Opslaglimiet fp weg

Wanneer je een heleboel gebouwen hebt staan die fp leveren, kun je momenteel niet meer dan 100 fp opslaan in je fp-balk. Dit lijkt mij vrij nutteloos, want als je zoveel fp verzamelt, is dat hoe dan ook via de productie van gebouwen of fp-pakketten. Je kunt het dus sowieso ophalen, en dan is dat limiet alleen maar een hindernis.
Mijn voorstel is dan ook, om dat limiet weg te halen, zodat je al je fp uit gebouwen in één keer kunt innen, en geen last hebt van oponthoud.
Hoe staan jullie hier tegenover? Volgens mij zou het een tikkeltje bijdragen aan ons gebruikersgemak.
 

Atokirina

Actief lid
Wanneer je een heleboel gebouwen hebt staan die fp leveren, kun je momenteel niet meer dan 100 fp opslaan in je fp-balk. Dit lijkt mij vrij nutteloos, want als je zoveel fp verzamelt, is dat hoe dan ook via de productie van gebouwen of fp-pakketten. Je kunt het dus sowieso ophalen, en dan is dat limiet alleen maar een hindernis.
Mijn voorstel is dan ook, om dat limiet weg te halen, zodat je al je fp uit gebouwen in één keer kunt innen, en geen last hebt van oponthoud.
Hoe staan jullie hier tegenover? Volgens mij zou het een tikkeltje bijdragen aan ons gebruikersgemak.
Via de browserversie kan je ze alsnog innen door middel van het 'alles innen'-knopje. Hiervoor betaal je dan 5 diamanten.
 

ojbojb

Actief lid
Goed idee! De stap van 10 naar 100 was al een goede, dit zou een goede vervolgstap zijn nu blijkt dat veel spelers boven de 100 fp innen.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Is al vaker geopperd.

De stap van 10 naar 100 heeft ook lang geduurd. Ik zou er voorlopig geen rekening mee houden dat het verhoogd gaat worden.
 

PartyPoison

Actief lid
Goed idee! De stap van 10 naar 100 was al een goede, dit zou een goede vervolgstap zijn nu blijkt dat veel spelers boven de 100 fp innen.

als ze het naar meer dan 100 verhogen gooien ze hun eigen glazen in, waarom zou iemand dan nog dia betalen voor het innen?
 

ojbojb

Actief lid
als ze het naar meer dan 100 verhogen gooien ze hun eigen glazen in, waarom zou iemand dan nog dia betalen voor het innen?

Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen bij 100 fp wat fp's uitgeeft en dan door gaat met innen. Ik ken niemand waarvan ik weet dat die de 5 dia betaalt om alles te innen.
 

Felair

Actief lid
Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen bij 100 fp wat fp's uitgeeft en dan door gaat met innen. Ik ken niemand waarvan ik weet dat die de 5 dia betaalt om alles te innen.

Dat is echt niet werkbaar helaas wanneer je FP productie eenmaal op niveau zit dan moet ik dus in 7-8 delen oogsten afhankelijk van BMW opbrengst en er zijn ook mensen die rond de 1000FP per dag binnenkrijgen
 

Kekkeltje91

Actief lid
Ik ging er eigenlijk van uit dat iedereen bij 100 fp wat fp's uitgeeft en dan door gaat met innen. Ik ken niemand waarvan ik weet dat die de 5 dia betaalt om alles te innen.
Ik betaal op mijn hoofdwereled elke dag 5FP om alles te innen. Met de hand innen en dan steeds bij de 100fp weer uitgeven is simpel weg niet te doen. Daarom staan er ook wat wensputten. Die 1x in de 10 dagen 50FP moeten geven (en dat lukt makkelijk) om dit weer mooi te compenseren :)
 

PartyPoison

Actief lid
Het is instant en je kunt een tijdsduur invullen voor de productiegebouwen wat ik ook die 5 dias meer dan waard vind.

als je slepend oneindig FP kan innen is het ook instant, alleen zou je idd je productiegebouwen zelf aan moeten zetten, maar persoonlijk vind ik de verdeling van "waard zijn" 80% het meer dan 100 FP kunnen innen, en 20% het gelijk aan kunnen zetten van de producties
 
Amaai, dit gaat mij nog iets te ver... Ik ben al blij met dagelijks een 65 tal fp te kunnen rapen.
Ik heb dus nog een lange weg af te leggen ha ha.
 
Bovenaan