Met 1 klik alle gildeleden / vrienden / buren Helpen

ojbojb

Actief lid
Ik vergelijk het liever met aanvalsbonussen die je kunt krijgen waardoor aanvallen nu een klik-exersitie is geworden met Automatisch aanvallen.
De kaart doorwerken of de buurt doorvechten is nu voor niemand een probleem juist vanwege het automatisch aanvallen en Alcatraz, anders zou dat ook veel meer moeite kosten.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Deze vergelijking raak kant nog wal.
Om een aanvalsbonus te krijgen moet je veel investeren in het spel. Daarbij is aanvallen geen 1 klik-exersitie. Alleen het uitvoeren kan met 1 klik, maar dat kan met helpen ook. Maar je vergeet dat je je leger ook weer opnieuw moet neerzetten. Daarbij is de automatisch vechten functie ook niet geheel zonder risico. Je loopt de kans je leger volledig te verliezen of onnodige verliezen te lijden ten opzichte van met de hand vechten.

De "buurt doorvechten" is dus lastiger dan simpel op de 1 klik helpen knop drukken. Dit zou pas makkelijker zijn als, in lijn met jou voorstel, je met 1 klik al je buren hebt aangevallen.
 

Wildstorter

Actief lid
De "buurt doorvechten" is dus lastiger dan simpel op de 1 klik helpen knop drukken. Dit zou pas makkelijker zijn als, in lijn met jou voorstel, je met 1 klik al je buren hebt aangevallen.

Dan moeten ze dus gaan werken aan de buurt doorvechten functie en niet de helpen functie. Daar is veel meer gebruiksgemak uit te halen en dus een betere besteding van het development team.

Het doel is immers om het aantal kliks te reduceren.
 

ojbojb

Actief lid
De bedoeling van deze rubriek is om ideeën naar voren te brengen die het spel vernieuwen of verbeteren. Heb je zo'n idee (zoals in 1x je buurt doorvechten) dan moet je dat posten en niet als tegenargument bij een andere verbetering gebruiken. verbetering A is slecht omdat verbetering B er niet is, is een slechte redenatie.
 
Ik zie het een beetje in het midden:

1. Mijn gildeleden: 1 klik / allemaal geholpen en de leuke beloningen verzameld!
2. vrienden wil ik de keuze. Voor opdrachten kan het noodzakelijk zijn te helpen, als je dan allen tegelijk helpt, ben je ook afhankelijk vd 24h reset. Kan vervelend zijn als je vooruit wil in je opdracht. Ik help & bezoek taverne in groepen van 20. Kan ik altijd binnen de 4h de opdracht halen.
3. Buren: oh nee, geen knop hier want je wilt zelf bepalen wie te helpen / plunderen / ...

Zandbak VI
 

Atokirina

Actief lid
Ik zie het een beetje in het midden:

1. Mijn gildeleden: 1 klik / allemaal geholpen en de leuke beloningen verzameld!
2. vrienden wil ik de keuze. Voor opdrachten kan het noodzakelijk zijn te helpen, als je dan allen tegelijk helpt, ben je ook afhankelijk vd 24h reset. Kan vervelend zijn als je vooruit wil in je opdracht. Ik help & bezoek taverne in groepen van 20. Kan ik altijd binnen de 4h de opdracht halen.
3. Buren: oh nee, geen knop hier want je wilt zelf bepalen wie te helpen / plunderen / ...

Zandbak VI
Het zou natuurlijk een extra knop zijn, waarbij je dus nog altijd de mogelijkheid hebt om spelers manueel te helpen.
 
Laatst bewerkt:
in het kort gezegt, ik wil virtuele vrienden die ik met 1 virtuele klik op 1 virtuele knop kan helpen zodat ik zelf niet echt moe hoef te worden van teveel knopjes te klikken, eventueel betaal ik er virtuele diamanten voor want voor virtuele vrienden wil ik geen echte moeite te doen, alzou ik het het virtueel leuk vinden als ze me echt leuk vinden op andere virtuele media.

mensen werkelijk, als je in het echt 20 goede vrienden zou hebben, zou de moeite om 20 keer een knopje te klikken je waarschijnlijk ook al teveel zijn. maar vituele vrienden zijn tegenwoordig zoveel meer waard dan dan diegene waar je mee in de kroeg afspreekt (zodra dat weer eens kan, tot die tijd, open maar een virtuele kroeg).
Stop dit gezever, je voegt geen mensen toe aan je VV om vrienden te zijn, maar zodat ze je KA's etc kunnen motiveren, breng de motivatie op om hetzelfde terug te doen in plaats van alles voor niks te willen. en een reden van 'maar ik heb 20 plus werelden'betekend alleen maar dat je te weinig RL vrienden hebt, of daar ook al niet de moeite voor hebt willen doen.

de huidige 'helpen knop' is prima, voorkomt trammelant met inladen van andermans stad, en je doet een kleine moeite voor je vrienden.
 

53 K-Aman

Actief lid
persoonlijk zie ik wel een nadeel: "Het gaat geheid dia's kosten.
Heb zelf vele jaren de spelen van Upjers gespeeld, die zo'n functie hadden..... maar nooit voor niets.
 

Kekkeltje91

Actief lid
Vrees dat gratis er inderdaad niet in zit bij deze functie. Net als alles in 1x innen zal dit diamanten gaan kosten, als het er komt.
 
Bovenaan