Zoekresultaten

  1. drrrr

    Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    dankjewel voor deze heldere uitleg, het heeft me behoorlijk geholpen. Intussen ook enkele youtubes ontdekt. :)
  2. drrrr

    Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    @Biervent dank voor je antwoord. De post van Atokirina heb ik gelezen, maar ik vrees dat ik niet goed weet waar te beginnen. Klavertjes vliegen in 't rond, als ik op de boot klik blijft ie maar goederen halen, intussen blijven de tellers verder lopen. 'k Raak er niet aan uit, de vorige events...
  3. drrrr

    Discussietopic: St. Patrick's Day - Evenement

    hallo, Help, ben ik de enige die deze game niet snapt ? - er zijn opdrachten die men moet vervullen (links op het scherm) - dit is ok - dan is er het scherm met de boot, die pakken gaat halen als ik erop klik - ik zie klavertjes bijkomen, enz. sorry ik raak er niet aan uit, shame on me
  4. drrrr

    Zeeslag 2021 - Feedbacktopic

    hi, begrijp ik het goed dat elk vakje op zich een beloning kan hebben ? Het kunnen dus bv 3 naast mekaar zijn, wat dan evt tot 3 beloningen kan opbrengen.
  5. drrrr

    Aztekennederzetting

    waar kan ik de Aztekennederzetting te vinden aub ? tnx
  6. drrrr

    Halloween evenement 2020 discussietopic

    hallo, hoe wordt halloween-event gespeeld ?
  7. drrrr

    Discussietopic 1.188

    hallo, fijn dat jullie telkens informeren wat er verbeterd is/gewijzigd. Ik heb 2 vraagjes : - een grondplan van de werelden - een overzicht van alle gebouwen in de werelden tnx
  8. drrrr

    Discussietopic 1.186

    hallo, 'n paar suggesties : - een grondplan (zonder gebouwen) waarop enkel de contouren te zien zijn - een overzicht van de in gebruik zijnde gebouwen thx voor de huidige aanpassingen.
  9. drrrr

    Discussietopic zomerevenement 2020

    hallo, ik ben nieuw in dit spel. Bij de start van het zomerevenement heb ik een paar dubloenen gekregen. In de aankondiging staat dat men er dagelijks eentje bijkrijgt. Pas vandaag (vrijdag) is dit voor de eerste keer gebeurd. Enig idee hoe dat komt ? Waar kan ik de gouverneursvilla vinden ? thx
Bovenaan