Zoekresultaten

  1. Massaal onnatuurlijk gebruik van GS

    grootste probleem nu is de debiele manier van groepen aanmaken, althans op E dan, we hebben 2 diamant groepen, maar het is simpelweg stom om de 8 hoogste qua punten bij elkaar te zetten en de 8 met net iets minder bij elkaar te zetten, als je in de hoogste groep komt is plek 5 en 6 het beste...
  2. Opgelost GsV sectormenu's in andere schermen

    ik krijg in mijn reguliere stadscherm en culturele nederzetting steeds sectormenu's van GsV nadat ik in die sessie op GsV een sector als doel heb getagged. probeer naar vriendentaverne te gaan, krijg ik bijvoorbeeld mijn gilde sector overzicht, ander gebouw, krijg ik D4H menu etc etc, alsof de...
  3. Discussietopic Egyptische Nederzetting

    ben nu bezig aan de 4e egyptische nederzetting, en allemaal met meer dan 12 dagen over voor de eerste tijdsbeloning beeindigt, het is niet zo dat deze echt langer duurt dan de anderen, maar er is veel meer tijd beschikbaar. Deben zijn echt geen probleem, want je hebt ze niet nodig voor de...
  4. Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

    in het kort gezegt, ik wil virtuele vrienden die ik met 1 virtuele klik op 1 virtuele knop kan helpen zodat ik zelf niet echt moe hoef te worden van teveel knopjes te klikken, eventueel betaal ik er virtuele diamanten voor want voor virtuele vrienden wil ik geen echte moeite te doen, alzou ik...
  5. Gildeslagvelden, variable lockdown timers

    Gildeslagvelden is een prima idee, en ik snap best dat interserver slagvelden niet technisch haalbaar is, gezien de lag die er nu al regelmatig binnen 1 server is. probleem is dan wel dat zeker voor de diamant league er een paar dominerende gildes zijn, en de rest zit toe te kijken. Op zich...
Bovenaan