Naam portretten

DeletedUser11641

Guest
Bij het selecteren van een portret viel het mij op dat er geen namen te vinden waren. Het leek me een leuk idee. Inmiddels vond ik dit onderwerp al reeds terug bij goedgekeurde ideeën/suggesties. (aug 2015). Maar ik vind deze namen nog steeds niet terug ?

Groetjes JoKingdom
 

Atokirina

Actief lid
Wanneer iemand een voorstel/idee op het forum post en er voldoende interesse is, wordt er een peiling/poll aangemaakt.

Regels voor de poll:
- Na een discussie en feedback van de voorsteller zal er door een moderator een poll geplaatst worden.
- Er zal altijd een samenvatting van het idee staan bovenaan de eerste post. Indien de voorsteller dit zelf niet doet dan zal de moderator dit doen.
- Een poll loopt altijd 14 dagen. Daarna wordt hij automatisch gesloten.
- Een poll heeft minimaal 15 stemmers nodig om geaccepteerd te worden. Worden er geen 15 stemmers bereikt dan is de poll niet geldig.
- Een meerderheid van 75% is benodigd om een idee door te zetten naar de ontwikkelaars van het spel.
Let op! Dat een idee hier goedgekeurd wordt, betekent niet dat het ook daadwerkelijk gebruikt gaat worden!

Je kan het idee eventueel opnieuw voorstellen.
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Doen!
Bij dit laatste event zag je de namen van de foto's op het moment van binnenhalen.
Ik ben toen ook gaan kijken in mijn lijst en vond het ook jammer dat ze niet te zien waren.
Een mouse-over zou al leuk zijn.
 
Bovenaan