Zoekresultaten

  1. Biervent

    Bevestigd Geen geluid

    Ik had eigenlijk al wel verwacht dat dit al door iemand gemeld zou zijn, maar omdat ik het nog niet langs heb zien komen doe ik het bij deze. Ik heb geen geluid bij het handmatig vechten. Het is een hele rare gewaarwording om bij het handmatig vechten geen geluidseffecten te hebben. Totale...
  2. Biervent

    Medailles

    Heeft het nog zin om medailles te sparen voor uitbreidingen? Ik heb de laatste geplaatst voor 1.2 of 1.3 miljoen en heb nu niet meer de mogelijkheid om nog meer te plaatsen. Maar komt er met de recente uitbreiding van het speelveld nog een mogelijkheid om hiervan uitbreidingen te kopen? Anders...
  3. Biervent

    Nieuw Vechten tegen buren.

    Het klinkt een beetje raar, maar tegen één huidige buur kan ik niet vechten. Het is aldoor dezelfde buur, en al verschillende dagen hetzelfde. Ik klik op aanvallen en het gevecht scherm opent. Het flikkert dan heel snel, als een soort stroboscoop, tijdens het flikkeren zie je dan nog dat de...
  4. Biervent

    Incidenten op voetgangers pad

    Ik zie op een grote weg volop auto's rijden, maar op een voetgangers pad loop maar af en toe een enkeling. Zou het mogelijk zijn om iets meer voetgangers toe te voegen zodat incidenten onderweg iets makkelijker opgespoord kunnen worden?
  5. Biervent

    Biervent

    A9, B2, C7, D4, E5, F6, G8, H3, i10, J1.
  6. Biervent

    Troepensterkte.

    Ik ben nu 2 weken in het moderne tijdperk. Het kan mijn perceptie zijn hoor, maar ik merk dat de afstandseenheid (de parachutist) uitermate zwak en snel dood is. De afstandseenheid uit het vorige tijdperk (scherpschutter) is heel wat effectiever en vele malen taaier. Herkent iemand dit ook? De...
  7. Biervent

    GS Kleuren.

    Even een vraagje, Ik loop al enige tijd met deze vraag, maar het was mij opgevallen dat wij altijd de witte kleur hebben in de GS. Ziet iedereen zijn eigen gilde altijd als wit? Zo niet, dan zouden wij toch ook wel eens tegen een andere gilde gespeeld moeten hebben die ook altijd wit is en dan...
  8. Biervent

    Timers die niet synchroon lopen.

    Ikzelf begin te vermoeden dat verschillende timers niet goed lopen. Aangezien ik eigenlijk altijd taveernebezoek klik en meteen daarna op de helpen knop. Als ik nog niet op de taveerne knop kan drukken wacht ik ook altijd nog met de helpen knop, en kom ik na enige tijd nog weer eens langs...
  9. Biervent

    Een Filter in de rangschikking.

    Waarschijnlijk een idee wat afgebrand wordt omdat er altijd wel iets tegenin te brengen is, maar het lijkt mij wel fijn als je af en toe eens in de ranglijst kijkt naar jou plaatsing en puntenscore, je ook af en toe eens kan filteren op het eigen tijdperk, Dan kun je ook eens zien hoe je ervoor...
  10. Biervent

    Blauwdrukken verkopen

    Bestaat er een mogelijkheid om blauwdrukken te verkopen of te verhandelen van Grootse Gebouwen die je toch niet wilt gaan plaatsen? Zo niet, dan zou het naar mijn idee wel een toegevoegde waarde hebben als dat wel mogelijk wordt gemaakt.
  11. Biervent

    Gilde merge

    Zou het een idee zijn om kleine gildes (een persoons gildes) de mogelijkheid om samen te kunnen voegen. Natuurlijk onder voorwaarden, bijvoorbeeld samen niet groter zijn als 20 leden of zo iets. Ik zie regelmatig voorbij komen dat men terug deinst bij het idee om een 1 persoons gilde op te...
  12. Biervent

    animaties

    Ik heb de animaties aan staan op mijn PC. Persoonlijk vind ik dat leuk en mijn PC is er sterk genoeg voor. Ik zie mijn molen draaien en er lopen poppetjes. Er zijn echter 2 zaken die mij opvallen; Soms als ik een andere stadje bezoek zie ik dat de molen niet draait en dat de poppetjes wel lopen...
  13. Biervent

    Online?

    Zou het een idee kunnen zijn om te kunnen zien wie van je gildeleden op dat moment online is of inlogt en ook eventueel weer uitlogt? Het zou, net als bij vele andere online spellen, gewoon via de chat kunnen.
  14. Biervent

    Wie kan er tellen?

    Voor een missie was het de bedoeling dat ik 4 gevechten op rij zou winnen. Ik koos ervoor om in de GE 4 gevechten te doen. Deze gevechten waren in ronde 3 en alle 4 met een tweede golf leger. 4 Gevechten later, ik had mijn missie gedaan. Maar kijk je dan in de ranglijst van je tijdperk pvp...
  15. Biervent

    Generaal

    Om het maar even officieel te doen, Het zou naar mijn inzicht een goed idee zijn om een generaals functie in te voeren bij de gilde strijdperken. Dit om meer georganiseerde opmarsen te hebben tijdens de strijd, en dat niet iedereen zijn eigen weg kan volgen. Dit kan in eerste instantie bij de...
  16. Biervent

    Veiling ???

    Waarom krijg ik altijd een nieuwe veiling als ik de antiquair open? Als ik 's morgens wakker word en inlog op het spel kijk ik ook even naar de veiling. Ik schijn altijd een nieuwe veiling te starten want vanaf dat ik het zie duurt het nog 1:59:59, en het maakt niet uit hoe laat ik dat doe. Of...
Bovenaan