Zoekresultaten

  1. Bwarhoe

    bestofflanders

    Onze gilde "bestofflanders" is gestart op 14 september 2022. Voor wie het wat rustiger aan wil doen, maar wel het spel wil spelen in al zijn facetten. We willen niets verplichten zolang er wekelijks activiteit wordt vastgesteld. Na 7 dagen inactiviteit volgt een persoonlijk bericht, zonder...
  2. Bwarhoe

    Crossdeal wereld B en D

    Amaai, wereld "D" ook al! Daar heb ik geen tijd meer voor.
  3. Bwarhoe

    Crossdeal Brisgard - Cirgard

    Een update: Cirgard ---> Progressieve tijdperk Brisgard ---> Late middeleeuwen
  4. Bwarhoe

    Actieve vrienden gezocht

    Ik heb nog altijd plaats!!!
  5. Bwarhoe

    Crossdeal Brisgard - Cirgard

    Hallo, Ik was (ben) op zoek naar spelers die op beide werelden actief zijn. Dit is niet meer nodig! Grtn, Bwarhoe
  6. Bwarhoe

    Crossdeal Cirgard - Brisgard

    Hallo, Ik was (ben) op zoek naar spelers die op beide werelden actief zijn. Deze topic is niet meer van toepassing! Grtn, Bwarhoe
  7. Bwarhoe

    Ruimte vrachtschip goederen

    Ik wil proberen...
  8. Bwarhoe

    Actieve vrienden gezocht

    Hey, Dagelijks m/o en taverne bezoekjes. Ik heb nog veel plaats dus stuur maar een vv. Mvg, Bwarhoe
  9. Bwarhoe

    Vrienden gezocht

    Verzoekje verstuurd.
  10. Bwarhoe

    Naam portretten

    Toffe site
  11. Bwarhoe

    BUREN GEVECHT

    Beste antonio, met alle respect! Je buren helpen of aanvallen met al dan niet plunderen is onderdeel van het spel zoals hierboven al vermeld. Als je u daar niet kan in vinden moet je misschien een spel zoeken die meer aan je verwachtingen voldoet. Mvg, Bwarhoe
  12. Bwarhoe

    Naam portretten

    Leuk om dit te weten
  13. Bwarhoe

    Vrienden buren

    Hoi Peter, en heb je intussen al wat kennis over het spel verworven?
  14. Bwarhoe

    voorraden overplaatsen

    Dank u, bij deze weet ik dit ook.
  15. Bwarhoe

    Open spel Verander het woord!

    Oeps... foutje maak er maar "Sleep" van
  16. Bwarhoe

    Open spel Verander het woord!

    Gevel
  17. Bwarhoe

    Wie helpt onze gilde "Eragon" groeien?

    Beste spelers, Graag doe ik bij deze een oproep om onze gilde "Eragon" te vervoegen. Het is ons doel om samen de gilde naar een hoger niveau te tillen, nu zijn we op weg naar niveau 56 (6 fp via stadhuis). Dus ben jij een actieve speler en wil je genieten "via berichtencentrum" van fp treintjes...
  18. Bwarhoe

    Open spel Verander het woord!

    kavel
  19. Bwarhoe

    Opslaglimiet fp weg

    Amaai, dit gaat mij nog iets te ver... Ik ben al blij met dagelijks een 65 tal fp te kunnen rapen. Ik heb dus nog een lange weg af te leggen ha ha.
Bovenaan