Halloween evenement 2020 discussietopic

squirrel

Actief lid
Goed te doen, binnen een uur bij met dagopdracht 1, door wat planning vooraf natuurlijk, maar wat is die (mannelijke) avatar lelijk, heb al diverse reacties erop gehad, zelfs van niet gilde-leden... is beetje alsof je die hardloopwedstrijd hebt gelopen waarbij ze met verf naar je gooien ;)
 

KillyBilly

Nieuw lid
C913685B-2384-4DBD-8A26-0AE6755DA921_4_5005_c.jpeg

Waarom krijg ik de 50 kaartjes niet als ik de 15 tavernes heb bezocht? Blijkbaar moet ik evengoed de andere opdracht ook vervullen. Het lijkt dus niet OF maar EN.
 

Azgalaxa

Actief lid
Ja, als je genoeg lichtpeertjes verzameld voor de hoofdprijs reeks kom je vanzelf bij het basishuis uit weer. Of het lukt is een 2e je moet er wel diamanten tegenaan gooien. Zonder diamanten te spenderen kan je maar 1 huis compleet op het hoogste niveau krijgen.
 
leuk evenement en ben met nog 16 dagen te gaan al aan evenementsmissie 25 geraakt zonder diamanten.
Eén ding vind ik wel heel spijtig en dat is dat ik graag dat verlaten gesticht had gehad maar dat lijkt onbegonnen werk, zeker als dat al op dag één te verzamelen is terwijl je nauwelijks tickets hebt. Ik heb nog geen enkele keer de dagprijs kunnen winnen en heb de indruk dat de kansen veel te klein zijn gemaakt. Ik vrees dat als het de tweede keer voorbij komt het weer niets gaat zijn laat staan dat je dat kan completeren. HEEL SPIJTIG en daar mag wel iets aan gedaan worden want dat is heel gewild. Het zou geen slecht idee zijn om de upgrades van alle vorige evenement gebouwen regelmatig beschikbaar te stellen bij de antiquair zodat iedereen die dat wenst zijn evenement gebouwen kan vervolledigen of aanschaffen.
 
hallo, hoe wordt halloween-event gespeeld ?
Voor je aan een evenement begint is het altijd handig om even op youtube te zoeken naar wat andere meer ervaren spelers aan uitleg en tips geven. Mijn eerste evenement wist ik ook niet hoe het precies in zijn werk ging met het resultaat dat ik veel van mijn gewonnen items bij het archeologie evenement verloren ben omdat ik niet wist dat je die moest oprapen en blijkbaar eens uit beeld waren ze verloren. Resultaat, evenement niet kunnen uitspelen en zeppelin maar tot level 4 geraakt. Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind persoonlijk dat FOE daar echt in tekort schiet voor nieuwe spelers die niet vertrouwd zijn met de evenementen.
 
Ook merkwaardig Ik heb bij het evenement van het speelgoed al een paar keer dezelfde beren uitgespeeld maar ik ben echter nog geen enkele van de poppen tegengekomen. Komen die later?
 

Graecus 002

Actief lid
met het resultaat dat ik veel van mijn gewonnen items bij het archeologie evenement verloren ben omdat ik niet wist dat je die moest oprapen en blijkbaar eens uit beeld waren ze verloren.
Ik wil niet onbeleefd overkomen, maar dan weet je het nu nog altijd niet... Als het buiten beeld verdwijnt krijg je ze automatisch en moet je er dus niet op klikken. Spaart je tijd en een zere vinger.
Het is ook logisch dat je je eerste event nog niet zo goed speelt, weet niet of je alle missies had gedaan en elke dag aanwezig was... Als je willekeurig vakjes doet of je doet het met een goede tactiek maakt veel verschil.

Het zou geen slecht idee zijn om de upgrades van alle vorige evenement gebouwen regelmatig beschikbaar te stellen bij de antiquair zodat iedereen die dat wenst zijn evenement gebouwen kan vervolledigen of aanschaffen.
Na verloop van tijd zullen alle upgrades er wel inkomen, maar het is en blijft een antiek handelaar. Als alle splinternieuwe items erin komen zou het nieuwe-item-shop ofzo noemen. Gewoon even geduld hebben, upgrades rotten niet weg in je inventaris.
 
Ik wil niet onbeleefd overkomen, maar dan weet je het nu nog altijd niet... Als het buiten beeld verdwijnt krijg je ze automatisch en moet je er dus niet op klikken. Spaart je tijd en een zere vinger.
Het is ook logisch dat je je eerste event nog niet zo goed speelt, weet niet of je alle missies had gedaan en elke dag aanwezig was... Als je willekeurig vakjes doet of je doet het met een goede tactiek maakt veel verschil.

Dat is zeker niet onbeleefd en dat wist ik idd niet. Het is de eerste keer dat ik dit hoor. THANKS weeral iets bijgeleerd.

Na verloop van tijd zullen alle upgrades er wel inkomen, maar het is en blijft een antiek handelaar. Als alle splinternieuwe items erin komen zou het nieuwe-item-shop ofzo noemen. Gewoon even geduld hebben, upgrades rotten niet weg in je inventaris.

Voorlopig ben ik nog niets tegengekomen van die aard bij de antiquair. Ik kijk er wel naar uit want dat verlaten gesticht vind ik echt wel leuk en dan kan ik bvb ook het verkeerdelijk aangekocht veldje van het herfst evenement vervangen door een ander zodat ik de set compleet heb.
 

nietje52

Actief lid
Er zit wel altijd minimaal een jaar tussen.
Het gesticht is nu een jaar oud daarom komt hij voorbij als dagprijs.
Als je niets meer uitgeeft in het evenement heb je bij de volgende x dat hij langskomt wellicht genoeg kaartjes om hem compleet te krijgen.
Pas nadat een gebouw als dagprijs is geweest en hij dus al een jaar oud is komt hij bij een volgende update van de antiekhandelaar daar waarschijnlijk in.
Voor het veldje van het herfstevenement zul je dus moeten wachten tot na het volgende herfstevenement in 2021 als het op dezelfde wijze blijft gaan.
 
Er zit wel altijd minimaal een jaar tussen.
Het gesticht is nu een jaar oud daarom komt hij voorbij als dagprijs.
Als je niets meer uitgeeft in het evenement heb je bij de volgende x dat hij langskomt wellicht genoeg kaartjes om hem compleet te krijgen.
Pas nadat een gebouw als dagprijs is geweest en hij dus al een jaar oud is komt hij bij een volgende update van de antiekhandelaar daar waarschijnlijk in.
Voor het veldje van het herfstevenement zul je dus moeten wachten tot na het volgende herfstevenement in 2021 als het op dezelfde wijze blijft gaan.
Dank u Nietje voor de verhelderende uitleg!!!
 
Bovenaan