Veiling ???

Biervent

Actief lid
Waarom krijg ik altijd een nieuwe veiling als ik de antiquair open? Als ik 's morgens wakker word en inlog op het spel kijk ik ook even naar de veiling. Ik schijn altijd een nieuwe veiling te starten want vanaf dat ik het zie duurt het nog 1:59:59, en het maakt niet uit hoe laat ik dat doe. Of het nu 5:30 is of 6:30 in de ochtend of 's middags of 's avonds, het maakt niet uit.
Verder kan ik een veiling blijkbaar nooit tot het einde volgen. Als ik 1:45 minuten later nog eens inlog kan het zijn dat ik weer een nieuwe veiling start, of het item is er nog en als ik eventueel wil meebieden en het scherm wil open laten dan na een paar minuten loopt de website vast, met de melding "webpagina herstellen", als dat gebeurt is, is het item verkocht.
Dit zou van mij iets anders mogen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het systeem qua veilingen werkt als volgt:

- Speler 1 opent de antiquair en start een nieuwe veiling. Die veiling start dan met de maximale duur.
- De volgende 49 spelers die de antiquair openen sluiten zich aan bij die veiling, de veiling kan voor die spelers dus iets korter duren (doorgaans niet meer dan een paar minuten).
- De speler erna start weer een nieuwe veiling, de 49 daarna voegen zich weer bij die veiling, enz.

Als je problemen hebt met veilingen die te vroeg aflopen kan je de support contacteren, dan kunnen we dat voor je nakijken.
 

DeletedUser3120

Guest
En hoe zit het met de 2 uur en 4 uur veilingen?
En hoe worden die 49 mensen bepaald, zijn dat mensen van dezelfde server of zit daar ook meer achter?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het enige criterium voor die 49 anderen is dat ze op dezelfde wereld spelen, verder wordt er geen onderscheid gemaakt.
 
Bovenaan