over leden was toch niet ?
En zo niet wat bedoel je dan met je bericht ?
En die bonussen i.c.m de klein vereiste ruimte zijn wel lekker idd vandaar mijn vraag ook.
 

DeletedUser4100

Guest
Was dat gebouw er toen ten name van die admin die over leden was toch niet ?
Ja het was ten ere van. In het spel blijft hij voortleven via de sprekershoek.
Een herdenking event ter ere van hem kan misschien een beetje gevoellig
liggen maar aan de andere kant misschien is het ook een mooi gebaar dat
ze hem als het ware weer herdenken.

Een vergelijkbaar gebouw Schaakmat-kwadraad die ook 3x3 is en zelfde
bonus geeft kan misschien nog opduiken in persoonlijke aanbieding voor
dias, speculatie. Want heb wel eens andere ''unieke'' gebouwen zo zien
langs komen. Zelfs GE gebouwen. Zoude me niet veel verbazen als zoiets
kan gebeuren.
 

mrrobg

Lid
ja dan snap ik het wel idd.
Maar het in ere houden en er met de andere mensen ( vooral die hem persoonlijk gekend hebben ook )
weer eens bij stil staan is nooit verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Tja, het is inderdaad hoe je het bekijkt.
Als de herdenking op die manier wordt voortgezet door nieuwe exemplaren uit te brengen is dat denk ik aan de makers.
Dat zou kunnen alles kan.
Ik heb begrepen dat het een eenmalige uitgave is en was.
Begrijp me niet verkeerd ik heb het ook niet.
Maar die dingen kunnen gevoelig liggen denk ik zo.
 

mrrobg

Lid
Tja, het is inderdaad hoe je het bekijkt.
Als de herdenking op die manier wordt voortgezet door nieuwe exemplaren uit te brengen is dat denk ik aan de makers.
Dat zou kunnen alles kan.
Ik heb begrepen dat het een eenmalige uitgave is en was.
Begrijp me niet verkeerd ik heb het ook niet.
Maar die dingen kunnen gevoelig liggen denk ik zo.

Ja heb je helemaal gelijk in.
Maar in het beginsel wist ik helemaal niet dat die om die reden geintroduceerd was.
Ik weet nog wel het filmpje met de introductie dat ze zeiden dat er iets speciaals kwam ten nagedachtenis
Van ik geloof marwan dat die hete en dat ze het normaal altijd leuk aankondigde
behalve die keer en toen werd dat als reden daarvoor dus verteld
 
Het schaakmat-quadraat is feitelijk hetzelfde gebouw, alleen met een andere vormgeving. Maar ik begrijp dus dat je er toen zelf voor gekozen hebt het event links te laten liggen en daarom geen sprekershoek hebt. Lijkt me een gevalletje jammer maar wel een beetje je eigen schuld dan. Zelf lijkt het me vrij onlogisch om een 1malig herdenkingsgebouw nog een keer beschikbaar te maken, als je Arwan alsnog een keer wilt eren en gedenken, zou een nieuw gebouw in mijn beleving logischer zijn. Herdenkingsmunten worden ook niet na een paar jaar bijgeslagen. Maar goed, jouw wens heeft dan ook niks met gedenken te maken, maar met de behoefte aan meer aanvals%, als ik het zo lees.
 
Bovenaan