Discussietopic 1.186

drrrr

Lid
hallo,

'n paar suggesties :
- een grondplan (zonder gebouwen) waarop enkel de contouren te zien zijn
- een overzicht van de in gebruik zijnde gebouwen

thx voor de huidige aanpassingen.
 

Tigertjheu

Actief lid
Zijn er ook plannen om in de toekomst opties in te brengen die op dit moment door externe applicaties worden toegevoegd door middel van plugins?
 

53 K-Aman

Actief lid
animaties voor de Gouverneursvilla, heb er één staan level 9 maar heb er nooit iets zien bewegen.
wist niet dat er animaties bij hoorde.

Even off topic, ik vind het jammer dat de militaire gebouwen geen animatie gedurende de training hebben,
waar ik het wel zag was bij de militaire gebouwen van de Egyptische nederzetting.
 

53 K-Aman

Actief lid
ik heb nu keuvelende figuurtjes bij mijn gouverneursvilla en een kunstschilder, update heeft dus gewerkt.
 

TopCat

Nieuw lid
Leuke updates, maar wanneer gaan jullie de beperking van 100 fps op de balk nu eens opheffen? Als je elke dag 700 fps scoort in je stad, dan is die beperking echt hinderlijk. Het belet je om je stad in 1 keer te innen. Dat kan geen grote moeite kosten. Een array of buffer vergroten van 100 naar 1000 is zo geflikt.
 

DarthRonin

Actief lid
Leuke updates, maar wanneer gaan jullie de beperking van 100 fps op de balk nu eens opheffen? Als je elke dag 700 fps scoort in je stad, dan is die beperking echt hinderlijk. Het belet je om je stad in 1 keer te innen. Dat kan geen grote moeite kosten. Een array of buffer vergroten van 100 naar 1000 is zo geflikt.

Je speelt zeker alleen app?
Op pc is er een optie alles ineens te innen, kost je wel 5 diamantjes.
Tis peanuts natuurlijk, dus weet niet of dat een reden is voor ze om het nooit aan te gaan passen.
 
We zullen maar zeggen dat het nieuwe berichtencentrum even wennen is (of ik er nou blij van wordt...)

- In de app (android) kan je nu niet meer op een avatar klikken om zo bericht naar een speler te sturen (net getest op de PC kan het wel). In app kan je alleen een speler melden.
- Waarom staan de favorieten niet bij elkaar? Nu heeft gilde en sociaal een eigen favorieten. Erg onhandig als je bijvoorbeeld boost op meerdere plekken.
 

Guillome

Actief lid
2 toevoegingen waardoor het nieuwe berichtencentrum denk ik wél handiger wordt dan de oude:
Onthoud de state waarin je was. Dus welke van de 3 tabs en de filter [favoriet] en [verborgen]
Nu is het redelijk nutteloos omdat je niet elke keer op de filter wilt klikken. En ik zit meestal in de tab social. Dat zijn allemaal extra handelingen. Als dat opgeslagen wordt is het denk ik wel beter dan eerst. Maar nu is het niet beter of fijner.
 
Bovenaan